Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 december 2009, 10:18   #81
Den Ardennees
Perm. Vertegenwoordiger VN

Den Ardennees's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door F.Lurk Bekijk bericht
Alcohol ooh alcohol...
Je kan daar wel mee lachen, maar als we over 100 jaar in een soort van The Bronx-achtig Vlaanderen leven, zullen velen zeggen: "hadden we maar meer naar Filip Dewinter geluisterd"
-Ivan De Vadder: wij vinden alvast dat u één van die keien bent
Den Ardennees is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2009, 10:53   #82
N-SA
Gouverneur

N-SA's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees Bekijk bericht
Je kan daar wel mee lachen, maar als we over 100 jaar in een soort van The Bronx-achtig Vlaanderen leven, zullen velen zeggen: "hadden we maar meer naar Filip Dewinter geluisterd"

Dewinter verdedigt de facto het liberalisme ("onze westerse waarden en normen"), het liberale Westen. Dat is de kortste en meest directe weg naar een multiculturele jungle-maatschappij!

FDW en bij uitbreiding zowat gans het VB (enkele individuele uitzonderingen misschien niet) verdedigen ons helemaal niet meer. Kijk naar wat Bert Schoofs allemaal heeft uitgekraamt enkele dagen geleden.
N-SA is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2009, 13:45   #83
Den Ardennees
Perm. Vertegenwoordiger VN

Den Ardennees's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door N-SA Bekijk bericht

Dewinter verdedigt de facto het liberalisme ("onze westerse waarden en normen"), het liberale Westen. Dat is de kortste en meest directe weg naar een multiculturele jungle-maatschappij!

FDW en bij uitbreiding zowat gans het VB (enkele individuele uitzonderingen misschien niet) verdedigen ons helemaal niet meer. Kijk naar wat Bert Schoofs allemaal heeft uitgekraamt enkele dagen geleden.
en wat stel jij dan voor?
-Ivan De Vadder: wij vinden alvast dat u één van die keien bent
Den Ardennees is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2009, 15:06   #84
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:

Je zit bezig ik bij de ns-a moet gaan,helaas,zoals ik u bezig zie zie ik dit helemaal niet zitten om de simpele reden er hier al genoeg losers zijn die dag in dag uit op het vb lopen kakken en bert schoofs met fdw gaan vergelijken is appels met peren vergelijken.
Ik blijft grote voorstander van fdw wegens ik weet hij sowieso dezelfde blijft,eentje van de harde lijn bedoel ik en zijn mening niet voor een andere zal veranderen.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2009, 15:44   #85
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Overigens zijn dat wel deftiger milieus? Is het kleinburgerlijke wereldje deftig?

Kijk maar naar de financiele wereld. Daar wordt deftig geld naar binnengehaald (nog steeds overigens) kan ik u melden. Een echt deftig milieu in de andere zin is het dus niet.

Het VB lijkt het allemaal prima te vinden (eigen volk die bank -en verzekeringsboys denk ik).
Eberhard Leclerc is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2009, 15:55   #86
Pantoffeldiertje
Gouverneur

Pantoffeldiertje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Hoezo is liberalisme de directe weg naar een multiculturele jungle-maatschappij? Het is niet omdat hier in België de voornaamste liberale partij zich aan de linkerzijde bevind, dat dit automatisch hetzelfde is.
Oud 6 december 2009, 18:29   #87
N-SA
Gouverneur

N-SA's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Je zit bezig ik bij de ns-a moet gaan,helaas,zoals ik u bezig zie zie ik dit helemaal niet zitten om de simpele reden er hier al genoeg losers zijn die dag in dag uit op het vb lopen kakken
Welnee, blijf gerust bij de niet-losers van het VB die zowat allemaal ruzie met elkaar maken terwijl ze zich klaar maken om de andere regimepartijen op te vrijen.

Citaat:
en bert schoofs met fdw gaan vergelijken is appels met peren vergelijken.
Oh ja zeg, stel je voor dat Schoofs en Dewinter beiden in dezelfde politieke partij zouden zitten!

Citaat:
Ik blijft grote voorstander van fdw wegens ik weet hij sowieso dezelfde blijft,eentje van de harde lijn bedoel ik en zijn mening niet voor een andere zal veranderen.
Hij heeft z'n mening ondertussen al veranderd slimkerk!

Laatst gewijzigd door N-SA : 6 december 2009 om 18:29.
Oud 6 december 2009, 18:30   #88
N-SA
Gouverneur

N-SA's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pantoffeldiertje Bekijk bericht
Hoezo is liberalisme de directe weg naar een multiculturele jungle-maatschappij? Het is niet omdat hier in België de voornaamste liberale partij zich aan de linkerzijde bevind, dat dit automatisch hetzelfde is.
Het gaat niet over de liberale politieke partijen, het gaat hem om de heersende ideologie die vorm geeft aan de volledige maatschappij, het onderwijs, de wetgeving, de politieke spelregels, de media en publieke opinie,... De (liberale)politieke partijen zijn daar maar een klein onderdeeltje van.
Oud 6 december 2009, 18:35   #89
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Welnee, blijf gerust bij de niet-losers van het VB die zowat allemaal ruzie met elkaar maken terwijl ze zich klaar maken om de andere regimepartijen op te vrijen.

Oh ja zeg, stel je voor dat Schoofs en Dewinter beiden in dezelfde politieke partij zouden zitten!

Hij heeft z'n mening ondertussen al veranderd slimkerk!
Dat denk ik niet.
minarettenverbod
Filip Dewinter (VB) liet al weten in het Vlaams parlement een gelijkaardig voorstel van decreet te willen indienen...

Vlaams Belang protesteert tegen Sinterklaaspolitiek illegalen
"Het kan niet dat vele duizenden wetsovertreders en bedriegers dankzij de Sinterklaaspolitiek van de federale regering een verblijfsvergunning krijgen en vervolgens ook aanspraak kunnen maken op een OCMW-uitkering, een sociale woning en andere sociale dienstverlening. In tegenstelling tot sommige andere Europese landen hebben vreemdelingen in België vanaf de eerste dag van hun legale verblijf, zonder ook maar een dag gewerkt te hebben, een volledige toegang tot onze sociale zekerheid", sprak Filip Dewinter.

http://www.filipdewinter.be/toespraa...september-2009

Laatst gewijzigd door Marlboro : 6 december 2009 om 18:44.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2009, 15:54   #90
xrc
Parlementsvoorzitter

xrc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Dewinter verdedigt de facto het liberalisme ("onze westerse waarden en normen"), het liberale Westen.
Dat zou ik je graag zien verduidelijken. Mag gerust een link naar een tekst zijn hoor.
xrc is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be