![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kortom, zowel de staat alswel de verzekeringsmaatschappijen zouden nogal jubelen. Citaat:
meer vinden, te klein, of peperduur wegens solid state en/of bliksemsnel. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tja in het voormalig oost duitsland waren er ook mensen die gelukkig waren. Ik veronderstel dat u één van die soort bent?
![]() |
![]() |
#83 | ||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En wat staat er dan in die dossiers? "Koopt elke dag een pakje sigaretten in het buurtwinkeltje"? "Heeft vorig jaar zijn roerende voorheffing niet aangegeven"? Komaan zeg. Dit is de DDR niet. Jaja, ik ben een onderdrukker. Ook dat heeft nog lang geduurd: het zwaaien met beledigingen die schokkend klinken maar belachelijk zijn. Als deze discussie nog langer voortduurt ben ik nog een fascist ook.
"Wir fahren fahren fahren auf der Autobahn." Laatst gewijzigd door Pantoffeldiertje : 7 december 2009 om 11:58. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geef toe dat het u wel ligt, zo een leidende hand boven u. Somers wil u graag als volgeling en u wil Somers als leider....het begin van iets moois? Ik denk wel dat jullie samen in de maat kunnen marcheren.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 7 december 2009 om 18:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Privacy commissie tikt somers een beetje op de vingers, "enkel het hoogstnodige filmen"
Somers; " alleen alle strafbare nr platen, meer niet" Dat is een al wat minder een vettige leugen dan eerst toen hij zei "t' is voor de inbrekers te pakken" Toch ben ik tegen zulk gespioneer.
![]() |
#86 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik liep vandaag wat rond in Terneuzen ... overal staat er onder de naambordjes van de straten ... camera bewaking ... Of 't waar is of enkel een afschrikking ... 'k zou het niet weten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Camera's zijn een lapmiddel maar zolang er geen politieke moed is om het probleem met de wortel uit te roeien, verkies ik camera's.
![]() |
![]() |
#88 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#89 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik neem even het voorbeeld van Mechelen. 80 000 inwoners. Dwz ongeveer 15000 auto's die in de omgeving thuishoren. We doen er nog eens 20 000 auto's bij die dagelijks in de buurt van het stadscentrum passeren. 1% van die wagens is in een situatie dat onmiddelijke controle "noodzakelijk is". Da's 350 auto's per dag, aan minstens 15 minuten per controle=87.5 uur per dag. Hoeveel patrouilles heeft de politie van Mechelen? Citaat:
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Karma;4478128]Het is begonnen met die chip in de identiteitskaart die binnenkort ook zal dienen als sis-kaart zodat je ze wel moet gebruiken en die chip er in niet kan kapot slaan.
Op die manier kunnen ze al je gegevens scannen, waar ook ter wereld dat je bent. Tja ... hebben die conspiracy verkondigers dan toch gelijk?[/QUOTE die chip gaat toch stuk met een frigomagneetje erop wrijven ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() lol, de angst is al zo ingeburgerd dat mensen overtuigd zijn dat je 40 jaar geleden veiliger over straat liep... Triest dat de angstpsychose mensen zo in het verdomhoekje kan duwen.