Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 30 december 2009, 23:35   #81
Sjaax
Europees Commissaris

Sjaax's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nestor Burma Bekijk bericht
*knip*
antisemitisme is niet toegelaten op dit forum

The Quibbler
Mag ik vragen waarom anti-joodse cartoons worden geknipt en anti-islamitische toegelaten?
Dit werd geknipt en kostte een ban. Kan het dus niet opnieuw plaatsen.
De test is meermaals gebeurd.

Trouwens, kleuterhumor, daar zal niemand van wakker liggen. Ge neemt een goed voorbeeld.

Zet maar eens wat harde satire neer. Geen kleutercartoons.
Dat is wel een serieus punt natuurlijk, dat verbod op anti-semitisme. Als de ene profeet bespot mag worden, mogen de anderen dat ook. Ik weet weliswaar niet welke profeten de Joden hadden, interesseert me ook niet, maar ik weet wel dat het allemaal oplichters waren, ter inspiratie van mensen als Bernard Madoff.
Sjaax is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2009, 23:46   #82
Infowarrior
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door porpo Bekijk bericht
Sterven? dus je spreekt hier van leven en dood? Dat is toch niet volgens de regels van jouw onzichtbare vriendjes (die eerste levende cel überhaupt schiep en dit liet evolueren tot een complex mens die iets denkt te zijn)?

Waarom sterven? Er is helemaal geen sterven of leven, er gebeurt slechts een verandering in de natuurlijke materie, meer niet.
Dus als ik morgen jouw vierjarig zoontje (fictief bedoeld hé) zijn keel oversnijd, en hij ligt te gorgelen en te kronkelen in de goot, dan is hij eigenlijk niet aan het sterven, maar gebeurt er gewoon een verandering in zijn natuurlijke materie? yeah right!
Infowarrior is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2009, 23:47   #83
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjaax Bekijk bericht
Dat is wel een serieus punt natuurlijk, dat verbod op anti-semitisme. Als de ene profeet bespot mag worden, mogen de anderen dat ook. Ik weet weliswaar niet welke profeten de Joden hadden, interesseert me ook niet, maar ik weet wel dat het allemaal oplichters waren, ter inspiratie van mensen als Bernard Madoff.
Abraham bijvoorbeeld die als inspiratie diende voor het Islamitische offerfeest, kwestie van weten waar de ene profeet de mosterd haalde!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2009, 23:50   #84
Pieter B
Staatssecretaris

Pieter B's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Francientje Bekijk bericht
Stop feeding the troll.
Porpo is net zo écht als een stuk van drie euro.
Moest het nen trol zijn dan is 't wel nen doorzetter.
Oud 30 december 2009, 23:52   #85
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Ook van ons offerfeest trouwens, die profeten schreven duchtig van elkaar af.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2009, 23:53   #86
Infowarrior
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter B Bekijk bericht
Moest het nen trol zijn dan is 't wel nen doorzetter.
Islamieten zijn nu eenmaal doorzetters. Alleen het later wakkerblijven is blijkbaar een probleem, of ze willen niet antwoorden op nagel op de kop reply's?!
Oud 30 december 2009, 23:54   #87
Pieter B
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Verbod op anti-semitisme is dan ook geen goed systeem. En dus zeker geen argument om het op alle Godsdiensten toe te passen.
Oud 30 december 2009, 23:57   #88
Pieter B
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Ook van ons offerfeest trouwens, die profeten schreven duchtig van elkaar af.
Mohammed beweerd dan ook dat hij gewoon de juiste interpretatie van het Christendom geeft. Allemaal dankzij een rechtstreekse telefoon verbinding met God die hem even komt uitleggen dat er een paar interpretatie foutjes zijn gebeurd.
Oud 30 december 2009, 23:57   #89
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Dit schrijft zogezegd Khomeini en wordt in deze draad gedeeltelijk herhaald als zijnde waarheid:

Citaat:
A man can have sexual pleasure from a child as young as a baby. However, he should not penetrate; sodomizing the child is OK. If the man penetrates and damages the child then he should be responsible for her subsistence all her life. This girl, however, does not count as one of his four permanent wives. The man will not be eligible to marry the girl's sister.

It is better for a girl to marry in such a time when she would begin menstruation at her husband's house rather than her father's home. Any father marrying his daughter
so young will have a permanent place in heaven.

A man can have sex with animals such as sheeps, cows, camels and so on. However, he should kill the animal after he has his orgasm. He should not sell the meat to the people in his own village; however, selling the meat to the next door village should be fine.

Ayatollah Khomeini
(Quotes above are from Khomeini's book, Tahrirolvasyleh, vol. 4, Darol Elm, Gom,
Iran, 1990, Source: Homa)
Er staat zoveel op het internet. Volgens een shia website die ik raadpleegde gaat het om leugens en verkeerde vertalingen. Hiermee wil ik Khomeini's levensvisie niet verdedigen wel de waarheid.

Blijkbaar bestaat er ook geen deel vier van de Tahrirolvasyleh.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2009, 00:02   #90
Infowarrior
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Dit schrijft zogezegd Khomeini en wordt in deze draad gedeeltelijk herhaald als zijnde waarheid:

Er staat zoveel op het internet. Volgens een shia website die ik raadpleegde gaat het om leugens en verkeerde vertalingen. Hiermee wil ik Khomeini's levensvisie niet verdedigen wel de waarheid.

Belangrijk dat je dit even belicht Johan, maar is in deze toch wel wat off-topic niet? (met alle respect voor je opzoekingswerk)
Oud 31 december 2009, 00:03   #91
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mohammed beweerd dan ook dat hij gewoon de juiste interpretatie van het Christendom geeft. Allemaal dankzij een rechtstreekse telefoon verbinding met God die hem even komt uitleggen dat er een paar interpretatie foutjes zijn gebeurd.
Maar hij was wel zo slim erbij te zeggen dat hij de zegel was en de lijn te verbreken.
Oud 31 december 2009, 00:09   #92
Sjaax
Europees Commissaris

Sjaax's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht

Thnx, Johan. In een wat uitgebreider citaat wordt duidelijk dat het een persiflage is.
Oud 31 december 2009, 00:14   #93
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Infowarrior Bekijk bericht
Belangrijk dat je dit even belicht Johan, maar is in deze toch wel wat off-topic niet? (met alle respect voor je opzoekingswerk)
On topic ben ik voorstander van de vrijheid van meningsuiting. Tegen cartoons moet je kunnen, profeet of niet. Moest ik moslim zijn ik zou me eerder druk maken over de toename van de droneoorlog in Afghanistan en Pakistan die een zeer grote colaterale schade heeft, met andere woorden, het zijn voornamelijk burgers die daar gedood worden. Eigenlijk is die taktiek evengoed terreur te noemen (en misschien is dat zelfs de bedoeling).

De cartoon waar een Joodse handelaar getoond wordt tevreden over het geld gemaakt met illegale orgaanhandel werd m.i. ten onrechte verwijderd. Geen twee maten en twee gewichten. Maar de realiteit is anders. Ik heb naar aanleiding van die verwijdering de bomtulband cartoon als test geplaatst en die mocht blijven staan.

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 31 december 2009 om 00:21.
Oud 31 december 2009, 00:34   #94
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Zo zou het moeten zijn, maar zo is het helaas niet. Je raakt daar een heel gevoelig maar terecht punt aan. En 1 die de pijnlijke onwetendheid (en slaafse volgzaamheid) van alle grote moslimbashers hier goed blootlegt.

Ze kappen hier maar los op de koran (''religion of peace'') alsof ze grote korankenners zijn. Alle kwaad van de moslims komt vanwege de indoctrinatie van die koran, zo luidt het. Maar ze weten totaal niet wat er in de Talmoed staat en ik denk dat ze nogal zouden verschieten op zijn zachtst gezegd. Wij zijn gentiles, goys, vergeet dat niet.

Maar probeer dan maar eens de Talmoed grondig af te breken zoals dat met de Koran hier gedaan wordt. De straf is even zwaar hoor, alhoewel dat er geen luide fatwas zullen uitgesproken worden met grote trom. Het gebeurt veel klandestiener.

Al dat koran en moslimbashen is er natuurlijk omdat ''men'' de facto een oorlog willen uitlokken: christenen tegen moslims. Het moslimbashen wordt dan ook subtiel maar actief gevoed en oogluikend toegestaan.
Wie zou daar het meeste baat bij hebben?

Laatst gewijzigd door straddle : 31 december 2009 om 00:34.
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2009, 00:39   #95
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Thnx, Johan. In een wat uitgebreider citaat wordt duidelijk dat het een persiflage is.
Dat citaat over dieren schijnt niet waar te zijn. Maar wat te denken van dit?

لا يجوز وطء الزوجة قبل إكمال تسع سنين ، دواما كان النكاح أو منقطعا ، و أما سائر الاستمتاعات كاللمس بشهوة و الضم و التفخيذ فلا بأس بها حتى فى الرضيعة ، و لو وطأها قبل التسع و لم يفضها لم يترتب عليه شى‏ء غير الاثم على الاقوى ، و إن أفضاها بأن جعل مسلكى البول و الحيض واحدا أو مسلكى الحيض و الغائط واحدا حرم عليه وطؤها أبدا لكن على الاحوط فى الصورة الثانية ، و على أي حال لم تخرج عن زوجيته على الاقوى ، فيجري عليها أحكامها من التوارث و حرمة الخامسة و حرمة أختها معها و غيرها ، و يجب عليه نفقتها مادامت حية و إن طلقها بل و إن تزوجت بعد الطلاق على الاحوط ، بل لا يخلو من قوة ، و يجب عليه دية الافضاء ، و هى دية النفس ، فإذا كانت حرة فلها نصف دية الرجل مضافا إلى المهر الذي استحقته بالعقد و الدخول ، و لو دخل بزوجته بعد إكمال التسع فأفضاها لم تحرم عليه و لم تثبت الدية ، و لكن الاحوط الانفاق عليها مادامت حية و إن كان الاقوى عدم الوجوب .

Citaat:
What the first part clearly means is that it is not allowed to perform sexual intercourse with your wife if she didn't complete nine years old, however all other pleasure such as touching with sexual desire, hugging, and crossing legs is not problem with it even with infant (less than two years old).
De ruwe vertaling is van een voorstander van Khomeini afkomstig.

Nu ja, al je begint uit te pluizen kan je ook van bv. Ghandi racistische citaten vinden. Wie zonder zonde is werpe de eerste steen. 'Pedofilie' is voornamelijk een westerse bekommernis.
Oud 31 december 2009, 00:45   #96
Pieter B
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Maar hij was wel zo slim erbij te zeggen dat hij de zegel was en de lijn te verbreken.
Idd, ook ni zo slim van God trouwens. Als we zijn boodschap nu fout interpreteren kan hij nooit meer een nieuwe profeet sturen.

Tenzij hij het wel doet uiteraard...

Want dat heb je met God, die houd nooit z'n woord. Allemaal natuurlijk met de bedoeling om de mensen hun geloof te testen. Want da zijn wij blijkbaar 1 grote test.
Oud 31 december 2009, 00:59   #97
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Idd, ook ni zo slim van God trouwens. Als we zijn boodschap nu fout interpreteren kan hij nooit meer een nieuwe profeet sturen.

Tenzij hij het wel doet uiteraard...

Want dat heb je met God, die houd nooit z'n woord. Allemaal natuurlijk met de bedoeling om de mensen hun geloof te testen. Want da zijn wij blijkbaar 1 grote test.
Volgens mij ligt de fout niet bij God maar bij de duivel.
Het ging al mis bij de eerste profeet.
De profeet Ibrahim (vzmh) kreeg in een droom de openbaring van God dat hij zijn liefde en trouw aan hem moest bewijzen door datgene op te offeren wat hem het liefste op aarde was: zijn zoon Ismaël.
Wie gelooft nu dat God dat van iemand zou vragen ?
Dat is toch duidelijk een truc van de duivel.
Ge kent hem hé, zich in een slang vermommen, in dromen verschijnen enz.
Zelfs de grootste dommerik weet dat dromen bedrog zijn.
Oud 31 december 2009, 01:10   #98
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Wat die laffe honden in Denemarken dachten is gewoon idioot, en ze bewezen gewoon hoe achterlijk vies vuil lelijk ze zijn want met de islam bespotten om deze in een zwart daglicht te brengen, gaat niets opleveren. Mensen met gezond verstand zijn altijd tegen de oorlog, ook al proberen deze stomme stinkende varkens een slechte naam voor de moslims te geven, gezonde mensen zijn altijd tegen de oorlog en tegen het roven van zwakke landen, ook al proberen de kinderen van de hoeren te vertellen hoe wild de Afrikanen en zwakke Aziaten zijn, denkende mensen zullen altijd tegen de oorlog zijn, altijd, alleen ongeschoolde dommerikken en racisten en neonazi's enz kunnen ze van hun gelijk overtuigen, maar dat zal hun nooit lukken met mensen die in staat zijn om na te denken.

En wat nog? In de weg van de islam staan door de islam te kritiseren en te bespotten?
Ach! ze zijn ook dom.

Ze moeten heel goed luisteren naar deze deense imam AbdulWahid Presson
http://www.youtube.com/watch?v=qR_AAQd01mk

Ach ja, spot is ook kritiek, niet in mijn ogen! In jouw ogen wel? Dan is in mijn ogen een laster en belediging aan jouw adres ook kritiek vuile laffe hond. Ja ja vrijheid van meningsuiting en belediging is kritiek, get a life hoerenzoon, ga maar kritiek doen op één van de honderden antisemitische zaken die er zijn, laat 's zien die kritiek, en ik zeg geen spot of belediging, neen, ik zeg kritiek.

Laatst gewijzigd door porpo : 31 december 2009 om 01:16.
porpo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2009, 01:23   #99
Sjaax
Europees Commissaris

Sjaax's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door porpo Bekijk bericht
Wat die laffe honden in Denemarken dachten is gewoon idioot, en ze bewezen gewoon hoe achterlijk vies vuil lelijk ze zijn want met de islam bespotten om deze in een zwart daglicht te brengen, gaat niets opleveren. Mensen met gezond verstand zijn altijd tegen de oorlog, ook al proberen deze stomme stinkende varkens een slechte naam voor de moslims te geven, gezonde mensen zijn altijd tegen de oorlog en tegen het roven van zwakke landen, ook al proberen de kinderen van de hoeren te vertellen hoe wild de Afrikanen en zwakke Aziaten zijn, denkende mensen zullen altijd tegen de oorlog zijn, altijd, alleen ongeschoolde dommerikken en racisten en neonazi's enz kunnen ze van hun gelijk overtuigen, maar dat zal hun nooit lukken met mensen die in staat zijn om na te denken.

En wat nog? In de weg van de islam staan door de islam te kritiseren en te bespotten?
Ach! ze zijn ook dom.

Ze moeten heel goed luisteren naar deze deense imam AbdulWahid Presson
http://www.youtube.com/watch?v=qR_AAQd01mk

Ach ja, spot is ook kritiek, niet in mijn ogen! In jouw ogen wel? Dan is in mijn ogen een laster en belediging aan jouw adres ook kritiek vuile laffe hond. Ja ja vrijheid van meningsuiting en belediging is kritiek, get a life hoerenzoon, ga maar kritiek doen op één van de honderden antisemitische zaken die er zijn, laat 's zien die kritiek, en ik zeg geen spot of belediging, neen, ik zeg kritiek.
Is vuile laffe hond of hoerenzoon kritiek, of is het kleuterpraat?
Oud 31 december 2009, 01:25   #100
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Is vuile laffe hond of hoerenzoon kritiek, of is het kleuterpraat?
Nee, wat kleuterpraat is, is eigenlijk deze vraag van jou.
Vuile laffe honden of hoerenzoon is belediging volgens mij, maar volgens sommige idioten is bespotting en belediging gewoon kritiek, dus dat ook kritiek ja.

Laatst gewijzigd door porpo : 31 december 2009 om 01:26.
porpo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be