![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
wij gebruiken exact hetzelfde princippe als geluidsisolatie en om slechte accoustiek weg te halen. Een dik gordijn is goed, maar een met veel golfkes in is nog beter, |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() Ik ben u uiteraard zeer erkentelijk maar .. euh ... die bestaan al jaren. Zo heb ik er in mijn bureau hangen. Gekocht bij ... Leenbakker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neen, Ik zal wel uitkijken naar een 2de handsje, of anders, een 2 kw stirling motor. Dan kan je echt alles gebruiken als brandstof. Als het in de vuurhaard past, ben je vertrokken, en een vuurhaard maken is een peuleschil.
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Descartes Jr : 4 januari 2010 om 11:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 100m² piepschuim, 3 cm dik, bij de gamma, pak'm beet €100.
100m² gordijn van dikke stof..... een paar keer duurder.
![]() |
#87 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door speurneus : 4 januari 2010 om 11:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Een beetje off topic misschien, maar ik zou graag weten waar je die kunt kopen en hoe je die aanbrengt, en ik denk dat ik niet de enige ben.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb in't verleden al regelmatiger met polycarbonaat plaat gewerkt in dat soort van omstandigheden. En die koop ik per 2m² of 4.5m² dikte 2mm tot 20mm
Is al een pak steviger dan die 0,5mm folie. Maar het kost meer per m² dan piepschuim.
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ja leenbakker, met een kwaarde van 10 zeker ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De K-waarde van een gordijn op zichzelf is onbruikbaar, het is de combinatie van stilstaande lucht tussen gordijn en raam, alswel de blokkerende werking voor het infrarood. Oftewel, je bent van de koude uitstraling van't glas af.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 4 januari 2010 om 15:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() stap er maar eens door. Je zal het wel voelen. Je k-waarde wordt ook bepaald door de luchtspouw erachter hé
![]() Nu ja, ik zoek niet om de laatste Joule te besparen. Maar ik wil het wel behaaglijk hebben in mijn kantoor. En het vergde geen zware investering |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da's geen probleem met nieuw polycarbonaat hoor. Da's glashelder.
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Degene die je gewoon kan zagen is natuurlijk een pak beterkoop.
N-VA: De kracht van verandering! Verandering begint in je eigen gemeente of stad. Laatst gewijzigd door guido 007 : 4 januari 2010 om 16:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heeft geen tussenribbetjes.
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2mm is nog te knippen met een goeie schaar, of te snijden met een goed linolium mes. En €900 voor een plaat? Hoe groot moet die dan niet zijn? 'k ga mijn leverancier eens aanspreken. Die verkoopt de platen in 2 of 4,5m² (1,5*3m).
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze was 4 mm dik en knipbaar met een plaatschaar (waar ze metalen platen mee knippen tot 8 mm dik). Het voordeel van deze plaat is dat ze niet breekt. Bij ons wordt deze plaat gebruikt in de vensteropeningen van een deur in de automatische installaties.
![]() |