![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Degenen die het willen staven of weerleggen met de eigenlijke teksten zijn welkom.
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() http://www.senate.be/doc/const_nl.html Ik ben ook moe... De groetjes.
![]() |
![]() |
#83 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() in belgië loopt zeer veel verkeerd op grondwettelijk gebied, worden wetten gemaakt waarbij de ene de nadere opverlapt, soms tegenspreekt...
wordt het geen tijd om daar eens duidelijkheid in te scheppen ? bovendien heb je nog de europese wetgeving enz...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
Natuurlijk moeten we ook nog weten hoe we deze term 'afkomst' gerechtelijk moeten interpreteren! Weet iemand dit?
![]() |
![]() |
#87 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() In den beginne van het land is die bepaling opgenomen. Of het nu in de grondwet was (dat dacht ik maar ik kan verkeerd zijn) of in een gewone wet, heb ik navraag gedaan bij mensen die juridisch iets beter op de hoogte zijn dan ikzelf.
Zodra ik iets meer weet laat ik het weten. Maar of het nu in grondwet (zou het alleen maar erger maken) of in een gewone wet ergens staat : als het er ooit in gestaan heeft moet Belgie veroordeeld worden wegens discriminatie wegens afkomst.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() Het stond in de grondwet.
Maar van racisme is hier geen sprake omdat die grondwet tot stand kwam in een oorlogssituatie, waarbij Oranje het koninklijk huis van de tegenstander was. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En die 'tijdsgeest' is dan nu nog altijd geldig?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is het u nog niet opgevallen dat Astridje met een Habsburger trouwt, terwijl de Hollandse prinsjes na lang en vruchteloos alle adelijke hoven te hebben afgedweild, zich met een roturière moeten tevreden stellen. Laten we er toch maar eens mee lachen. Meer is het niet waard. Laat die nationale narren buiten de discutie. Ik vind ze best prettig. ![]() ![]() ![]() Stel je voor dat SStalin Stevaert president zou worden verkozen! Horresco referens! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
|
![]() Mag men in tijden van oorlog dan wel racistisch zijn of discrimineren ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
|
![]() Wat zou der nu mooier kunnen zijn als liefde op het verplichte gezicht...van koningskinderen ...
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
2° Het is dus al enkele tientallen jaren geleden geschrapt, mocht het er ooit hebben in gestaan, zodat 3° in elk geval nu verjaring speelt... Tijdverlies, Tegendradigaard! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
-maatregelen, desnoods gewapenderhand, tegen de vijand treffen wél |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() Mijn wetboeken dateren van 1965 en daar is het al uit de grondwet.
Maar in de cursus parlementaire geschiedenis, staat het wel vermeld. Dus het heeft er in gestaan. In het perspectief van midden 19de eeuw, is het heel normaal. Geen racisme. Gewoon politiek. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allez! het blijkt eruit te zijn (schijnbaar) dus de Gabriel mag met Amaliake trouwen.
Maar... stel nu dat ons Liesje en Amaliake een beetje HoLEbi zouden zijn? En zoveel holebi prinsesjes zijn er misschien niet. Mag ons Liesje dan met de Hollanders hun Amiliake trouwen? En wie wordt dan koningin over wat? Misschien dat ons Rafke ons daar eens wegwijs uit kan maken!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |