![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In vergelijking een bouwpakket zelf in elkander steken met donor wagen kan je ongeveer vanaf ...pakweg 13000 euro. Doe er veiligheidshalve nog een paar extra duizend bovenop als het wat tegenzit.
![]() |
![]() |
#82 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ps: Als je een auto wil die een Bugatti Veyron verslaat in de 0-60 mph voor minder dan 50 000 euro moet je eens naar Caterham kijken.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 30 januari 2010 om 12:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het probleem is dat je chassis zomaar niet zelf mag maken, anders maakte je dat gewoon na. Maar zonder label krijg je het niet door de keuring.
![]() |
![]() |
#84 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() topgear filmke Dit jaar zouden ze met een 500pk versie uitkomen... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
http://www.lowtechmagazine.be/2004/1...nde-vierw.html http://users.skynet.be/kerrefrans/ba...vaarlijker.pdf http://www.verkeerenwaterstaat.nl/Im...195-143892.pdf http://users.khbo.be/lodew/Gepantser...e%20bakker.htm Allen nederlandstalig, voor andere: www.google.be Ter voorzorg: de bronnen in twijfel trekken is terecht hoor, maar betekent niet dat SUV's dan wèl veilig zijn. ![]()
Het vaderland van de wijze is de wereld. (Heliodorus) Laatst gewijzigd door Goldband : 30 januari 2010 om 13:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alles in belgie moet door de administratie niet gedaan worden onder de mom van privacy ?? Er is geen privacy probleem met dergelijke statistiek... dus die statistiek mag weldegelijk gemaakt worden ! Meer nog, de overheid zou de PLICHT moeten hebben om die statistiek te maken en zo de consument op het goede pad te zetten, of op zijn minst de discussie in de goeie richting te doen evolueren.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar zonder naar het woord SUV te verwijzen, als je gewoonweg stelt dat auto's van 2 ton veiliger zijn voor de inzittenden dan auto's van minder dan 1 ton... en je zult inderdaad wel het verband hebben... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dan wordt de SUV misschien terug gebruikt waarvoor hij dient.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 30 januari 2010 om 20:30. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 30 januari 2010 om 21:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ok jullie hebben me overtuigd, voor de veiligheid van vrouw en kind, mijn volgende wagen is een SUV.
![]() |
#93 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#94 |
|
![]() Dit toont het probleem van SUV voor andere bestuurders en een reden voor een verbod of een maatregel zoals het voorstel van brother paul.
http://www.youtube.com/watch?v=JXeKS...om=PL&index=11
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik zei "namaken". Wat niet mag, maar wel heel goed kan.
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het een beetje onzin de SUV te verbieden.
Velen vergeten dat toch nog vele mensen op laantjes en dreefjes wonen die niet verhard is. Om er door te geraken op winterse dagen zit je met een gewone wagen vast in de modder en kuilen. Met een terreinwagen is het wat overdreven omdat je niet alleen daar ter plaatse blijft rijden maar een SUV is het midden van dat alles die wel goed geschikt is. En je hoeft daar niet eens voor naar de ardennen te gaan. Hier bv in St M. Latem heb je ontelbaar veel van die dreefjes met modderkuilen. t' is eerder een beetje jalouzie denk ik van de mensen. Op zijn Vloms! Die het wit in de ogen van ander niet graag zien. Oerconservatief en die voor iedere minimale verandering 1000 verantwoordingen moet krijgen waarom iets aan het veranderen is.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 31 januari 2010 om 11:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Minister
|
![]() En waarom zou dat mij iets kunnen schelen ?
![]() |
#98 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Een nieuwe Lada Niva heb je al voor 11 000 euro. De huidige SUV is gewoon een duur statussymbool dat nooit gebruikt wordt op landwegen. Daarom zijn maatregelen om hun snelheid te beperken en hen eventueel op autosnelwegen te verbieden niet meer dan logisch aangezien de SUV bedoeld is voor modderige paadjes. PS: De Ford model T was ook ontworpen voor niet verharde wegen (verharde wegen waren toen zeldzaam). En voor zover ik weet had die geen vierwielaandrijving. Vierwielaandrijving is een pluspunt, geen noodzakelijkheid.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 31 januari 2010 om 12:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
je moet het economisch oplossen, en het verschil in veiligheid taxeren bvb.. met een extra verzekering..; |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nee je moet gewoon zorgen dat de SUV terug gebruikt wordt waarvoor hij bedoeld is.
![]() |
![]() |