![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Welke moeite heeft UHasselt om volwaardige richtingen te creëren? Alhoewel ik persoonlijk geen voorstander ben om richtingen zoals Brug. ir. naar Limburg te halen. Waarom werd in het spartacusplan de lijn Maaseik-Maastricht geschrapt? Ik heb net de berekening eens gemaakt. Als ik vanuit de winkelstraat in Maaseik vertrekkend had afgesproken om vandaag om 14u in Maastricht te zijn, was ik met het openbaar vervoer 5 minuten voor 12 moeten vertrekken. Dwz méér dan 2 uren reizen over een afstand van 32,6km. Ik lees dat een paard gemiddeld 22km/u rent. De Romeinen waren 2000 jaar geleden dus een half uur sneller ter plaatse via de Heirbaan. Mag men zich dan vragen stellen? Ik denk van wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Vroeger (bijna 50 jaar geleden) konden we hier met een gewone antenne de BRT onvangen, en een wazige RTB. Maar ook Nederland 1 en 2, en daarbij nog eens 3 Duitse zenders. Denk jij nu echt dat men hier een probleem zou hebben zonder VTM of BRT? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
De Belgen hebben te lang met de verkeerde partner in het verkeerde bed gelegen.Op den duur velies je je nestgeur en weet je niet meer waar je thuis hoort. Laatst gewijzigd door JP Coen : 1 februari 2010 om 17:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Minister-President
|
![]() Ik ben eens dit weekend naar Limburg geweest. Het verschil met West Vlaanderen is dat het ginder meer sneeuwt, dat ze ginder veel banen aan het herstellen zijn waardoor ik 30 km meer hebben moet rijden en dat ik door modderwegen moest rijden om het hotel te vinden. Verder heb ik veel meer groen gezien en was het redelijk kalm.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Voor alle duidelijkheid : er bestaan geen "onafhankelijke staten" meer, we zijn met zijn allen afhankelijk van elkaar, van elkaars industrie, van elkaars grondstoffen.
Ook moeten we elkaars religie, gewoonten, normen en waarden verdragen : ten minste willen wij nog een toekomst hebben voor onze kinderen en kleinkinderen in een vreedzame wereld. Goed nabuurschap en een subsidiaire verantwoordelijkheidsdeling voor wetten en reglementen op een democratische en aanvaardbare basis is vanzelfsprekend een voorwaarde !
![]() |
#91 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Minister-President
|
![]() Ik stel voor dat Limburg dan een stuk Katanga bezet met een uraniummijn op om dan voor altijd genoeg kernenergie te hebben.