Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 20 februari 2010, 16:58   #81
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door viaSanctus Bekijk bericht
Ik hoef uw huiswerk niet te doen. Het is jammer als u niet meer op de hoogte bent van hetgeen waartegen u strijd voert.
Anderzijds vroeg u mij wel uw huiswerk te doen in die andere draad...

Citaat:
U zal jammer genoeg maar weinig kunnen aantonen en ook maar weinig gehoor krijgen. U mag uw eigen frustratie niet vergelijken met het gros van de modale bevolking. Dat velen onder hen "een beter voorkomen dan geneze"-foertstem uitbrengen betekent niet dat ze het daarom eens met u zijn.
Ik toon gewoon de gevolgen aan. Keer op keer, en zal dat blijven doen. Steeds meer mensen zien overigens ook in waar dit allemaal naar toe aan het leiden is en verweren zich tegen de uitbreiding en invloed van deze perfide religie.

Citaat:
Wat u veroorzaakt is net meer aandacht voor de Islamitische leer.
Wist u dat de grootste bekeerlingen-golf in Amerika plaats vond na 11/9. De Koran werd op dat moment het meest verkochte boek in de VS.
Mensen laten zich mogelijk kortstondig opjutten, maar velen onder hen gaan op onderzoek uit.
Precies, velen gaan op onderzoek uit en komen tot dezelfde conclusies: namelijk dat de islam een intolerante totalitaire uiterst gevaarlijke ideologie is die met hand en tand bestreden dient te worden en in Europa met wortel en tak uitgeroeid dient te worden.

Citaat:
U kent maar weinig moslims beste man. U zal daarom ook nooit echt tot de point komen van dit (wel degelijk groot!) probleem. U richt uw pijlen op de verkeerde mensen en het verkeerde doel. Daardoor maakt u niet enkel uw eigen inspanning, maar ook uw gelijkgezinden hun inspanningen totaal inefficiënt. Uw stem zal daarom ook veel inslag verliezen.
Dat zou u wel willen he? Maar de dagelijkse praktijk vertelt mij toch geheel andere dingen. De ogen van de mensen aangaande de onmenselijke islamideologie beginnen steeds meer en steeds verder open te gaan. Tot spijt van wie het benijdt.

Citaat:
U kan beter proberen om heel even te begrijpen waar het eigenlijke probleem zich bevindt en hieraan samen met de rest welke niet ontkennen dat er problemen zijn, iets te doen.
Laat me raden, u wilt hier met de eeuwenoude, tot mantra verheven, politiek correcte uitspraak komen dat het allemaal aan socio-economische zaken ligt, en niets met het geloof op zich te maken heeft. En aan discriminatie door uiterst onverdraagzame autochtonen niet te vergeten. Maar goed dat u niet zo bent, he?

Citaat:
Ach, als het het volk niet is welke dom is, is het de politiek. Vervolgens is het religie en dan is het iets anders. U bent wel erg goed met het vingerwijzen. U maakt me erg nieuwsgierig naar uw eigenlijke inspanning in the field. De living is voor iedereen aangenaam om zich even te kunnen uitlaten op een forum.
Mijn eigenlijke inspanning op dit gebied gaat u geen zier aan, aangezien ik niet de bedoeling heb mezelf uit te leveren aan, en door islamapologeten van diverse pluimage monddood te laten maken.
Voorts is de politiek niet dom, maar is die juist heel bewust, op uiterst geniepige doch slimme wijze, bepaalde zaken aan het faciliteren die de oorspronkelijke Europese bevolking beslist geen goed doen.

Citaat:
jonge jonge....van selectief ongenoegen gesproken...U zou zich beter wat meer verdiepen in de geschiedenis en eens uitzoeken wanneer de echte miserie in de islamitische "wereld" is gestart. Tot voor kort waren zij de voorlopers in humaniteit tot wij hun gehele wereld in stukken hebben gekapt en hun mensen uitgebuit.
Nu staan we met de vinger te wijzen, maar vergeten dat wij (het gehele westen) hier grotendeels voor verantwoordelijk zijn!
1) de ellende met de islamitische wereld is begonnen op het ogenblik dat een geesteszieke pedofiele krijgsheer tengevolge van een in de woestijn opgelopen zonnesteek lag te ijlen en zijn absurde gedachten in een boekje opschreef of liet opschrijven en dat dan de koran noemde, en vervolgens die koran gebruikte om zijn eigen macht te legitimeren en meer soldaten voor zijn legers te werven.

2) De voorlopers in humaniteit... Mag ik even een teiltje? Wanneer gaat u eigenlijk het volgende voorgeprogrammeerde deel van uw riedeltje afdraaien? Ik heb alvast een hint voor u: de mythe van de verdraagzaamheid in Al Andalus.

Citaat:
Ik ken vele leerkrachten en heb zelf school gelopen. Nooit in men leven heb ik van iets dergelijks gehoord of meegemaakt. Ik ontken het probleem niet, maar ik vermoed dat er wel meerdere (grotere) problemen bestaan welke prioriteit krijgen ipv een paar rechtse leerkrachten hun ongenoegen te beantwoorden. Leerlingen maken allerhande uitspraken, het ene idioter dan de ander. Diegene die hierdoor een volledige bevolkingsgroep wil afschilderen als zijnde "slecht", begaat dezelfde grote fout welke die leerlingen begaan.
Natuurlijk, 'rechtse' leerkrachten... Welnu, ik heb bijzonder slecht nieuws voor u. Het ene familielid dat voor de klas staat en dagelijks met de zegeningen en verrijkingen van de multicul te maken krijgt, is al jaren lid van de PvdA en het andere van GroenLinks.
En er is wel degelijk iets ernstigs aan de hand als leerlingen op zowel lagere als middelbare school keer op keer met zulke uitspraken komen. Leerlingen die dan ook steevast een islamitische achtergrond hebben, en zich daar vaak op beroepen. Vooral als we weten dat islamitische leerlingen op scholen in veel grote steden al in de meerderheid zijn. Dát zou zelfs een blinde struisvogel met z'n kop in het zand toch te denken moeten geven.

Citaat:
Wie heeft u tot Islam-geleerde gebombardeerd? Wat u verklaart is complete nonsens. En ik vermoed dat u zich enkel kan baseren op bronnen welke veel later zijn ontstaan en niets met de oorspronkelijke Islam te maken hebben.
Niemand heeft mij tot islamgeleerde gebombardeerd. Ik heb enkel de koran van kaft tot kaft gelezen en daar aantekeningen bij gemaakt, en vervolgens mijn conclusies getrokken. Zo ongeveer zoals de doorsnee moslim dat doet en ernaar handelt. Dat smerig boek is een legitimatie voor geweld en onderdrukking tegen en van anders- en nietgelovigen.

En uw islamapologetisch geleuter over oorspronkelijke islam pakt hier niet. De koran is het woord van allah, onveranderlijk en voor alle tijden. Ga maar bij iemand anders zand in de ogen proberen te strooien.

Citaat:
Hetzelfde geldt voor het christendom. Mijn haren komen recht wanneer ze worden beoordeeld aan de hand van de inquisitie of kruistochten. Nooit of te nimmer werd zoiets gevraagd door Jezus noch staats zoiets voorgedragen. Het is enkel een manier om goedkoop te scoren bij het gros van de modale bevolking.
U bent zo voorspelbaar. Nogmaals, uw voorgeprogrameerde riedeltje over die suikerzoete islam is nonsens. En het christendom kan me verder ook geen zier schelen.

Citaat:
Waar slaat die vraag in godsnaam op?
Linda Bogaert is zelf geen moslima, maar ook iemand die probeert kennis van zaken te verkrijgen.
Voor u moet het echt onbegrijpelijk zijn dat mensen zich willen verdiepen in religie. Wat een wereld he? Tjonge jonge...
Linda Bogaert is een uiterst gevaarlijke gek die zich in haar verblinde naïviteit laat misbruiken door mensen die de hele wereld aan de islam onderworpen willen zien. Want de islam is niet zomaar een religie. De islam is een totalitaire ideologie die het leven van wieg tot graf en van 's morgens vroeg tot 's avonds laat van de gelovigen, én ongelovigen, beheerst.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2010, 13:03   #82
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Linda Bogaert is een uiterst gevaarlijke gek die zich in haar verblinde naïviteit laat misbruiken door mensen die de hele wereld aan de islam onderworpen willen zien. Want de islam is niet zomaar een religie. De islam is een totalitaire ideologie die het leven van wieg tot graf en van 's morgens vroeg tot 's avonds laat van de gelovigen, én ongelovigen, beheerst.
Of ze gek of naïef is, weet ik niet. Ik ken er zo een paar van haar slag die veel petrodollartjes voor hun "naïviteit" gekregen hebben. De Franse ex-marxist Maurice Bucaille bijvoorbeeld, een bekeerling, "gezaghebbende Westerse denker" en islam-apologeet wiens povere geesteskinderen in heel Mohammedanië worden geciteerd.

Maar als ze niet is omgekocht, ja, dan... We kunnen ze niet eens naar Mekka sturen; ze mag er niet in. Dan nog liever bekeerlingen; als we die echt kwijt willen, kunnen we.

Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 21 februari 2010 om 13:06.
Kodo Kodo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2010, 01:50   #83
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Ik heb het uiteraard vooral over de zaken die in de grootsteden gebeuren; snotapen die er 'sa vonds laat nog rond hangen terwijl het de dag nadien school is en ze ook meededen als er rellen zijn,waar zitten die ouders dan man?
Op straateondhangen is opzich niks verkeerd ,
maarherrieschoppen hoort rinderdaad nietbij , EENDERWIE !!!!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Je maakt ook een fout jij; jij denkt dat ik iedereen over dezelfde kam scheer maar dit is onzin,ik heb het altijd en alleen maar over degene die de boel verkloten en helaas zijn er vele ouders die hun kinderen maar laten begaan.
Dit komt ook wel voor bij sommige autochtone gezinnen maar bij allochtonen is dat verschil alweer opmerkelijk.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Als jij schrijft dat "moslims geen discipline kennen", dan kan ik niet anders dan concluderen dat je iedereen over dezelfde kam scheert.
En tochheeft Steve_M gelijk !!

@ Marlboro , rechtstreeksevraag:
Welke allochtonen verklotenet hety niet ??

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2010, 01:57   #84
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen Bekijk bericht
Eventjes langs de oog en oorarts gaan? Dat kan al veel helpen. Het is duidelijk in onze scholen mogen vrouwelijke leerkrachten zonder hoofddoek het ontgelden. In een "turkse school" want eigenlijk was het een go school moesten de autochtone leerkrachten zelfs apart eten. De ongelovigen waren niet welkom. Dit komt uit de mond van jawel moslims. Wie oh wie zijn de grootste racisten? De moslims.
Onzin.
Baarlijke onzin!

Laatst gewijzigd door filosoof : 22 februari 2010 om 01:57.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2010, 21:36   #85
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Onzin.
Baarlijke onzin!
Je beschrijft perfect je inhoudelijke bijdragen.
grimbergen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2010, 22:45   #86
Nexer
Parlementslid

Nexer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Onzin.
Baarlijke onzin!
Zei hij terwijl hij in zijn stoel bleef zitten...

"For all those upper/middle class academics, harassment means all those loud ordinary people, who smell bad, who talk dirty."
Nexer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2010, 23:19   #87
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Als de leerkracht weggepest wordt door niet-Islamitische jongeren; waarbij de directie de andere kant op keek; verdient dit onze aandacht niet.
Beetje hypocriet vind u niet?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cut de krap Bekijk bericht
Hoezo verdient de aandacht niet? Wat kan jij liegen zeg.
Dergelijke gevallen halen wel de media.
De media hebben het wel moeilijk om in het omgekeerde geval te berichten. Dat mag niet van het CGKR, want daarme wordt zogezegd de hele bevolkingsgoep gestigmatiseerd. Ze komen nl vijwel dagelijks in de pers door hun wan- of crimineel gedrag. Berichten daarover strookt niet met het politiek correct dogma van de verrijking. Dus zwijgen, of je krijgt de gestapo op je dak.
Ik heb destijds ook leraars gepest
Néé, dat haalde de media niet, maar ik ben geen moslim, hé.

Citaat:
je krijgt de gestapo op je dak.
Oud 23 februari 2010, 23:21   #88
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Ik waardeer het ten zeerste dat uitgerekend u hier godwinpuntjes komt uitdelen. Normaal komt u die enkel incasseren.
Oud 23 februari 2010, 23:22   #89
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nexer Bekijk bericht
Zei hij terwijl hij in zijn stoel bleef zitten...
Onzin.
Baarlijke onzin!
Ik ken dus mensen die les geven in concentratiescholen. grimbergen duidelijk niet, die zuigt wat uit haar duim.
Oud 23 februari 2010, 23:26   #90
Cut de krap
Banneling

Standaard

Citaat:
Onzin.
Baarlijke onzin!
Ik ken dus mensen die les geven in concentratiescholen. grimbergen duidelijk niet, die zuigt wat uit haar duim.
Duimzuigen, dat is eerder jouw specialiteit. Toch als het erop aan komt islamitisch tuig te vergoelijken.
Cut de krap is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2010, 23:32   #91
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Duimzuigen, dat is eerder jouw specialiteit. Toch als het erop aan komt islamitisch tuig te vergoelijken.
Wellicht familie van autochtone-kindjes-kunnen-hun-varkensvlees-thuis-eten.
Oud 24 februari 2010, 10:15   #92
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door freespirit Bekijk bericht
Ik vrees ervoor tot het effectief te laat is en er geen weg meer terug is. Als de moslims numeriek in de meerderheid zijn, de culturele en religieuze agenda bepalen en het beleid uittekenen, dan zullen de pellen van alle 'autochtone' ogen gaan, maar dan is het jammerlijk te laat. De islamieten zullen dissidente stemmen op hun samenlevingsmodel onderdrukken en alvast in de steden de controle overnemen.

Ik ben goed bevriend met een Gentse dame die in een migrantenbuurt van Londen woont en werkt, zijzelf is in kwestie nogal links georiënteerd, maar ook zij heeft een degout gekregen van het multiculturele beleid en de laksheid in het 'Mekka aan de Thames'. De verhalen die ze doet van situaties zijn ronduit hallucinant te noemen. Angstwekkend is het gegeven dat al deze 'Britse toestanden' enkele jaren nadien Het Kanaal oversteken en ook ons landje bereiken. Dus de situatie in hyperpolitiek correct Londen is een voorbode voor hetgeen ons te wachten staat, indien we zelf ons lakse beleid namens (moslim)migranten en asielzoekers niet wijzigen. Toen ik zelf in Londen was vond ik het ook niet normaal dat ik moslimmeisjes van 5 jaar in bijna volledige bourka-outfit zag rondlopen of dat ik wagens zag rondrijden waar de vrouw achteraan moest plaatsnemen (met een lege passagiersstoel vooraan).
En toch zitten er lieden op het forum en elders die dag in dag uit ons proberen ervan te overtuigen dat we het verkeerd voor hebben en dat we VBers en racisten zijn als we ze niet naar de mond praten...
We (pardon: onze nakomelingen) zullen oogsten wat deze lieden met hun prietpraat hier jaren hebben verkondigd en voor gezorgd, ondertussen zullen ze zelf bij Allah, God of Klein Pierke (onder de grond) zitten, en laten ze de door hen verprutste maatschappij achter...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2010, 10:25   #93
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Makker djeezus het zit jou diep he .... voor jou zijn het allemaal fundis barbaren , voorhuidslachters en slechten he ...ik heb er toevallig een deel familie van en dat zijn toevallig geen fundis maar brave mensen die zich hier al 4 generaties hebben geworteld op onze vraag er zijn zelfs bierdrinkers bij . En nu zijn het na 9/11 plotseling fundis ..... potentiele opblaasterroristen....
Dat er "ook" brave mensen tussen zitten, dat zou er nog maar aan ontbreken!
Hun maatschappij ligt echter onder de knoet van hun islam en zijn 7de eeuwse principes!
Kijk naar wat er nu weer in Turkijë aan het gebeuren is: voor sommigen geen islamstaat meer en toch...
De generaals en het leger dat probeert de islamfundi's en Erdogan aan banden te leggen worden opgepakt en gevangengezet, en allah weet wat er nog zoal zal volgen!
Dat land kan in een paar maanden weer helemaal omgetoverd zijn in een soort Iran! En hier moeten we ervoor zorgen dat ze zo rap mogelijk bij "Europa" geraken, zo krijgt de islam hier meteen ook nog meer zoniet alles te zeggen binnenkort!
Oud 24 februari 2010, 10:33   #94
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven Bekijk bericht
tragisch geval van een individu die niet competent is om les te geven. Dit zou een ontslag op staande voet verantwoorden...
Dat soort geleuter zal veel aarde aan de dijk brengen... Zelfs "al was het om te lachen", er zullen altijd lieden zijn die denken dat d�*�*r de oorzaak ligt.
Ons onderwijs gaat al jaren langzaam om zeep. Blijven lachen en wachten!
Oud 24 februari 2010, 10:35   #95
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Maar je krijgt wel een uitkering vanaf je 18 jaar, nee ? Zelfs als je je diploma nog niet behaald hebt.
Men zal dan ook een paar leslokalen omtoveren in ocmw-lokalen, zo lopen de "afgestudeerden-met-lege-handen" niet verloren als ze het zoeken.
Oud 24 februari 2010, 10:38   #96
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven Bekijk bericht
Men hoeft geen kernfysicus te zijn om te mogen zonnebaden .

Ik ontken niet dat dat een zware klas is, maar dat fenomeen kent men ook al langer in de states met hun concentratie scholen. Gooi daar een mak, blank lammetje voor en het wordt opgegeten.

Die man zou zich veel beter voelen werkend in de schoolbibliotheek. Het is aan de directrice om hem te vervangen en iemand met meer pit voor die klas te zetten, misschien iemand van dezelfde bevolkingsgroep?
Een blanke Rambo... die een week later in de gevangenis zit om een arme kleine eventjes met zijn kop boven een emmer nat zand te houden?
Iemand uit dezelfde bevolkingsgroep die het programma wat aanpast en overschakelt op het leren afdreunen van koranverzen?
Oud 24 februari 2010, 10:40   #97
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NOEKIE Bekijk bericht
Dat is nu net hun einddoel. eerst rellen en ordeverstoring omdat er een vrouw zonder hoofddoek voor de klas staat. Dan gaan ze nog een stap verder en wensen ze alleen nog moslims voor de klas. Komplete discriminatie. Erg simpel om hen daar in te volgen. Moedig om hen hun zin niet te geven.
Die lieden zou men beter volledig hun zin geven: oppakken en neerpoten in een moslimland! Waar kunnen ze het beter hebben dan daar, hier zit het vol met ongelovige honden en racisten!
Oud 24 februari 2010, 17:46   #98
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Die lieden zou men beter volledig hun zin geven: oppakken en neerpoten in een moslimland! Waar kunnen ze het beter hebben dan daar, hier zit het vol met ongelovige honden en racisten!
Sociale zekerheid maakt veel goed!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2010, 17:51   #99
Nexer
Parlementslid

Nexer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Onzin.
Baarlijke onzin!
Je snapt toch wel dat je zo'n generalisatie niet kan maken? Jij kent er een paar, dus iedereen die dat beroep doet is zoals die paar mensen die jij kent?

Het kan hier evengoed gaan om 1 enkele school waar dit inderdaad gebeurt. Zomaar eventjes zeggen dat het onzin is en dan ben je er van af, dat gaat niet.

"For all those upper/middle class academics, harassment means all those loud ordinary people, who smell bad, who talk dirty."

Laatst gewijzigd door Nexer : 24 februari 2010 om 17:52.
Nexer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2010, 12:04   #100
freespirit
Minister-President

freespirit's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
En toch zitten er lieden op het forum en elders die dag in dag uit ons proberen ervan te overtuigen dat we het verkeerd voor hebben en dat we VBers en racisten zijn als we ze niet naar de mond praten...
We (pardon: onze nakomelingen) zullen oogsten wat deze lieden met hun prietpraat hier jaren hebben verkondigd en voor gezorgd, ondertussen zullen ze zelf bij Allah, God of Klein Pierke (onder de grond) zitten, en laten ze de door hen verprutste maatschappij achter...
In het kader van heel deze 'problematiek' (en overigens ook de meeste islamthreads al hier) heb ik gisteren een interessante lezing bijgewoond van Dhr. Wim Van Rooy die in 2008 het boek 'De Malaise van de Multiculturaliteit' heeft geschreven (google dit maar eens). Zijn uiteenzetting als vrijzinnige was ronduit verhelderend en ik vond het één van de beste en meest gefundeerde lezingen ooit die over de moslimproblematiek werden gegeven. Hij haalt sterk uit naar de polycorrecte links-intellectuele Kerk, bestaande uit beleidsmakers, academici en andere 'geleerden' die decennia lang het hoge woord hebben gevoerd betreffende de ontkenning van de moslimmigratieproblematiek. Echt verhelderend ! De jongste jaren is er gelukkig enigzins een kentering aan het komen, waarbij ook zelfverklaarde linkse intellectuelen hun mond durven open te trekken om kritiek op de fundi's te geven, zonder zelf als rechts of fascistisch bekend te staan. De pessimist in mij vreest er evenwel voor dat we te laat komen en dat de islamisering reeds te ver onze samenleving is binnengedrongen om deze nog terug te kaatsen. De hoop op een verlichting van de moslims uit heb ik opgegeven, dit zou bijna een quasi opgave van hun geloofsbelijdenis betekenen en dat zie ik niet zo gauw gebeuren met de fanatiseringstendensen van de jongste twinitig jaar. We kunnen enkel onze huid duur verkopen en toch tenminste een poging doen om onze humanistische en wetenschappelijke levensvisies (of die nu christelijk, joods of vrijzinnig zijn) te vrijwaren. Maar het belooft geen makkelijke strijd te worden met hetgeen nu allemaal gaande is in 'hun' thuislanden (referentie naar Midden-Oosten en Turkije) en in 'hun' expansiegebied (Fort (?) Europa).
freespirit is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be