![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() Dat maakt niet uit. Ze zijn geboren in een Westerse cultuur, daarvoor kozen hun migrantenouders, wel dan dienen ze de leidkultuur maar te respecteren ipv de cultuur van hun ouders hier op te dringen. Dat ze zich dan maar als Belgen gedragen ipv zich blijvend als vreemdelingen te manifesteren.
Laatst gewijzigd door Cut de krap : 10 februari 2010 om 23:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Quoata's die per difinitie discriminerend zijn |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() Westen, Vlaanderen, aanpassen, Vlaams Model, voorbeeld nemen aan de perfecte Vlaming, cultuur, keuken,... allemaal zo belachelijk... wetende dat 56% in Antwerpen kinderen allochtoon is, Brussel in 2020 volledig is handen is van mensen met andere afkomst... verloren zaak... echt om ziek te worden dat sommigen zich als Vlaming zijnde als een soort van supermens beschouwen die boven al de rest staat.
Gaat men mensen verbieden kransjes te dragen met een maantje, horoscoop, kruisje,... waar zal het eindigen en wie heeft er last van. Ik kan maar zeggen, de zever pakt niet meer bij de mensen ( taal vuil genoeg voor de straat ) uit achterbuurten, mede dankzij de crisis, toenemende armoede ( meer en meer mensen die vroeger goed waren, middenklasse, goed boerden, financieel... ) hebben mensen leren beseffen dat het VB niets voor het volk doet, buiten stoken, mensen tegen elkaar opzetten, zichzelf verrijken met populistische praat, af en toe eens een afgezaagd haatkrantje met altijd dezelfdezever daarin en goed voor de stoof of den wc... bruin, rood, geel , groen of zwart... we zitten allemaal in hetzelfde schuitje, crisis aanpakken, verder werken aan het perfectioneren van de multiculturele samenleving en globalisering, één wereld één dorp, de wereld is van iedereen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En de wereld? I don't give a F****! Goe bezig: door jouw soort mensen is het nu reeds kwart over twaalf in ons land! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die zit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Lokaal Raadslid
|
![]() [quote=BlueThunder;4592799][quote]
Gelieve mij dan ook een oplossing te geven voor het regelmatig geweld wat we tegenkomen, voor de hoge werkloosheid vooral van één bepaalde bevolkingsgroep en al die andere problemen gerelateerd aan die bepaalde bevolkingsgroep. Je denkt toch eigelijk echt niet dat de hoofddoek het werkelijke probleem is? Die hoofddoek is echter het symbool en dat er zoveel vragen om het te verbieden is echter een smeekbede aan die bevolking om eindelijk eens aan die problemen te doen. Want het zijn vooral zij die het kunnen oplossen. Taalachterstand, leerachterstand, werkloosheid. Dat is niet omdat ze moslim zijn zenne, dat is omdat er te weinig druk uit hun eigen gemeenschap is om daar wel degelijk iets aan te veranderen. Ik ben in mijn leven verschillende moslims tegengekomen die het wel kunnen en deden, daardoor dat ik gelukkig niet allemaal over dezelfde kam wil scheren. Echter zie ik dat veel te weinig gebeuren. En ik woon in een gebied met een hoge moslimpopulatie, ik heb verschillende contacten in het onderwijs. En in bedrijven zie ik ook dat er onderscheid is tussen de verschillende groepen die er werken (aparte tafels voor belgen + italianen + polen enz, tafels voor turken, tafels voor marrokanen) Indien die kloven die er vallen niet dringend worden aangepakt gaan we wel degelijk nog grote sociale problemen krijgen. En wat voor een toekomst gaan we hebben later als er 3-4 grote bevolkingsgroepen gaan ontstaan die liever niet bij elkaar aan tafel willen zitten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() ffffffff, problemen zijn die kranten en media als het laatste nieuws, die daar voorpaginanieuws van maken, waren amper meerderjarige kinderen, fait divers terecht genoemd... en niet alle allochtonen moeten boeten voor wat kleine boefjes, de kranten zouden betr wat minder schrijven en mensen bang maken en ook de tv mag wat minder met hun drang naar meer kijkcijfers. Is allemaal perceptie, bevolking komt in een vorm van massapsychose, maar de realiteit is lang zo erg nog niet.
Al die zo overdrijven en er nog een schepke bovenop doen, spreken mee over dingen waar ze niets van weten, zijn nooit in Brussel geweest, halen alles uit zatte cafepraat en boekjes.. zoals bij een ongeluk of bij een pas plaatsgevonden misdrijf.... den ene vraagt aan de andere, awel, wat es er hier weere gebeurd... weer ne turk die geschoten heeft, en de vijfde moeial maakt er van dat ze met tienen en 12 dooien waren en en een olifant die er was bij betrokken ( van een muis ne olifant maken... ) ken de mensen goed hoor, veel veel zever, maar waarheid is iets heel anders. Zelfde over een mensen die niet gaat werken, een leeghanger, een zwartwerker, tes ne homo, ne pedofiel.... allemaal vuilbekkerij, kom uit een familie van zelfstandigen en hoor genoeg van die praat. Laatst gewijzigd door BlueThunder : 10 februari 2010 om 23:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je ziet toch geen roze? ![]() Lang geleden dat ik zulke onzin gelezen heb. Laatst gewijzigd door daiwa : 10 februari 2010 om 23:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() http://www.youtube.com/watch?v=ZA0ELgJzSuI http://www.youtube.com/watch?v=BQ6COL_HkGk Laatst gewijzigd door BlueThunder : 10 februari 2010 om 23:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van mij wel. Maar het blijft natuurlijk tragisch dat de oppositieleider in het parlement, omringd door dieven, leugenaars, zelfverrijkers, en nepotisten, zich tot de publieke tribune wendt om zich met het hoofddeksel van een vrouw te bemoeien. Temeer daar die vrouw, gezien het weer, waarschijnlijk nog de meest intelligente in het gebouw op dat moment was. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Filip dewinter heeft alweer gelijk gekregen bedoel je; men moet neutraal zijn en niet komen provoceren en dat is hetgeen dat mens doet. Leer eerst eens wat neutraal zijn betekent.Een hoofddoek is niet neutraal. En mooi om zien; de ware aard van de nv-a. Nooit van z'n leven krijgen die mijn stem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() Het is idd mooi om zien ook; ze zijn hier geboren maar voor de rest; alles moslim/islam zijnde.Goed bezig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |