![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of geen varkensvlees krijgen, nochtans van oudsher heel veel gegeten door autochtonen.
Laatst gewijzigd door daiwa : 21 februari 2010 om 19:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je dan 1 zin verder leest; lees je dat er zowel halal als niet-halal-vlees geserveerd werd. "Après quelques mois, il a fallu arrêter l’expérience, les surveillantes scolaires ayant trop de problèmes pour séparer les enfants mangeant halal des autres." Om praktische redenen heeft men het halal-eten terug afgevoerd en het varkensvlees van het menu geschrapt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Het varkensvlees werd afgevoerd en de sharia alimentaire wordt toegepast, dat betekent dat er enkel halal-eten geserveerd wordt. Indien zoals je leugenachtig beweerd het halaleten afgevoerd werd, waar was dan de noodzaak om het varkenvlees af te voeren? Er klopt weer iets niet mer je logica. In het artikel staat integendeel dat er resoluut besloten werd dat het menu uitsluitend uit halaleten bestaat. Citaat:
Wat vind jij van die discriminatie? Laatst gewijzigd door Cut de krap : 21 februari 2010 om 19:33. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Als er staat "les surveillantes scolaires ayant trop de problèmes pour séparer les enfants mangeant halal des autres." duidt dit er toch op dat er gelijktijdig halal- en niet-halal-eten geserveerd werd tijdens het experiment. Het halal-eten werd terug geschrapt samen met het varkensvlees. Citaat:
Als er enkel halal-eten geserveerd wordt lukt dat niet al te goed meer. In het artikel staat nergens dat " er resoluut besloten werd dat het menu uitsluitend uit halaleten bestaat" Er staat wel "Cette expérience d’apartheid alimentaire posant trop de difficultés, l’échevin Daif (PS) a supprimé la viande de porc dans les écoles publiques pour tous les élèves." Citaat:
Citaat:
Ik ben op zoek gegaan naar de artikels die opgegeven worden als bron. Die vind ik nergens. Ik vind enkel andere blogs die "jouw" artikel overnemen van elkaar. Voor het stuk over de school in Molenbeek wordt er zelfs helemaal geen bron gegeven. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |||
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
Het varkensvlees werd geschrapt en het halal-eten werd ingevoerd. Eén van beide systemen moest sneuvelen : het niet-halal eten werd geschrapt samen met het varkensvlees. Blijkbaar begrijp je de termen 'sharia alimentaire' en 'cuisine halal' niet. Of beter : lees je er bewust over omdat ze niet in je kraam passen. Citaat:
Citaat:
Wat vindt je van de discriminatie van autochtone kinderen die de keuze niet hebben om niet-halaleten te krijgen op het menu. Wat met kinderen die geen gemarteld vlees met allah-zegening willen eten? Wat met het personeel of kinderen die enkel vlees willen eten van dieren die onder verdoving geslacht zijn volgens de geldende slachtwetten. Waarschijnlijk heb jij als fanatieke verdediger van achterlijke praktijken uit de islam daar geen mening over. Past niet in je kraampje hé. Laatst gewijzigd door Cut de krap : 21 februari 2010 om 20:39. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() Halal is discriminatie. Het is het opleggen van een dieronvriendelijke wreedheid aan gans europa.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
De "cuisine halal" stond in het stuk tekst over de gevangenis; niet over de school. Citaat:
Citaat:
Citaat:
"Ik ben op zoek gegaan naar de artikels die opgegeven worden als bron. Die vind ik nergens. Ik vind enkel andere blogs die "jouw" artikel overnemen van elkaar. Voor het stuk over de school in Molenbeek wordt er zelfs helemaal geen bron gegeven. " Past het niet in je kraam? |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |||
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
Welke zin heeft het varkensvlees van het menu te schrappen als er volgens jouw leugenachtige bewering toch geen halaleten geserveerd wordt? Hersentjes af en toe gebruiken artisjok! Citaat:
Citaat:
Ik twijfel er niet aan dat in de gemeente van Moureaux de halalisering in alle scholen doorgedrukt werd. En ik twijfel er niet aan de media dit thema niet belichten wegens niet politiek correct. En gelet op je leugens, je gedraai en gekronkel twijfel ik er ook niet aan dat je helemaal geen probleem hebt met deze discriminerende maatregel. Laatst gewijzigd door Cut de krap : 21 februari 2010 om 21:11. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Om praktische redenen werd het halal-eten weer geschrapt. Bleef er over : niet-halal-eten. Daaruit werd het varkensvlees geschrapt. Lees nog eens aandachtig de tekst. "Dans la commune de Molenbeek-St-Jean, l’échevin musulman Daif (PS) prit les mesures nécessaires pour introduire la charia alimentaire dans les écoles publiques de cette commune bruxelloise de 70.000 habitants. Après quelques mois, il a fallu arrêter l’expérience, les surveillantes scolaires ayant trop de problèmes pour séparer les enfants mangeant halal des autres. Cette expérience d’apartheid alimentaire posant trop de difficultés, l’échevin Daif (PS) a supprimé la viande de porc dans les écoles publiques pour tous les élèves. " Citaat:
Als er voor een deel geen bron kan gegeven worden heb ik wel twijfels over het waarheidsgehalte. p.s. Ik verwijderde opnieuw de zinnen uit je post die in strijd kunnen zijn met het forumreglement. Ik wens geen strafpunten te krijgen omdat ik die citeer. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() Daiwa ziet tenminste in dat enkel het varkensvlees werd geschrapt; en je bewering "In de Brusselse overheidsscholen wordt nog enkel halal geserveerd." niet klopt.
Laatst gewijzigd door artisjok : 21 februari 2010 om 21:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En waarom is dat gebeurd volgens u? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | ||
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
Mijn vraag is : waarom blijf je doelbewust dit artikel verkeerd interpreteren? Ik weet dat liegen tegen ongelovigen in de islam mag, maar overdrijf je nu niet een beetje? Citaat:
Je hoeft geen stukken te verwijderen. Dat was een uitnodiging die enkel kan bijdragen in je evolutie tot een begin van rationaliteit. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom werd varkensvlees geschrapt? Vindt je die schrapping discriminerend tgo diegenen die wel een varkenslapje lusten. Waarom ontwijk je die vragen artisjok? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Doet me een beetje denken aan die rekenfout; dat heeft ook lang geduurd voor je het wilde inzien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |