![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Federaal, gemeenschap,gewest,provincie , gemeenten allemaal postjes die ingevuld moeten worden waarvan sommigen zéér goed betaald. Begin steeds meer te geloven dat geen enkele politicus geneigd is dat jobaanbod op te geven. Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn drie kids willen zelfstandig worden, want ze hebben geen zin om hun vinger te moeten opsteken als ze naar de WC moeten. Het leven van een loontrekkende is namelijk ook niet allemaal rozengeur en maneschijn. Maar het is inderdaad een stuk gemakkelijker en aangenamer om in het buitenland te ondernemen, dan in Vlaanderen. Voor sommige takken van de industrie is zelfs Wallonië een stuk aangenamer en goedkoper dan Vlaanderen om te ondernemen. Voor 2 dezelfde bedrijven komt het op een kleine 35.000€ goedkoper uit om in Wallonië op te starten en jaarlijks op een kleine 15.000€ taksen en belastingen minder te betalen. De vergunningen voor het Waalse bedrijf liggen al 2 maanden in de schuif hier en de werken zouden kunnen opstarten. Blijft echter als laatste vluchtweg. Die voor het Vlaamse bedrijf zijn eindelijk voorbij de gemeente geraakt en moeten nu nog naar de provincie en het gewest. Wel allemaal zelf voor lopen. Het is hier soms dweilen met de kraan open. Een vriend is in Nederland samen met mij begonnen alles aan te vragen voor eenzelfde bedrijf en heeft zijn eerste winst reeds binnen gehaald, ik zit hier nog te wachten op de toelatingen voor de nodige aanpassingswerken en uitbatingsvergunningen. Krijg steeds meer zin om de hele boel op te doeken en naar het buitenland te vertrekken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | ||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
in principe ongebonden, in realiteit willen ze hun target halen om de reis naar Dubai op de kosten van de verzekeringsfirma te behalen. Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens directe maatschappijen die veel op Tv komen , zoals CB direct, verliezen marktaandeel, er komen veel nieuwe klanten ,die proberen , maar er vertrekken er nog meer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() nee, helemaal niet. zeker niet als ik jouw percentages zie
![]() ![]() dat noemden we een "1 sterreken".
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar je geniet momenteel toch van uitkering in België, niet? Reken dat dan alvast maar als een opportuniteitskost aan voor je firma die nog moet beginnen in het buitenland. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het is duidelijk dat jij het beslist beter weet dan een vakman. ![]()
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moet al dat gezaag over en gepruts aan mijn groenten en vlees niet hebben. De meeste kennen toch geen verschil tussen de vele soorten van groenten en vlees. Net als de meeste het verschil niet kennen tussen de vele soorten verzekeringen. Je hebt die tussenpersonen dus gewoon nodig om de mensen te helpen en de producenten het gezaag te besparen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Fred. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik ken zo een geval, die mens had serieuze kosten gemaakt, en via allerlei machinaties waarin ook de burgemeester van dienst een vuil rolleke gespeeld heeft, zijn boel mogen dichtdoen... investering van honderden duizenden euro`s de put in. En dan zou ge uw kloten nog afdraaien voor vaderke staat,... goe zot zeker ? Natuurlijk is het niet allemaal negatief, als ge er een frank aan overhoud, maar dan moet je er wel iets aan overhouden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Minister-President
|
![]() Hij lijdt waarschijnlijk aan het zgn. schoolmeesterssyndroom.
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarnaast moet ik nog maar enkele jaartjes wachten voor ik op pensioen kan en dus vrij kan rondtrekken. Er bestaan trouwens manieren om een vergoeding te trekken terwijl je in het buitenland woont. Ik ben namelijk invalide van een arbeidsongeval. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
maar als je dat extra wil betalen , geen probleem.
![]() |
![]() |