![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat mensen wel vaker agressieve daden begaan onder invloed van drugs. Ik herinner me nog een artikel uit DS waarin het ook ging om een gehandicapte jongen die halfdood geslagen was door discogangers onder invloed van drugs.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() Zo gaat dat altijd. Het begint met een jointje en het eindigt met hard drugs, niet voor allemaal, maar voor velen. En vervolgens mag de belastingbetaler opdraaien voor de ontwenningskuren en opvang van die marginalen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() [quote]Jij kunt dus duidelijk niet aantonen dat er geen oorzakelijk verband is tussen drugs en de folterdaden die ze pleegden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zo wordt het opwekken van agressie eerder toegeschreven aan alcohol dan aan cannabis. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() Btw, ik denk dat ze allemaal met alcohol en daarvoor met (moeder)melk zijn begonnen. Is dit trouwens gebeurt toen cannabis (en andere drugs) legaal en goed gereguleerd waren of toen al die middelen illegaal (maar blijkbaar toch vrij verkrijgbaar) waren? Als je dan toch op zoek bent naar verbanden ... Laatst gewijzigd door MartinVeltjen : 2 maart 2010 om 22:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |||||||||||
Burger
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Rechtlijnigheid wordt soms als consequent handelen gezien en waar is de compromis in 'niemand mag cannabis bezitten en kweken, zelfs niet voor eigen gebruik'? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Als het effectief moet zijn, is het m.i. 'iets anders'. De andere dingen zijn al geprobeerd. Citaat:
Een gereguleerd legalisatiebeleid maakt de zaken volgens mij beter al was het maar omdat je eindelijk een goed zicht krijgt op de problematiek als het uit de taboesfeer wordt gehaald. Mijn paranoia staat in de wet. Die wet laat trouwens ook toe dat men uw aars onderzoekt. |
|||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Burger
|
![]() Tja, als het allemaal de schuld is van de drugs, kun je het die gasten zelf natuurlijk niet kwalijk nemen? Dan is het de schuld van de politie en het gerecht waar ze bekend stonden als druggebruikers maar die hun niet voor de rest van hun dagen hebben opgesloten bij het eerste contact?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Burgemeester
|
![]() Ik vraag mij eigenlijk af waarom het slecht is om eens een jointje te roken .
Elk weekend een stuk in uwe vrak drinken wordt wel geaccepteerd . Dagelijks roken mensen ook cannabis . Beter legaliseren en er macht over hebben . |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
1/ Neuk wat meer, zonder jezelf in gevaar te brengen. ![]() 2/ alcohol bestaat al veel langer als genotsmiddel in onze streken, zit dieper verwerkt in onze cultuur en gebruiken ( zelf ben ik geheelonthouder ), en is desgevolg veel moeilijker te verbieden, kijk maar naar wat er in Amerika gebeurd is tijdens de drooglegging. Er zijn ook relatief weinig mensen die alcoholieker worden, we kunnen daar redelijk goed mee omspringen omdat we al sinds duizenden jaren aan dat product gewend zijn. Cannabis er nog eens bijpakken is wat teveel van het goede, zelfs als ik moet toegeven dat legalisering een goed middel zou zijn om het uit de handen van de misdadigers te futselen, maar dan moet je concreet zijn en �*lles legaliseren, ook heroïne, coke, speed, xtc enz enz Laatst gewijzigd door den dinges : 2 maart 2010 om 23:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Burger
|
![]() Ik zal het nog eens uitleggen:
x doet aan sport en martelt y, dus aan sport doen leidt tot marteling (jouw stelling) x doet niet aan sport en martelt y, dus niet aan sport doen leidt tot marteling (mijn stelling) Ik ben niet onder invloed. Studeer jij nog? |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |