![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Gerespecteerd, gerespecteerder, gerespecteerdst! Bovendien: onweerlegbare wetenschappers bestaan niet. Als hij een wetenschapper is, dan is hij per definitie weerlegbaar. Als hij onweerlegbaar is, dan plaatst hij zich buiten de wetenschap.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een bullshit. Gewoon een draai maken om maar goed uit te komen... zo ken ik je weer. En bovendien, ik zei "meest onweerlegbare", niet "totaal onweerlegbaar". Uw briljante Pascal, die is daarentegen totaal weerlegbaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een fundamentalistische katholiek zal gemakkelijker bekeerd worden dan een atheïst. Laatst gewijzigd door filosoof : 12 maart 2010 om 23:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het grappige van religie is, dat ze allemaal even onwaar zijn. Dit omdat hun bron allemaal dezelfde is, zijnde een natte vinger in de wind. De vergelijking met eenhoorns, draken en feeën is zeker toepasselijk. Religies zijn wel te beoordelen op compatibiliteit met onze samenleving. Zo is een vredelievende levensfilosofie als het boeddhisme een stuk beter verzoenbaar met onze samenleving dan barbaarse grootsekten als de Islam.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb je hierboven weerlegd, maar je bent te dwaas om het in te zien. En als je dan terecht op je bek krijgt, ga je huilen bij de moderatie. Dat is de degeneratie die optreedt als de mens zich afsnijdt van zijn Schepper...
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 12 maart 2010 om 23:23. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik weet overigens niet waarom ik zit zeg, want gelovigen zijn al eeuwen bezig dit soort informatie te boycotten, niet zelden met bruut geweld. U gebruikt de Koran niet enkel als boek, maar ook als oogkleppen, neem ik aan... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uitschelden? Integendeel, ik geef je nog complimenten. In werkelijkheid is het nog veel erger.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De oerknaltheorie is niet door 1 persoon bedacht. En de oerknaltheorie gaat ook niet over begrijpen. Men weet er maar heel weinig van. Echter, over het bestaan ervan is men zeker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() Laatst gewijzigd door system : 13 maart 2010 om 15:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() De enige boodschap die ik had met het plaatsen van dat verkeersbord, was om aan te tonen dat een afbeelding zonder verklaring onduidelijk is.
En wat wil je nu gaan doen, Jef Nys en Pater De Smet belachelijk maken? Of wil je gewoon pronken met dat softcover exemplaar van deze uiterst mooie strip? Laatst gewijzigd door Albrecht : 13 maart 2010 om 15:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat begrijp je niet aan onderstaande afbeelding ???
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() Neen gewoon erop duiden dat het zo goed als zeker is dat deze verdoken activiteiten van de zwartrokken zich niet beperkt hebben tot de 'blanke' kinderen. Ik denk hier-bijvoorbeeld- aan het misbruik van kinderen van Aboriginals in Australië, of van Congolese kinderen door priesters en geestelijken eertijds in de Belgische kolonie.
Laatst gewijzigd door system : 13 maart 2010 om 16:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De tekenaar is niet goed in priesters tekenen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |