![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Europees Commissaris
|
![]() Beste Turkse Nederlander,
De uitspraken en/of tradities en/of stellingen van ![]() Mash'hur kan misschien geconfirmeerde theorie zijn. `Aziz kan misschien theorie zijn. Gharib en Da`if hebben een niveau van "sterke" hypothese. En de rest: twijfelachtig, verzonnen, zeer zwak.. Enzovoort.. Laatst gewijzigd door porpo : 14 maart 2010 om 19:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik stel voor dat dit soort draadjes in K&K gepost worden, met een duidelijke vermelding dat het een NWO-draad is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Van de punt van de kompasnaald die naar het noorden wijst zeggen we dat die punt noordpolig magnetisme bevat. Aangezien noord- en zuidpolig magnetisme elkaar aantrekken, kan het niet anders of op onze noordpool is zuidpolig magnetisme aanwezig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
zou ik zeggen dat die in de menselijke geschiedenis zo algemeen voorkomen dat dit geen teken kan zijn. Alleen het omgekeerde zou een teken kunnen zijn. Ik bedoel dat deze gedragingen zich wereldwijd in een periode van bijvoorbeeld 25 jaar jaar nu eens n�*et zouden voordoen. Maar dat lijkt mij godsonmogelijk. Van de major signs moet ik zeggen dat de metafoor, 'pearls falling from a necklage' een mooi vondst is - die moet ik onthouden - en dat de geschiedenis over 'Gog van Magog' veel indrukwekkender is dan 'The Lord of the Rings'. Verder is het toch echt allemaal nonsens, met als toppunt 'The rising sun from the west.' Ik vind 'The sun also rises' van Hemmingway veel beter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
en ik voorspel dat er morgen wolken te zien zijn. mijn voorspelling zijn 100% waar, dus als ik voorspel dat overmorgen het einde van de wereld komt, moet dit dus ook waar zijn, aangezien mijn eerdere voorspellingen 100% waar zijn. Laatst gewijzigd door Sywen : 15 maart 2010 om 02:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
- "Smog will appear over cities because of the evil that they are doing" ook een voorspelling die volgens jou logisch en voorspelbaar was in die tijd? - " A man will leave his home and his thigh or hip will tell him what is happening back at his home (Ahmad) " ook een voorspelling die een keer in de 25 jaar uitkomt volgens jou? Een andere voorspelling die hier niet tussen staat: een man zal spreken en zijn stem zal overal ter wereld te horen zijn en iedereen zal het in zijn eigen taal horen. Is dit ook een voorspelling die om de 25 jaar uitkomt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat staat ons nog te wachten? Zeg het eens! ![]() |
|
![]() |
![]() |