![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wat zegt dat dan? Eigenlijk zijn het dan geen Joden meer. Hey.....Wilders heeft duidelijk donkerblond haar. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
D�*t noem ik donkerblond: ![]() Ik heb overigens nooit gezegd dat Wilders een jood is. Wel dat hij joodse voorouders heeft. En dat dit wellicht ook een verklaring kan zijn waarom hij zo op Israel is gesteld, daar een paar jaar is gaan wonen, en er regelmatig op bezoek gaat. Kortom, zoete broodjes bakt met de joden. Bovendien is het meer dan waarschijnlijk dat ook bovengenoemde reden en rol speelt in zijn anti-islam opstelling. Dat is wat ik zeg. Niet meer, maar ook niet minder. Laatst gewijzigd door system : 9 april 2010 om 10:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Maar alleen het hebben van joodse voorouders maakt je niet direct een Pro-Israël of anti-Islam. Het kan ook meer een bewuste keuze zijn die Wilders maakt.Hij heeft ook Friese voorouders en Indisch maar daar praat hij niet over en voelt zich niet aangetrokken. Het lijkt mij meer dat zijn Euro-Aziatische/Indisch-Nederlandse achtergrond een grotere rol heeft in zijn anti-Islamitische houding dan dat van zijn Joods voorouders. Zijn moeder en vader hebben niet de oorlog in Nederlands-Indië meegemaakt maar de familie Meijer wel.Eerst de Japanse bezetting en dan de Indonesische terreur. Iedereen van de Europese laag waar de Euro-Aziaat ook onder valt,maakt niet uit welke stand,was tijdens de bersiap period in gevaar.Niet alleen de Europeanen ook Chinezen en verdachte Indonesiërs werden afgemaakt. Velen zijn vermoord door jonge Islamitische groeperingen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maw, ergens hij 'foetelt' hij. En daar is dus wel iets verkeerds mee! Laatst gewijzigd door system : 13 april 2010 om 11:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Wilders heeft Joodse voorouders.Daar twijfel ik niet aan.Alleen ik leg de nadruk niet zo op zijn Joodse voorouders.Ik maak het niet groter dan het is.De link die u probeert te maken vanwege zijn voorouders vind ik te veel. Ik vind dat hij een bewuste keuze maakt.Niet dat het Joodse karakter zo sterk heeft geleefd in de familie Meijer.Het lijkt mij niet het geval.Zijn familie zal ongeveer al 8 generaties in Nederlands-Indië hebben gezeten.Ongeveer 6/7 generaties zijn ze al gemengd.En nog Katholiek ook. Dat hij 2 jaar in Israël heeft gezeten heeft mogelijk een invloed gehad op Wilders.Maar zijn Joodse voorouders?Hij lijkt me juist dat hij daar voor kiest als hij die link zelf wil zetten. Citaat:
Het heeft toch een blonde tint.Echt bruin haar is het niet.Als je toch gelijk wil hebben dan kan het heel licht bruin haar zijn. Geert Wilders blondeert dus zijn haar en doet zich helemaal anders voorkomen dan dat hij in feite van nature is. Wat?Een echte Nederlander?Wat eigenlijk? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maw, Geert Wilders verbergt zijn ware natuur en speelt dubbel spel. Maw, de hele Wilders is fake. Nu, zo verwonderlijk is dat nu ook weer niet. Laatst gewijzigd door system : 14 april 2010 om 21:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Parlementslid
|
![]() Geef toe. Het is niet gewoon om als man zijnde je hele haardoos dag-in dag-uit jaar-in jaar-uit op dezelfde manier te faken. Dat doen alleen oude wijven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wilders zijn kansen om te regeren zijn weer gestegen. De VVD, die momenteel een opmars maakt in de peilingen, heeft aangegeven niet veel te zien in regeren met de pvda in crisistijd, en doet het "puinruimen" liever met CDA, d66 en "desnoods een vierde partij", zoals ze het zelf zeggen. Het opvallendste punt in hun verkiezingsprogramma is verder de gekozen burgemeester, het kabinet Balkenende 2 viel een tijdje terug doordat VVD en CDA niet bereid waren het regeercontract na te komen en dit punt van D66 in te willigen. De twee burgemeestersreferenda die daarna alsnog zijn gehouden door gemeenten waren overigens enorme mislukkingen, in beide gevallen ging de keuze tussen twee pvda-leden en lag de opkomst beschamend laag. Ondergetekende (nou ja, niet dat ik deze post onderteken, maar vooruit) is ook niet komen opdagen. Benieuwd waar de VVD electoraal gezien heen gaat de komende tijd.
![]() |
![]() |
#93 | |
|
![]() Citaat:
Let trouwens maar eens op hoe aardig Halsema en Rutte tegenwoordig voor elkaar zijn. Halsema zei dit weekend al in een interview in het NRC dat als ze moest moest kiezen tussen CDA en VVD, ze de voorkeur gaf aan de VVD omdat daar goede afspraken mee te maken zijn. Verder gaf ze aan het liefst met PvdA samen te willen regeren maar als dat niet kon ze 'er niet aan vastgebakken' zat. Aan de andere kant laten ze Wiegel bij DWDD opdraven om te zeggen dat hij het liefst VVD zag regeren met CDA (en eventueel PVV). Op zich doen ze het wel slim deze keer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
|
![]() Citaat:
De peilingen zijn in ieder geval erg nietszeggend. Normaal gesproken heb je zwevende kiezers, dit jaar stuiteren ze. Partijen die in drie weken tijd even verdubbelen door er 17 zetels bij gepeild te krijgen zijn geen uitzondering deze keer. En dan te bedenken dat er zeer binnenkort een vrij willekeurige week op het programma staat waarin een peiling opeens de tweede kamer voor de komende vier jaar vast legt...
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 25 april 2010 om 17:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Bijna verkiezingen in Nederland. En in plaats van extra veel documentaires over WO II is er vanavond:
Wilders, Profeet van de angst op Nederland 2 om 21.45 uur. In de ZEMBLA aflevering van vanavond wordt Geert Wilders ontmaskert. In 'Wilders, profeet van de angst' analyseren deskundigen zijn uitspraken en concluderen dat wat Wilders feitelijk zegt over de islam en moslims niet klopt. Bron en info: Zembla. Ben eens benieuwd wat de "deskundigen" concluderen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN