![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
Bekijk resultaten enquête: Staan VB en de PVV een goede samenwerking Nederland -Vlaanderen in de weg? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
14 | 41,18% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
20 | 58,82% |
Aantal stemmers: 34. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
maar dat alle Vlamingen leugenaars en bedriegers zijn dat is er over! reactionaire Belgicisten zeggen hetzelfde over Nederlanders. dat is geen kwestie van bepaalde karaktertrekken, maar pure VOOROORDELEN! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() maar zo laat jij het wel uitschijnen.
ben je Van Poppel 2 of zo? Laatst gewijzigd door Shadowke : 19 maart 2010 om 13:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Europees Commissaris
|
![]() Het zijn die van Shadowke. Dat is geen profielnaam van Marc Van Peel, hoor. Vanwaar toch die kwaadheid jegens de Vlamingen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Opgepast beste Spinoza! Je bent aardig op weg om van jezelf het spiegelbeeld te maken van system.
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In ieder land kom je "krentenkakkers" tegen ,wij hebben ze ,en jullie hebben ze ook ,en samen mogen we dus genieten van hun commentaartjes hier... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Minister-President
|
![]() Volgens mij heb ik al tientallen keren proberen uit te leggen waarom ik mij erger aan het gedrag van veel Vlamingen. Als het nu nog niet duidelijk is heeft het geen zin meer om nogmaals mezelf te verklaren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat is in Nederland wel anders, heb ik vaak gemerkt. De stichting Sire is onlangs een campagne gestart met als thema "Aardige mensen. Hoe ga je met hen om?" Iets voor u? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hij is eerder een rattenvanger. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Jammergenoeg wordt Nederland de laatste paar jaren overspoeld door haatzaaiers ,de volgelingen van Wilders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Europees Commissaris
|
![]() @Alboreto
Ik moet niets van Wilders hebben, maar alleen de volgende twee punten rieken naar discriminatie: * Immigratiestop niet-westerse allochtonen (Marokkanen en Turken) voor 5 jaar * Afschaffen stemrecht gemeenteraden voor niet-Nederlanders. Hier maakt de PVV fundamenteel onderscheid op basis van afkomst.
VSSE, kijk goed mee: Laatst gewijzigd door LiberaalNL : 19 maart 2010 om 15:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is deze Coen Teulings nu ook een haatzaaier? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Aanpakken die handel, want het is een stel ratten. Dit jaar blijkt dus maar weer dat de rigoureuze beperking van de fiscale aftrek van ziektekosten het rijk een besparing op van circa 1,9 miljard euro en dat leidt bij grote groepen mensen tot een aanzienlijk verlies aan koopkracht. Vooral 65-plussers met een klein pensioen en mensen met een uitkering zijn de klos. De belastingadviseurs die mensen deze maand helpen met het invullen van de belastingaangifte over 2009 komen allemaal tot deze conclusie. Fijne regering, hè, met die sociaal-democraten. Bos is opgestapt. Hij heeft zijn geld binnen. Het zijn deze feiten waardoor mensen ik uit pure ergernis Wilders verkiezen boven de rest. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Was Wilders maar zo fatsoenlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat weet ik. Wilders schreeuwt vaak moord en brand en denkt niet na of oplossingen realiseerbaar zijn. Elke politieke partij in Nederland constateert dezelfde immigratie/integratie problemen als de PVV, maar alleen de PVV komt met extreme (immigratiestop voor alleen Turken en Marokkanen), waanzinnige (kopvoddentax) en onuitvoerbare (jouw punt) oplossingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is dus niet iets wat Wilders aangerekend kan worden. Wat betreft die kopvoddentax ben ik het met u eens. Maar weet wél waar Wilders de inspiratie voor die kopvoddentax heeft gehaald: uit de op de koran gebaseerde sharia, ja: jizya. |
|
![]() |
![]() |