![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Minister
|
![]() Dat gij hier nog uw vergif kunt spuiten is het bewijs daarvan.
|
![]() |
![]() |
#85 |
Administrator
|
![]() Wij gaan ons niet bezig houden met het bannen van mensen op basis van (vermeende en niet eens verifieerbare) nationaliteit.
|
![]() |
![]() |
#86 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hear, hear ![]()
![]() |
#87 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Moest het maar zo simpel zijn.
IP adressen blokkeren werkt niet.
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik neem aan de F. Lurk provocatief uit de hoek wil komen. Dat is zo zijn gewoonte en handelsmerk. Ook hij blijft welkom natuurlijk. |
|
![]() |
![]() |
#89 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Laat die joodse ollanders toch hun israelisch leugenachtig ding doen, ze hebben het al lastig genoeg nu de waarheid steeds meer boven water komt.
![]()
Laatst gewijzigd door roodhaar : 26 maart 2010 om 20:43. |
|
![]() |
![]() |
#90 |
Europees Commissaris
|
![]() Nu wil ik namen zien ook, Bruutgeweld. Daarnaast kun jij geen zin typen waar Nederland, Amerika, Israel of de Joden niet in voorkomen
|
![]() |
![]() |
#91 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() ![]()
Laatst gewijzigd door roodhaar : 26 maart 2010 om 21:23. |
|
![]() |
![]() |
#92 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door roodhaar : 26 maart 2010 om 21:25. |
||
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Lieden zoals jij moet je bestrijden met hun eigen woorden, bruut geweld.. |
|
![]() |
![]() |
#94 |
Europees Commissaris
|
![]() Wie zijn er dan Joodse Nederlanders volgens jou, Bruutgeweld? Je ontwijkt de vraag.
VSSE, kijk goed mee: Laatst gewijzigd door LiberaalNL : 26 maart 2010 om 21:43. |
![]() |
![]() |
#95 |
Europees Commissaris
|
![]() Jouw manier van discussie voeren is ook niet van een bijster hoog niveau. Je bent je aan het verlagen naar de Bruutgewelds van dit forum.
|
![]() |
![]() |
#96 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() ![]() en nog steeds hebben ze ondanks al hun geweeklaag en dito pogingen bij de mods mij geen strafpunten kunnen aansmeren. Het zit hun duidelijk hoog.
Laatst gewijzigd door roodhaar : 26 maart 2010 om 21:51. |
|
![]() |
![]() |
#97 |
Europees Commissaris
|
![]() Ga je nog antwoorden op mijn vraag of blijf je als een ongeleid projectiel moord en brand schreeuwen om de vermeende aanwezigheid van Joodse Nederlanders?
|
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() Je mag nog 100 brieven sturen maar ik neem er geen millimeter afstand van. Ik zeg wat ik denk of dit nou tegen je zin is of niet.
|
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() Ja hoor, Niet zo bijdehand doen, jongen met je belachelijk Antwerps accentje... Ik weet zo ook dat je uit de meest achterlijke stad van Vlaanderen komt veelal bewoond door marginale "redneck Hilliebillie types" Ooit trouwens eens een Belgische reportage gezien over de opkomst van het Vlaams Blok in de Seefhoek in Antwerpen. "Makkakken, waarkloeze, voil Joduh en wat weet ik nog allemaal was het enige wat uit de stinkende muil van deze werkloze parasieten kwam. Ik snap wel waarom een palestijnenvriendje zoals jij zich daarmee wil identificeren maar ik keur het daarom nog niet goed. Ik kom met alle plezier die kathedraal van jullie nog eens onderzeiken, kwestie van jullie niveau hoogstaand te houden. Groetjes vanuit het beschaafde Rotterdam.
|
![]() |
![]() |
#100 |
Minister-President
|
![]() Het Nederlandse deel van het internet is veel groter dan het Vlaamse, zelfs relatief gezien. Er zitten daarom ook veel meer Vlamingen op Nederlandse sites dan andersom. Ik heb nog nergens gezien dat een Nederlander vroeg om alle Vlamingen te bannen of apart te zetten. Toeval, of zou men daar iets uit kunnen afleiden over de verschillen in volksaard?
|
![]() |