![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Misschien omdat homo's er een toevlucht hadden/hebben gezocht om zich te vergrijpen aan jongetjes, deze perverte zullen weinig of niets met geloof te maken hebben want dan maakte ze geen misbruik van zwakkere laat staan te zondigen tegen de natuur. Dat er geestelijke zijn die zulk gedrag beschouwen als onnatuurlijk en ziekelijk, zijn homo's op hun teentjes getrapt. Wanneer homo's de RKK dan in opspraak brengen door hun pervers gedrag, worden ze door dezelfde beschreven als een misdaadorganisatie. Wat is het nu in feite? ![]()
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat ze gekende misdadigers beschermt en hun misdaden oogluikend toelaat. Daarnaast heeft de RKK natuurlijk van oudsher een reputatie als criminele organisatie, die zich verrijkte met moord- en plundertochten.
Mannen die zich aan kinderen vergrijpen, zijn geen homo's, maar pedoseksuelen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vind je het zo grappig dat iemand uit jouw kamp uit zijn nek kletst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() Die smiley is er juist teveel aan om aannemelijk te maken dat je verontwaardiging eerlijk is.
Laatst gewijzigd door filosoof : 28 maart 2010 om 19:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
In de islam doen ze het onder dekmantel van "huwelijk" maar resultaat en effect blijft zelfste: sex met een kind. Tijd de RK kerk wordt opgedoekt.
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kerk is zowiezo altijd al een schande geweest voor de mensheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Die smiley was gezet omdat die andere mij vertelde dat ik mijn verontwaardiging op de Kerk moest richten. Alsof je niet over 2 zaken tegelijk kan verontwaardigd zijn. Ik vond dat tamelijk geestig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het blindelings verdedigen van een organisatie die misdadigers van de laagste soort de hand boven het hoofd houdt, is iets wat jij en Albrecht in dit topic gemeen hebben. Jullie behoren wat dat betreft dus tot hetzelfde kamp. Wat daar nu zo grappig aan is, ontgaat me. Dat is helemaal niet grappig. Dat is zelfs bijzonder triest.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 29 maart 2010 om 06:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Oh ja, wie zei ook weer dat de paus schuldig was? Wie zei ook weer dat meer protestantisme nodig was? Daarna komt nog een konijn vertellen dat de Kerk een schande voor de mensheid is... Blijkbaar kent idiotie geen grenzen. Als er nu één "kamp" uit z'n nek kletst, is het dat van jullie. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() More paid to lawyers than victims - National News, Frontpage
28 Mar 2010 CARDINAL Sean Brady's archdiocese has spent more on legal fees than on ... after revelations that he made two children swear an oath. http://www.independent.ie/national-n...s-2114894.html |
![]() |
![]() |