![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
The baculum (also penis bone, penile bone or os penis) is a bone found in the penis of most mammals. It is absent in humans although present in our nearest relative the chimpanzee. The bone aids in sexual intercourse. ![]() Laatst gewijzigd door Cdude : 7 april 2010 om 11:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik schat Atheisten in de wereld op >20%.
![]() |
![]() |
#83 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Yes I have
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Cdude : 7 april 2010 om 13:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Maar een idioot is nog altijd beter dan een eikel, want wat voor een saddist zet wezens zonder idee van goed of kwaad nou voor zo'n boom met de nadrukkelijke boodschap die vruchten niet te eten omdat dat slecht is, om ze vervolgens ook nog eens echt te straffen als ze het toch doen? Puur uit nieuwsgierigheid naar wat hij nou eigenlijk bedoelde zou je al bijna een hapje nemen.
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Girl of eighteen, fell in love with everything Found new life in Jesus Christ Hit by a car, ended up On a life support machine Summer's day, as she passed away Birds were singing in the summer sky Then came the rain, and once again A tear fell from her mother's eye I don't want to start any blasphemous rumours But I think that God's got a sick sense of humor And when I die I expect to find Him laughing[ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Europees Commissaris
|
![]() In mijne gewijde geschiedenis was het een appel. Indien je niet akkoord gaat doe je beklag bij de K Kerk.
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Kunnen we afspreken om de Bijbel als bron te nemen? Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Cdude : 7 april 2010 om 19:15. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Minister-President
|
![]() Bertie ik wil uw beslissing om James Randhi te benoemen tot paus van de atheisten niet aanvechten (wie ben ik om zoiets in vraag te stellen). Maar toch een kleine bedenking, James Randhi heeft vooral zijn grote verdienste in de skeptische beweging. Nee geen christelijke skepticus, vele zullen niet geloven dat zoiets als christelijke skepticus bestaat dan hebben ze daar volledig ongelijk in die hebben absoluut geen weet waartoe christenen in staat zijn. Opwekking uit de doden, water in wijn veranderen, over water lopen, geboorte uit een maagd en waarom dan geen christelijke skepticus alhouwel ik daar ook moeite mee heb.
Bertie om paus te worden moet men dan geen katholiek zijn? Of James Randhi katholiek is weet ik niet, maar als het blijkt niet zo te zijn heb ik een perfecte vervang kandidaat voor U : Pat Condell was born in England and raised as a Roman Catholic. He was educated in several different Church of England schools across South London. Of hij ook homo is weet ik niet dat moet je maar eens zelf uitzoeken, dat dit een vereiste is om paus te worden spreekt vanzelf. http://www.youtube.com/patcondell ![]() ![]() PEACE
![]() |
#96 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Parlementslid
|
![]() Ik vat even de redenering samen:
Er is een bekende goochelaar die atheïst is (james randi). Die man kunnen we beschouwen als een soort 'paus' der atheïsten. Aangezien die man verliefd wordt op mannen, hebben de atheïsten ongelijk. God bestaat dus. Knap staaltje religieus redeneren! ![]()
Het vaderland van de wijze is de wereld. (Heliodorus) Laatst gewijzigd door Goldband : 8 april 2010 om 15:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |