![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#82 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
#83 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#84 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Geen last dus. Dat het Blok es een kliklijn start tegen huisjesmelkers, ja. Dat zou veel beter zijn!
![]() |
#85 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Maar dat zal het Blok niet doen, want daar zit een groot deel van hun kiezerspotentieel natuurlijk.
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mieke ! Politie moet flitsen en veel PV's schrijven dat brengt geld op... illegalen oppakken is tijdverlies en dweilen met de kraan open !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
#87 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
||
![]() |
![]() |
#88 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De nieuwe rolluiken liggen al jaren in de gang wegens vermoeden van gevaarlijk stof, maar intussen is dat onderzocht en veilig bevonden. Allemaal flauwekul als excuses om niet te moeten betalen voor de afwerking. De staat verwaarloost ze. En dan ben ik naïef? Ik noem het realisme. U probeert dan nog te stellen dat ze hun werk goed *kunnen* doen? Muhahahahahaha! En ongepaste onnozele verkiezingszet? Onze vriend Guy Verhofstadt en zijn kornuiten zaten gisteren in datzelfde VTM nieuws collectief te zweten op de hometrainers, met nadien een dikke bak friet erop. Om te tonen dat ze voor Vlaanderen staan. Muhahahahahaahah! (2) |
||
![]() |
![]() |
#89 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Aah nee wacht, ik begrijp het al. De volgende stap zal waarschijnlijk bestaan uit het oprichten van een speciaal comité dat kan instaan voor de controle van de meldingen die men binnenkrijgt en dan zal men de politie wel eventjes een handje helpen.
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
#90 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Maar voor het zover is: hebt u mijn posting wel goed gelezen? Wat heeft "democratisch zijn" (wat WALG ik van die term, indien u zich wil identificeren met anderen die zich "democratisch" noemen, doet u maar, maar val MIJ daar niet mee lastig) te maken met de loutere observatie dat noch het Blok noch zijn eventuele knokploegen die illegalen en de huisjesmelkers die hen huisvesten gaan straffen? Of denkt u nu echt dat Dewinter himself zo'n paar Roemenen of Oezbeken naar Berchem-station gaat begeleiden? Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Komaan zeg...
![]() |
#91 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Knokploegen van het Vlaams Blok? Nog niets over gezien in de media. Een verzinsel van U neem ik aan. Kan ik ook gaan beweren dat de knokploegen van de Waalse PS op 'onze' Guy zijn smoelwerk komen kloppen om dingen gedaan te krijgen. Cheap things to say heh? Lees wat meer Jommekes en wat minder Jerommekes. Doel van die telefoonactie? Heb ik toch gezegd? Kans op wegmoffelen van misdaden verkleinen. Niet naar de politie bellen? Ooit al eens gekeken naar nieuws of een krant gelezen? Het staat vol van mensen die zeggen of schrijven dat ze de politie al meermaals op de hoogte gebracht hebben zonder resultaat. Kortom: hetgeen U stelt heeft naast wat icoontjes weinig grondslag. |
|
![]() |
![]() |
#93 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En inderdaad: je leest teveel stripverhaaltjes. Tracht wel nog het onderscheid met de realiteit te maken. |
||
![]() |
![]() |
#94 | |||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
#95 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De realiteit volgens u is dat wanneer verontruste bewoners criminele activiteiten observeren, ze maar naar het Blok moeten bellen in plaats van naar de politie ! Misschien is het toch beter dat u met uw beide voetjes eens terug begane grond raakt...
![]() |
#96 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#97 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#98 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
#99 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En dan direct zo spastisch "U bent een leugenaar". Oeioeioei, nu ben ik toch echt wel gepakt hoor... Anderzijds toch wel fijn dat u net die lijn "terzake" vond. Misschien, als u alles nog eens 10-100 maal doorneemt, komt u er ooit nog wel...
![]() |
#100 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()