![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() De strijd tegen terrorisme moet in de eerste plaats gevochten worden tegen Saudi Arabie. Dus bespaar me de lachwekkende hypocrisie. Er is nooit een onderzoek geweest ivm 9/11. Als we degene kijken die er van profiteerde was het de US zelf en Israel. Het lijkt me dan ook een typische mossad operatie te zijn geweest.
Er zijn alleen Israelische legermannen en mossad agenten al dansend gearresteerd in NY die dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() Maar de oorlogsgetrommel neemt toe. Libannon is voorzien van nieuw geweld. Rusland staat klaar met nukes in Syrie. Bring it on, redneck
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Maar het gaat niet enkel om de doden. Citaat:
De betrouwbaarheid van exacte cijfers staan uiteraard altijd ter discussie. Feit is dat aan de 'geallieerde kant' er een politieke en begrijpelijke tendens is om de cijfers schromelijk te onderschatten. De meeste schattingen zijn dan ook eerder een afspiegeling van het aantal slachtoffer dat men bereid is om op te offeren voor 'de goede zaak' dan dat ze realistische cijfers zijn. Die politieke drempel ligt rond de 110.000 doden. Tot daar stelt er zich geen politiek probleem met de publieke opinie. Vandaar dat de meeste cijfers daar rond hangen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
in 't kort gezegd u geeft een cijfer zonder bron, en ik moet dat zomaar aanvaarden of ik doe aan welles nietes spelletjes. Ik geef een cijfer mèt bron en 't is niet goed. Wie veegt er nu argumenten van tafel als het niet in de kraam past? En heu, u leest mijn posts niet? Goed. Reageer dan niet, dan hoef ik niet terug t regeren.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |