Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 april 2010, 10:36   #81
funzo
Burger

funzo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Dat zal wel. Met 50 op pensioen !
en nooit nen klop moeten doen
Oud 15 april 2010, 10:39   #82
backfire
Minister-President

backfire's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
als ik mij niet vergis heeft ze hier ooit bewezen dat zij het echt was door hier iets aan te kondigen en dat nadien ook op haar site te plaatsen
Ah, wist ik niet. Maar ik twijfelde al niet echt, hoor.
Oud 15 april 2010, 10:45   #83
Hot Marijke
Staatssecretaris

Hot Marijke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Kunnen de mensen van die camping niet gewoon weigeren wie ze willen? Ik zie dat niet als discriminatie. Als jonge gasten het te bont maken op een camping dan zijn die het jaar erna ook niet meer welkom. Wel als Athena nu vindt dat uw aanwezigheid een negatieve invloed gaat hebben op hun zaak dan is dat hun goed recht om u te weigeren.

Ik zou zeggen, stel u niet aan en zoek een andere camping waar ze u wel willen hebben. Ik denk dus gewoon aan mediageilheid.
Nee hoor, dit is absoluut geen mediageilheid. Ik heb heel deze zaak stil gehouden tot het eerste halfslachtige vonnis is uitgesproken; ik kan er absoluut niet mee akkoord gaan. Het is en blijft pure discriminatie op basis van mijn beroep, en dat kan niet. De enige reden om iemand te schorsen is als die persoon zich misdraagt, en terecht. Maar wij hebben ons steeds perfect gedragen.

Athena heeft haar eigen regels met de voeten getreden: iedereen is gelijk, zonder enig onderscheid. Door onze onterechte schorsing heeft de directie het prachtige gelijkheidsprincipe van het naturisme zelf opgeblazen.

Hot Marijke

A Day without Sex is a Day without Sunshine
Hot Marijke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2010, 10:59   #84
backfire
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hot Marijke Bekijk bericht
Nee, gelukkig niet! Trouwens er wordt hier wel serieus afgeweken van waar het om gaat: mijn schorsing door Athena, voor mij pure discriminatie vanwege mijn beroep en wat jullie daarvan vinden. Liefst met argumenten en deftig blijven. Ik ga niet in op onnozele scheldpartijen, idiote opmerkingen en berichten die totaal off-topic zijn.
Je moet kunnen aanvaarden dat de aard van je beroep en het imago dat daaraan vasthangt (en dat je ook in het openbaar (media, ...) profileert) bij sommige mensen weerstand oproept.
In een omgeving waar men alle moeite van de wereld doet om alle verbanden tusssen naturisme en seks uit de wereld te bannen, ben jij nu eenmaal niet de meest geschikte ambassadeur, zelfs al kom je daar met de beste bedoelingen.

Zoek een andere naturistencamping, zou ik zo zeggen.
Oud 15 april 2010, 11:01   #85
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nee hoor, dit is absoluut geen mediageilheid. Ik heb heel deze zaak stil gehouden tot het eerste halfslachtige vonnis is uitgesproken; ik kan er absoluut niet mee akkoord gaan. Het is en blijft pure discriminatie op basis van mijn beroep, en dat kan niet. De enige reden om iemand te schorsen is als die persoon zich misdraagt, en terecht. Maar wij hebben ons steeds perfect gedragen.

Athena heeft haar eigen regels met de voeten getreden: iedereen is gelijk, zonder enig onderscheid. Door onze onterechte schorsing heeft de directie het prachtige gelijkheidsprincipe van het naturisme zelf opgeblazen.
Als ge nu al heel den dag in uwen blooten loopt voor uw werk, hebt ge dan ook nog goesting om dat in uw vrije tijd te gaan doen...

Ik zo eerder denken dat je dan op zoek bent naar geklede recreatie, ...

allee ja zolang iedereen hem aan de regels houd zou je inderdaad geen problemen mogen veroorzaken. Natuurlijk kan het ook zijn, dat je door je aanwezigheid mensen zou kunnen aantrekken, die niet zo goed met die regels kunnen leven... ik denk dat daar eerder het probleem ligt.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2010, 11:05   #86
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Eerlijk is eerlijk, Als ik op een strand zou lopen terwijl het 15 graden is en ik loop tussen de naakte 65 jarige oma's dan zou de kleine generaal ook niet al te groot zijn...
15 graden .... dan gaat het gezelschap er niet echt veel toe doen denk ik zo

d�*t is gewoon kouuud !
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2010, 11:17   #87
Erwinvds
Gouverneur

Erwinvds's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

En gelijk heb je.
Erwinvds is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2010, 11:19   #88
Erwinvds
Gouverneur

Erwinvds's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door backfire Bekijk bericht
Je moet kunnen aanvaarden dat de aard van je beroep en het imago dat daaraan vasthangt (en dat je ook in het openbaar (media, ...) profileert) bij sommige mensen weerstand oproept.
In een omgeving waar men alle moeite van de wereld doet om alle verbanden tusssen naturisme en seks uit de wereld te bannen, ben jij nu eenmaal niet de meest geschikte ambassadeur, zelfs al kom je daar met de beste bedoelingen.

Zoek een andere naturistencamping, zou ik zo zeggen.
Met respect maar dat is BS.
Erwinvds is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2010, 11:20   #89
backfire
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erwinvds Bekijk bericht
Met respect maar dat is BS.
Met alle respect, maar dat is MIJN BS. Ook wel mening genoemd.
'ik ga niet akkoord' ware vriendelijker geweest.

(edit): ik vind die beslissing van die blootlopercamping volledig onterecht, hoor. Maar ik kan wel begrip opbrengen voor hun dilemma. Alleen hun oplossing stinkt.

Laatst gewijzigd door backfire : 15 april 2010 om 11:21.
backfire is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2010, 11:22   #90
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Als ge nu al heel den dag in uwen blooten loopt voor uw werk, hebt ge dan ook nog goesting om dat in uw vrije tijd te gaan doen...

Ik zo eerder denken dat je dan op zoek bent naar geklede recreatie, ...

allee ja zolang iedereen hem aan de regels houd zou je inderdaad geen problemen mogen veroorzaken. Natuurlijk kan het ook zijn, dat je door je aanwezigheid mensen zou kunnen aantrekken, die niet zo goed met die regels kunnen leven... ik denk dat daar eerder het probleem ligt.
Het gaat hier natuurlijk niet om een openbaar strand maar om een camping, waar je al niet zomaar binnen- en buitenloopt. Ik neem aan dat er daar ook wel een zekere selectieprocedure gehanteerd wordt voor nieuwe leden. En wie echt onfrisse bedoelingen heeft, zal daar volgens mij wel snel door de mand vallen.
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2010, 11:29   #91
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erwinvds Bekijk bericht
En gelijk heb je.
Vind ik niet.
Wat is dat 'gelijkheidsprinicpe in het naturisme' , waar ze zo hoog van opgeeft dan wel?

Ze schrijft :
Citaat:
iedereen is gelijk, zonder enig onderscheid
Is dat een gedragsregel van Athena?
Staat dat op het formulier tot lidmaatschap?
En wat is de algemene concrete invulling daarvan dan juist?

Ik zie in de gedragsregels dat 'respect voor de familiale sfeer' verwacht wordt.
Ik kan aannemen dat madam HM niet altijd even anoniem zal willen zijn, haar reputatie indachtig, en dat ze dus zondigt tegen deze gedragsregel en dat ze dus slecht is voor de business van Athena,
vooral gelet op het verhaaltje van de commerciele flyers die daar zouden circuleren waarin haar diensten worden beschreven.

Maar ondertussen komt ze toch maar weer mooi in de media, nietwaar?
Meer moet hier niet achter gezocht worden.

Laatst gewijzigd door parcifal : 15 april 2010 om 11:35.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2010, 12:15   #92
Hot Marijke
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Vind ik niet.
Wat is dat 'gelijkheidsprinicpe in het naturisme' , waar ze zo hoog van opgeeft dan wel?

Ze schrijft :

Is dat een gedragsregel van Athena?
Staat dat op het formulier tot lidmaatschap?
En wat is de algemene concrete invulling daarvan dan juist?

Ik zie in de gedragsregels dat 'respect voor de familiale sfeer' verwacht wordt.
Ik kan aannemen dat madam HM niet altijd even anoniem zal willen zijn, haar reputatie indachtig, en dat ze dus zondigt tegen deze gedragsregel en dat ze dus slecht is voor de business van Athena,
vooral gelet op het verhaaltje van de commerciele flyers die daar zouden circuleren waarin haar diensten worden beschreven.

Maar ondertussen komt ze toch maar weer mooi in de media, nietwaar?
Meer moet hier niet achter gezocht worden.
Lees dit er eens op na: http://www.naturisme-athena.org/index.php?ID=7194

Onbekrompenheid, respect voor het individu? Niet veel van te merken op Athena. Ook interessant is dit: http://www.nfn.nl/naturistisch_leven/over_naturisme

Ik heb nooit flyers verspreid op het terrein van Athena, dat is een flagrante leugen. Wel waren er flyers van mij in de sexshops van het naburige Putte. Als die op het terrein terecht gekomen zijn, heeft iemand ze waarschijnlijk van daar meegebracht.

Ik heb tegen geen enkele gedragsregel gezondigd, ik hou van naturisme en ga al jaren naturistisch op vakantie. In mijn vrije tijd hou ik mij absoluut niet bezig met Hot Marijke. Zoals iedere zelfstandige zoek ik dan de rust op.

Ik kom in de media ja, omdat ik zeer verontwaardigd ben over deze schorsing. Het is pure discriminatie en daar moet Athena voor veroordeeld worden.

Hot Marijke

Oud 15 april 2010, 12:25   #93
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Lees dit er eens op na: http://www.naturisme-athena.org/index.php?ID=7194

Onbekrompenheid, respect voor het individu? Niet veel van te merken op Athena. Ook interessant is dit: http://www.nfn.nl/naturistisch_leven/over_naturisme

Ik heb nooit flyers verspreid op het terrein van Athena, dat is een flagrante leugen. Wel waren er flyers van mij in de sexshops van het naburige Putte. Als die op het terrein terecht gekomen zijn, heeft iemand ze waarschijnlijk van daar meegebracht.

Ik heb tegen geen enkele gedragsregel gezondigd, ik hou van naturisme en ga al jaren naturistisch op vakantie. In mijn vrije tijd hou ik mij absoluut niet bezig met Hot Marijke. Zoals iedere zelfstandige zoek ik dan de rust op.

Ik kom in de media ja, omdat ik zeer verontwaardigd ben over deze schorsing. Het is pure discriminatie en daar moet Athena voor veroordeeld worden.
Ze hadden misschien schrik dat je op het strand ging bevallen ?
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2010, 12:28   #94
Hot Marijke
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Lees eens eerst mijn blog alvorens zulke onzin te vertellen:
http://blog.hotmarijke.be/blog.php?bid=242

Hot Marijke

Oud 15 april 2010, 12:29   #95
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Weet mevrouw Pericles dat manlief liever met Hot Marijke zit te kletsen, dan zijn administratie in orde te brengen?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2010, 12:30   #96
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Lees eens eerst mijn blog alvorens zulke onzin te vertellen:
http://blog.hotmarijke.be/blog.php?bid=242
Het was maar een gedacht he, tenslotte , als je hoogzwanger bent kan het water altijd breken.
Ik zou blijven procederen, tot voor het Europees hof voor de rechten van de mens.

Laatst gewijzigd door Pericles : 15 april 2010 om 12:32.
Oud 15 april 2010, 12:35   #97
Hot Marijke
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Het was maar een gedacht he, tenslotte , als je hoogzwanger bent kan het water altijd breken.
Ik zou blijven procederen, tot voor het Europees hof voor de rechten van de mens.
Als mijn water breekt zal het hier in Knokke zijn

En wees gerust, ik blijf procederen tot gerechtigheid is geschied!

Hot Marijke

Oud 15 april 2010, 12:35   #98
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Weet mevrouw Pericles dat manlief liever met Hot Marijke zit te kletsen, dan zijn administratie in orde te brengen?
Ik ben in congé. Ik was van plan naar een naaktstrand te gaan , maar het is nog te koud daarvoor , mijn piemeltje zou helemaal verschrompelen en mijn scrotum zou helemaal samentrekken, het zou geen gezicht zijn.
Oud 15 april 2010, 12:37   #99
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik ben in congé. Ik was van plan naar een naaktstrand te gaan , maar het is nog te koud daarvoor , mijn piemeltje zou helemaal verschrompelen en mijn scrotum zou helemaal samentrekken, het zou geen gezicht zijn.
net iets te veel info Peri ... weet uw vrouw dat ge Hot Marijke hebt laten weten dat ge in congé zijt ?

Laatst gewijzigd door Anna List : 15 april 2010 om 12:38.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2010, 12:41   #100
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
net iets te veel info Peri ... weet uw vrouw dat ge Hot Marijke hebt laten weten dat ge in congé zijt ?
Ik weet niet hoe dat bij jou zit Anna, maar als ik aan sex denk , word ik al moe van de gedachte alleen al. Eerlijk gezegd geef mij maar een paar trappisten.

Laatst gewijzigd door Pericles : 15 april 2010 om 12:41.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be