![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Burger
|
![]() en nooit nen klop moeten doen
![]() |
#82 |
Minister-President
|
![]() Ah, wist ik niet. Maar ik twijfelde al niet echt, hoor.
![]() |
#83 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Athena heeft haar eigen regels met de voeten getreden: iedereen is gelijk, zonder enig onderscheid. Door onze onterechte schorsing heeft de directie het prachtige gelijkheidsprincipe van het naturisme zelf opgeblazen.
![]() |
![]() |
#84 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
In een omgeving waar men alle moeite van de wereld doet om alle verbanden tusssen naturisme en seks uit de wereld te bannen, ben jij nu eenmaal niet de meest geschikte ambassadeur, zelfs al kom je daar met de beste bedoelingen. Zoek een andere naturistencamping, zou ik zo zeggen.
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik zo eerder denken dat je dan op zoek bent naar geklede recreatie, ... allee ja zolang iedereen hem aan de regels houd zou je inderdaad geen problemen mogen veroorzaken. Natuurlijk kan het ook zijn, dat je door je aanwezigheid mensen zou kunnen aantrekken, die niet zo goed met die regels kunnen leven... ik denk dat daar eerder het probleem ligt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
d�*t is gewoon kouuud ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#88 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#89 |
Minister-President
|
![]() Met alle respect, maar dat is MIJN BS. Ook wel mening genoemd.
'ik ga niet akkoord' ware vriendelijker geweest. (edit): ik vind die beslissing van die blootlopercamping volledig onterecht, hoor. Maar ik kan wel begrip opbrengen voor hun dilemma. Alleen hun oplossing stinkt.
It all makes perfect sense, expressed in dollars and cents, pounds, shillings and pence. Laatst gewijzigd door backfire : 15 april 2010 om 11:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Vind ik niet.
Wat is dat 'gelijkheidsprinicpe in het naturisme' , waar ze zo hoog van opgeeft dan wel? Ze schrijft : Citaat:
Staat dat op het formulier tot lidmaatschap? En wat is de algemene concrete invulling daarvan dan juist? Ik zie in de gedragsregels dat 'respect voor de familiale sfeer' verwacht wordt. Ik kan aannemen dat madam HM niet altijd even anoniem zal willen zijn, haar reputatie indachtig, en dat ze dus zondigt tegen deze gedragsregel en dat ze dus slecht is voor de business van Athena, vooral gelet op het verhaaltje van de commerciele flyers die daar zouden circuleren waarin haar diensten worden beschreven. Maar ondertussen komt ze toch maar weer mooi in de media, nietwaar? Meer moet hier niet achter gezocht worden. Laatst gewijzigd door parcifal : 15 april 2010 om 11:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Onbekrompenheid, respect voor het individu? Niet veel van te merken op Athena. Ook interessant is dit: http://www.nfn.nl/naturistisch_leven/over_naturisme Ik heb nooit flyers verspreid op het terrein van Athena, dat is een flagrante leugen. Wel waren er flyers van mij in de sexshops van het naburige Putte. Als die op het terrein terecht gekomen zijn, heeft iemand ze waarschijnlijk van daar meegebracht. Ik heb tegen geen enkele gedragsregel gezondigd, ik hou van naturisme en ga al jaren naturistisch op vakantie. In mijn vrije tijd hou ik mij absoluut niet bezig met Hot Marijke. Zoals iedere zelfstandige zoek ik dan de rust op. Ik kom in de media ja, omdat ik zeer verontwaardigd ben over deze schorsing. Het is pure discriminatie en daar moet Athena voor veroordeeld worden.
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
http://blog.hotmarijke.be/blog.php?bid=242
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik zou blijven procederen, tot voor het Europees hof voor de rechten van de mens. ![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 15 april 2010 om 12:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() En wees gerust, ik blijf procederen tot gerechtigheid is geschied!
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() net iets te veel info Peri ... weet uw vrouw dat ge Hot Marijke hebt laten weten dat ge in congé zijt ?
Laatst gewijzigd door Anna List : 15 april 2010 om 12:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 15 april 2010 om 12:41. |
|
![]() |
![]() |