![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nu terug naar de vraag, hebt u ooit werken van deze persoon gezien ja of nee. Kunt u werken van die vijfjarige waar u het over hebt tonen of, is het enkel maar bij wijze van spreken u weet wel bij gebrek aan iets anders.
Gott mit uns. Wo Recht zu Unrecht wird, wird Widerstand zur Pflicht! (Johann Wolfgang von Goethe) Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens. Laatst gewijzigd door ERLICH : 20 april 2010 om 15:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Minister-President
|
![]() Arrogantie zou kunnen zijn, de één veroordelen en de andere uitroepen als held(en). Maar daar bent u zich waarschijnlijk niet van bewust. Wat onbeschaamdheid betreft, over iets beginnen leuteren waar u klaarblijkelijk de kl... verstand van hebt afgaand op uw eerdere reactie en het verhaaltje van uw vijfjarige, waar hoort zulks volgens u thuis?
![]() |
#83 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Op deze draad is waarschijnlijk alles toepasbaar wanneer het u uit komt is het niet. Indien het u niet uitkomt zult u wel een verhaaltje verzinnen hé. Daar zal alles zo wel wat me gezegt zijn zekerst.
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() Ik vroeg gewoon of je kinderen hebt!
Is dat nu zo'n onmogelijke opdracht? Zelfs al ben nu je stokoud, dan kan je toch nog wel vroeger kinderen verwekt hebben? Laatst gewijzigd door Another Jack : 20 april 2010 om 16:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 20 april 2010 om 17:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Enkel de grote steden zitten overvol. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() Hoezeer ik het verder ook oneens ben met het doen en laten van het Vaticaan, en of een verslechterende concurrentiepositie ten opzichte van met name de islam al dan niet de reden van deze oproep is, doet niet ter zake wat mij betreft. Ik sta vierkant achter deze oproep, mits deze enkel zou gelden voor de Westerse wereld.
Meer kindjes is wat de samenleving nodig heeft. Enerzijds om de gevolgen van de vergrijzing tegen te gaan, en anderzijds om, plat gezegd, de hier residerende islamieten eruit te fokken opdat die hier nimmer een numeriek (of enig ander) overwicht dienen te krijgen. Het spreekt natuurlijk voor zich dat ik het liefst zag dat deze kindjes a- of non-theïstisch opgevoed worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar het Vaticaan zegt dit alweer met een verdoken bedoeling. Hoe meer kinderen in het Westen, hoe meer christenen. Tenminste, dat denken ze dan maar. Laatst gewijzigd door system : 20 april 2010 om 18:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Minister-President
|
![]() Deze draad gaat wel over iets anders dan uw idool. En als je uw idool wil verdedigen of verheerlijken moet je dat maar doen op de rubriek geschiedenis. Al een geluk dat de meerderheid van de mensheid uw mening niet deelt en ik zal alles doen wat in mijn vermogen is opdat het ook zo blijft. En neemt uwe ' Gott mit uns' ook maar mee naar rubriek geschiedenis want daar hoort ie thuis. Met figuren als U mag men geen medelijden hebben want hier is de menselijke waardigheid in geding en op dat vlak doet men geen concessies.
![]() |
#93 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar wat ik al zei: enerzijds is dit nodig om de gevolgen van de vergrijzing tegen te gaan, en anderzijds om de islamisering van de maatschappij alhier in te dammen en ongedaan te maken. Wat dat laatste betreft, is het eruit fokken de enige echt humane oplossing. En nog plezierig bovendien. ![]() Andere oplossingen zouden uiteraard ook wel kunnen, maar dan dienen eerst wetten veranderd, en internationale verdragen opgezegd te worden, en dat zie ik met de huidige plucheklevers aan de macht zo 1, 2, 3 niet gebeuren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De aarde kan op basis van de huidige wetenschappelijke kennis zonder problemen 35 miljard mensen huisvesten. En die kennis breidt zich elke dag verder uit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat minder vlees of vis, en wat meer bonen en champignons brengt ons al veel verder. En stoppen met die ongein van bio-brandstoffen, wat de aarde voortbrengt is er om op te eten. En natuurlijk zijn er nog GMOs.
Water bijvoorbeeld. In oneindige hoeveelheden verkrijgbaar uit de zee, en te zuiveren en te distribueren aan een kostprijs van < 1€ per m3. 0.1 Eurocent per liter. |
![]() |
![]() |