![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
En waar zijn konijnen goed in.....? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik voorzie mijn groenten meestal van dierlijke smaakmakers, liefst een paar honderd gram ervan. Vlees geen smaak, godslasteraar.
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een goed stuk vlees , niet te mager, behoort weinig smaakmakers. Alleen heeft "ons" vlees door de kweekwijze , niet zoveel smaak meer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik kweek guppen en slakken voor mijn waterschildpadden, om ze wat te stimuleren en bezig te houden.
Ben ik een beestenbuil. Ik ken ook mensen die hun eigen koeien houden voor vlees. Ik vind dat de Belg dat nog vrij vriendelijk doet. De slachting zelf van een koei is bv vrij kort. Een pin door de kop, die trekt ff stijf of spastisch en she's gone. Ik heb er vrede met genomen dat mensen nu eenmaal vlees eten. We zouden dus beter meer hameren op dierenrechten ipv de slacht. Het transport e.d. is dezer dagen echter op een uiterst laag pitje. Nu is het echt bakkeleien voor die beesten, ocharme. Yet, nobody seems to care (enough)
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() Zelfs een heel klein stapje, zolas het dooorbreken van de predator-voedselketen kan de mensheid al tot hoge geestelijke hoogten brengen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nochtans hebben sommige padden .... ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor een hoger geestelijk bewustzijn hoef je in het geheel geen honger te lijden. Laatst gewijzigd door eno2 : 30 april 2010 om 09:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Het is geen mishandeling maar het getuigd van weinig respect voor de natuur.
![]() |
#96 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Hoe anders zouden stammen volken waarvan wij de nakomelingen zijn de ijstijd overleeft hebben. Moest ik kunnen zette ik me ook wat koeien om te slachten en in te vriezen hoor eno2. Ik zou ze wel met vriendelijkheid behandelen en zorgen dat er geen lijden aan te pas komt. Uiteraard zal zij tegen de slacht ingaan, maar als dat via een pin door de kop gebeurt. Kan ik daar best vrede met nemen. Beelden als dit doen me dan eerder walgen, zulk vlees wil ik niet eten. http://www.youtube.com/watch?v=vTO7UXsdC9w
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heeft een leeuw of eender welke andere vleeseter dan ook geen "respect" voor de natuur? Vlees en vuur heeft de mens in staat gesteld zich te ontwikkelen tot wat we nu zijn. http://news.bbc.co.uk/2/hi/8543906.stm Laatst gewijzigd door Cdude : 1 mei 2010 om 08:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Een leeuw is idd zeer egoïstisch ingesteld.
Zo mag de leeuwin haar welpen niet alleen laten uit jaloezie van de man. Die zou ze vermoorden om snel weer op dat leeuwinnetje te mogen. Doch, de leeuw is een jager, hij jaagt om te overleven. Hij pakt niet meer dan zijn buikje/stam vraagt. De mens daarintegen... Ik spreek niet voor elke mens, maar de overgrote vervuiling kan je niet bepaald natuurlijk meer noemen. De leeuw zijn handelingen dan weer wel.
Onder invloed van de duivel. Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 1 mei 2010 om 08:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Welpen worden pas doodgebeten als de leeuw een gevecht verliest van een, meestal jonger, rivaliserend, mannetje. Zijn EIGEN welpen doodbijten om er terug op te mogen .....waar haal je zulke onzin? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik had het idd mis
![]() Tzijn vooral katers die dat doen. Maar Cdude, ik haat de smiley " ![]() Kan je die aub naartoe mij niet meer gebruiken ![]() Die onzin komt van mijn slaapdronken geest die heel vroeg uit bed moest na een week vroeg opstaan met gepaarde stress. Ik verwissel soms al eens dingen met elkaar ![]() Dan komen er gasten als u mij op die fout wijzen, word ik er wijzer uit en hebben we een discussie. Maar graag met wat minder minachting, of het draait misschien nog uit in conflict. Daar het discussie hoort te zijn.