![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Je bedoelt: " Het is nog niet uitgekomen."
![]() |
#82 |
Minister
|
![]() Ah, men is dus al op voorhand schuldig, zonde enige vorm van proces en louter de beschuldiging door een dubieus iemand volstaat al? Doet me veel denken aan de manier waarop de nazi-"rechtbanken" omgingen met de mensenrechten van anderen. Het resultaat van zo'n gebrek aan rechtsgeldige gang van zaken is u welbekend zeker?
![]()
![]() |
![]() |
#83 |
|
![]() Je bent wel een fan van die mensen blijkbaar.
Tweede Godwin post van je. Opnieuw verlies je de discussie ![]()
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 2 mei 2010 om 14:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
|
![]() Citaat:
We moeten eerst beginnen met een campagne "Kauft nicht bei Christen", een film uitbrengen der Ewige Christen etc. Tegen 9 november zijn we zover dat we vitrines en inboedels kort en klein kunnen slagen. Wat je daar toont is slechts de eindfase.
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 2 mei 2010 om 15:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() Alboreto, wat kan ons die Godwin nou schelen? Als je het niet eens bent met de nazi-vergelijking, zeg dan waarom! Niet gewoon "Godwin dit, Godwin dat".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
|
![]() Citaat:
Het toont aan dat je de discussie niet aan kunt met normale argumenten. Het gebruik van nazi argumenten is dan een teken dat je niets concreets meer aan te brengen hebt. De wet van Godwin op fora is het equivalent van de handdoek in de ring te gooien in bokswedstrijden.
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 2 mei 2010 om 19:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 2 mei 2010 om 19:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wet_van_Godwin ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 2 mei 2010 om 19:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niet meer, niet minder. In je stripje staat het zelfs. "The rule does not any statement as to whether any particular .... " Laatst gewijzigd door Albrecht : 2 mei 2010 om 19:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Minister-President
|
![]() Een vergelijking maken wil toch niet zeggen dat je de handdoek in de ring gooit. Het was gewoon om een duidelijk beeld te schetsen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
|
![]() *een* vergelijking maken niet, *de* vergelijking maken wel, omdat ze zo overdreven (en trouwens ongegrond) is.
![]() |
#93 | |
|
![]() Kijk, nog maar eens aangetoond op welk niveau de misdaden verborgen geweest zijn:
Citaat:
Opnieuw een 'ik kan me niet herinneren dat?' Een goed geheugen is blijkbaar geen vereiste om bisschop te worden.
![]() |
![]() |
#94 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#95 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Ons"? Gebruik je pluralis majestatis, of ben je hier een beetje aan het "veralgemeniseren"?
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 3 mei 2010 om 14:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Lees dit eens, uit Le Soir : la plupart des abuseurs sexuels sont des hommes chez qui les parents se sont acharnés autrefois �* empêcher la naissance d’une identité propre. Beaucoup ont subi des violences psychologiques, physiques ou sexuelles. où sont les curés dans tout ça ? Ni en prison, ni �* notre consultation. L’église catholique les a soigneusement gardés en son sein. Car il me semble bien s’agir de ça. Chez les protestants, le croyant, s’il a fauté, se débrouille avec Dieu. Il doit se débrouiller avec sa conscience et donc avec lui-même. Dans l’église catholique, on passe par le prêtre qui est le représentant de Dieu. On se décharge en quelque sorte sur cette figure du pouvoir et de la sagesse divine et on évite ainsi de devoir se rendre des comptes �* soi-même, ce qui est, tout le monde le sait, tout �* fait inconfortable. Cette église catholique me paraît donc s’être donné un pouvoir bien étrange. Elle peut juger de ce qui est bien et mal dans ce que le fidèle lui confie. Elle rend donc, d’une certaine manière, sa propre justice. Et les curés, que savent-ils donc de la vie ? .... Ce qui caractérise par contre l’Eglise catholique, c’est son fonctionnement en circuit fermé. Or, il faut savoir que la relation perverse ne peut s’installer que dans le secret et dans la dualité. Lees de volledige tekst hier Ik durf er heel wat op wedden dat degenen die de pedofiliserende priesters hebben opgeleid zelf hun pollen niet konden thuishouden. Laatst gewijzigd door filosoof : 3 mei 2010 om 15:22. |
|
![]() |
![]() |