![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Wie wordt de nieuwe premier? | |||
Di Rupo |
![]() ![]() ![]() |
26 | 43,33% |
Thijssen |
![]() ![]() ![]() |
10 | 16,67% |
De Wever |
![]() ![]() ![]() |
10 | 16,67% |
Een ander,nl |
![]() ![]() ![]() |
14 | 23,33% |
Aantal stemmers: 60. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aan zij die geen boodschap hebben aan een schouwspel rond een paar kleine gemeenten rond Brussel, en die eerder eens een vrouw de leiding zouden geven.
Ik denk ook aan de vele vrouwen die niets anders dan dat in het oog hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik weet van vroeger dat je je niet bezighoudt met communautaire thema's, maar dat blijft toch een straffe uitspraak voor een Vlaming (vermoedelijk) zonder adellijke achternaam. Het gaat om het geleidelijk verlies aan Vlaams grondgebied aan koopkrachtige kolonisten met een superioriteitscomplex. Dat je geen Vlaams-nationalist bent, begrijp ik, maar zoiets bagatelliseren is echt onbegrijpelijk voor mij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik schreef eerder dat een groot aantal mensen zullen gecharmeerd worden door het naar voor schuiven van een vrouw als kandidaat-premier. Een meesterzet van CD&V, me dunkt. Hierop heeft men mij gevraagd aan wie ik dacht wanneer ik het had over 'een groot aantal mensen'. Hens mijn uitleg van hierboven. Voor die mensen is BHV inderdaad een schouwspel rond een paar gemeenten. Voor alle duidelijkheid: behalve het feit dat ik ook graag eens een vrouw wil zien als Eerste Minister, is voor mij het probleem BHV prioritair. Al was het maar omdat alles platligt vanwege BHV. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
|
![]() Ah, dan heb ik het wat verkeerd begrepen. Excuses.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor meer informatie: www.vooreva.be
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
|
![]() Citaat:
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Wallonië (en misschien ook Brussel) zullen de meeste mensen op papier kunnen stemmen. In Vlaanderen hopelijk ook. Indien in Vlaanderen in de grootste kantons elektronisch moet worden gestemd, kan je er gif op innemen dat er met de resultaten zal worden geknoeid. Het is echter waarschijnlijker dat heel wat machines niet of slecht zullen functioneren, en dan levert dat gegarandeerd scènes op die in een West-Europees land eigenlijk niet zouden mogen kunnen. Het is bovendien ook zo dat stemmen op papier niet alleen betrouwbaarder, maar ook goedkoper én milieuvriendelijker is.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |