![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Europees Commissaris
|
![]() Persoonlijk vind ik de afstamming van eenvoudige boeren een nobel iets en iets waarnaar Vlaanderen terecht mag terugblikken en graag verheerlijken, maar dat is niet hetzelfde als van boerenpummels, nietwaar?
![]()
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 1 mei 2010 om 16:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() Hebt u misschien ook een oude ploeg in uw tuin staan? En hebt u die rood geverfd?
Laatst gewijzigd door system : 1 mei 2010 om 17:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eerst waren het de brave TAK en VMO mensen die op zondag gingen wandelen en al frisse boerenlucht inademend slaags waren met de ordediensten. Nu zijn het vooral olijke en andere gehaaide witteboordcriminelen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Misschien heb ik dat helemaal niet en zaten ze bij mij bij de weefindustrie of bij de ambachten.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 1 mei 2010 om 17:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1. In het Duits is het correcte woord 'Gauleiter'. Misschien wilde u helemaal geen Duits gebruiken, maar neo-Germaans? Is dat laatste het geval, dan mag u deze opmerking verticaal klasseren. 2. Welk grammaticaal geslacht heeft het woord 'Shell-Mädchen'?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 1 mei 2010 om 17:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 1 mei 2010 om 17:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik geef toe, het ging daarbij om eerder 'banale' zaken als het kopen van wat rauwe vis met ui, en het vragen van de weg naar het station en dergelijke, maar toch.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 1 mei 2010 om 17:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#90 |
Europees Commissaris
|
![]() Doorgaans pakt de rode verf niet altijd zo goed.
![]()
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat betreft de tweetaligheid:
in de hoofdstad van het land lopen niet weinig Franstalige landgenoten rond die daar absoluut voor te vinden zijn. Zij denken daarbij wel aan tweetaligheid Frans/Engels. Tja, dat wordt voor die mensen dan toch even op de tandjes bijten. Ik vind het bovendien erg jammer dat de derde officiële taal van ons land blijkbaar nogal gemakkelijk over het hoofd wordt gezien. Hoe komt dat eigenlijk?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
|
![]() Citaat:
Ik zie Nederland nergens aanspraak op maken.
![]() |
![]() |
#94 |
|
![]() Dat zijn maar enkele van de vele voorbeelden van GN's
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 1 mei 2010 om 17:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
|
![]() Citaat:
komop, beetje kort door de bocht hoor.
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() Iedereen maakt wel eens tikfouten en/of andere fouten. U nooit. Dat weten we.
Laatst gewijzigd door system : 1 mei 2010 om 18:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 1 mei 2010 om 18:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() U weet heel goed dat ook ik af en toe en tot mijn eigen grote ergernis tik- en/of andere fouten maak, system. Maar ik probeer dat toch zoveel mogelijk te vermijden. Soms druk ook ik te snel op het knopje "Antwoord versturen", en als ik een fout te laat opmerk, kan ik natuurlijk niet meer 'editen'.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik doe dat echter wel, wanneer mensen, bezield met kwade wil en met opzet, anderen constant op fouten wijzen, terwijl ze zelf kemels van fouten schrijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Europees Commissaris
|
![]() Daar ga ik volledig mee akkoord.