![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 8 mei 2010 om 11:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anderzijds zijn er wel een paar, die ik zonder verpinken zou kunnen figuurlijk platslagen gelijk men een vliegenmepper hanteert.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zo had hij de bedenking en stelde hij zich de terechte vraag of BB (Broeder Bracke) zichzelf ook zijn gaan aanbieden om op de lijst van de NVA te staan, moest deze partij toevallig niet in de lift zijn. Meer dan waarschijnlijk niet. Onze (te?) snel bekeerde BB= PO (Platte Oportunist), hoe u het ook draait of keert. Laatst gewijzigd door system : 8 mei 2010 om 13:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En op wat is die uitspraak gebazeerd ? En om jullie te dienen, even een sitaatje uit de Standaard van vandaag: (link: http://www.standaard.be/artikel/deta...kelid=6C2PU6PI ) Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Is goed jong. Denk maar verder.
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk mocht men geen besparingen doen op de VRT en andere zenders...er in het geheel geen overstappen zouden zijn.
![]() |
#88 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ok, er valt in de Kamer wat meer te rapen, maar hij zal dan ook wel mogen opdraven, en niet alleen in de kamer, maar over het hele Vlaamse land. Terwijl hij bij de VRT had kunnen stilzitten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 8 mei 2010 om 16:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vooral niet de beste ...
grappig, dat BB nu afgeschoten wordt door de pro-belgica's hier onder steun van uitspraken van .... Van der kelen de man die zelf de NVA bejubelde en roemde om bepaald elementen, tot ze te groot werd en LDD afkwam als ideale bron voor populistische afgekookt-blauwschrijfsels. Opportunist? Lukske top.
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Minister-President
|
![]() Ik vertrouw geen enkele politicus en zeker niet een vrijmetselaar
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht Bracke is een Gentenaar. Hij komt op in de kieskring Oost-Vlaanderen, waar de liberalen sterk staan, maar waar in Gent zelf de sossen toch maar telkens de burgemeester kunnen leveren. De nva staat niet sterk in Gent. Ik richt me voornamelijk tot zij die Gent kennen: gaat het Vlaams Strikske in Gent potten kunnen breken ? Welk soort Gentenaar zal hij over de streep kunnen trekken ? (en eventueel: welk soort Oost-Vlaming gaat hij over de streep kunnen trekken ?) En waarom ? Trekt hij kiezers over de streep door zijn bekende kop alleen ? Laat u maar niets wijsmaken. BB (Broeder Bracke) is een platte opportunist. Meer valt er niet over te zeggen. __________________ Wedde van Van Rompuy als voorzitter van de EU: 350.000 € per jaar. Ofte 29.000 € per maand! Ofte 966,60 € (39.000 BF) per dag!! Laatst gewijzigd door system : Vandaag om 11:38. system is nu online Met citaat antwoorden Ik merk op dat het pas nadat Bracke zich kandiaat stelde op een NVA lijst, de duivels ontbonden zijn. Langs VRT kant en nu vanuit de 'BELGISCHE' 'CLAN' (ja system, jij dus) en natuurlijk ook van Vlaams Belang kant. Zou het dan toch kunnen zijn dat NVA (opvolger van de Volksunie) gelijk heeft ! Dit land bestaat uit twee landen en een land dat bestaat uit 2 landen is per definitie kunstmatig. Dus moet GESPLITST worden, (in een verenigd Europa) gr Nabat54 Deze Oost -Vlaming stemt al een tijdje op NVA Zelfs politiek dakloos geweest na de déja "VU" debacle. Gent is rood/blauw Maar als de NVA straks de tjeven 'gaat' kloppen in Gent, dan ga ik de champagene uithalen. Want het zal een begin zijn van het einde van de tjeven, de tjeven die nog altijd pleiten voor onderhandelingen met madamme 'NON'.
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Europees Commissaris
|
![]() Het Gents strikske zal de pluimen op zijne hoed steken ... maar ik stem op de NVA vanwege hun programma ... niet op het strikske. Eigenlijk stoort me dat wel een beetje ...
Laatst gewijzigd door Karma : 8 mei 2010 om 22:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van objectiviteit is dus allang géén sprake meer wat Van Der Kelen betreft.... Wiens brood men eet,wiens woord men spreekt.... |
|
![]() |
![]() |