![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
http://www.volkskrant.nl/binnenland/...atholieke_kerk
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Voor al die nitwits die buitenlandse toestanden naar België extrapoleren. ![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 16 mei 2010 om 16:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar valt niet veel aan te interpreteren. Eens gedoopt, blijft men voor de rest van zijn leven lid van de katholieke kerk. Ontdopen kan immers niet. Precies daarom zou het bij wet verboden moeten zijn om minderjarige kinderen hieraan te onderwerpen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Kijk, hier geef je me weer gelijk dat de overheid inderdaad excessen moet tegengaan. Alleen begrijp je niet dat je hierboven ook hebt toegegeven dat godsdienst tot de excessen behoort. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Jij vergeet dat het hier Uganda noch Afghanistan is.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Minister-President
|
![]() Indoctrinatie, dan zou ouders niet mogen praten over hun filosofische en politieke voorkeur. De ouders zouden beter hun mening niet uiten alvorens ze het kind indoctrineren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Jij zou de eerste zijn om toe te geven dat een indoctrineren verkeerd is. Maar omdat religie ook onder die noemer valt, moet het maar mogen. De nadelen pakken we er wel bij, want onze kinderen hebben geen recht op godsdienstvrijheid. Pas maar op, als ze besnijdenis onder de loupe nemen, kunnen ze haast niet anders dan slagen en verwondingen uit het strafrecht halen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Er is een verschil tussen leren en indoctrineren. Wanneer kinderen met een bom op weg gaan, dan ben ik ertegen. Maar als je je eigen religie praktiseert wil je dit met je kind delen. Sektes die bv drugs ok vinden en dit delen met hun kinderen overtreden de wet en moeten bestraft worden. Ik zal ook mijn zoon uitleg geven over mijn geloof, vindt hij het geweldig, dan is dit goed. Kiest hij ervoor om niet te geloven dan accepteer ik zijn keuze. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat weet ik nog niet zo zeker. Volgens mij is een en ander gelinkt aan het celibaat en dat heeft wel degelijk met het geloof te maken.
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |