![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, als u zelf zegt dat uw anekdotes geen waarheidsgehalte hebben .
![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 16 mei 2010 om 12:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Deze stelling kwam toch van jou! Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee hoor. En wat meer is: zij gelukkig ook niet.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja ge kunt natuurlijk overal zo iets tegenkomen, maar ge denkt daar dan toch wel even aan, als ge weer zo iets hoort. Alle, als ge een beetje empathie met uw kameraden hebt, dan hoopt ge toch dat ze zo een zever niet moeten meemaken. De dagelijkse zever die ze van sommige patienten of collega`s , dokters mogen slikken is al genoeg. Zo van die agressievelingen of zattebuzes die hen komen storen in hun werk hebben ze echt niet van doen.
Een ex-lief kreeg elke keer de half comateus gezopen onnozelaars op haren dienst, meestal s nachts in t weekend, als ze alleen stond. De flikken waren er dan vanaf, te veel papierwerk als ze in hun eigen spaagsel stikken of doodvallen van een alcohol vergiftiging.... Een verpleegster die meer dan haar handen vol heeft met haren dienst in t oog te houden en haar rondes te doen, mag dan de shit oplossen en letterlijk en figuurlijk opkuisen. Laat die mensen hun werk doen he. t zal uw moeder of vader maar zijn, die ze niet kunnen helpen omdat er zo ne zot die het zijn eigen aandoet de verzorging van andere mensen saboteert. Voor mij staat dat gelijk aan poging tot doodslag, aan al die mensen die ze naar andere ziekenhuizen hebben moeten voeren, of die vertraging hadden in hun verzorging, door het gedrag van die randdebielen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo extreem is dat niet, ... ge zult maar 10 minuten verder moeten gevoerd worden als ge met een falend hart, of vermangeld uit een accident met den 100 onderweg zijt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hele bladzijden vullen , zonder de minste inhoud is blijkbaar een hobby van U . Maar aan de andere kant, mag men meer verwachten van een wereldvreemde ? ![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 17 mei 2010 om 12:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Een zigeunerfamilie heeft lelijk huis gehouden in het ziekenhuis van Aalst. Omdat ze vonden dat een van hun familieleden niet snel genoeg geholpen werd, deelden ze klappen uit aan twee verpleegkundigen en drie agenten. Twee personen werden aangehouden en worden beticht van weerspannigheid, slagen en verwondingen aan agenten met arbeidsongeschiktheid tot gevolg, slagen en verwondingen aan verplegend personeel en beschadigingen van goederen in het ziekenhuis met geweld en bedreiging. Dit geval van agressie is absoluut geen unicum.
www . Luc Broes . be Laatst gewijzigd door luc broes : 17 mei 2010 om 15:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De topicstarter. Maar die gaf ondertussen al toe dat hij een beetje voorbarig sprak. Andev sprong zoals gewoonlijk uiterst gewillig op de allochtonenkar en wrong zich ondertussen al in allerlei bochten om toch maar allochtonen de schuld in de schoenen te kunnen schuiven. Kom jij hem nu een beetje helpen?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Vooroordeel, dus een oordeel vooraf en zonder reden, vind ik verwerpelijk. Ik wring me niet in allerlei bochten om allochtonen de schuld te geven. Dat doe ik nooit. Maar wie wringt zich hier in allerlei bochten en pleegt bedrog om autochtonen te beschuldigen?
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb het je toch correct uitgelegd! Wat is er foutief aan mijn uitleg? http://forum.politics.be/showthread....31#post4753431 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik ken iemand die op spoed werkt. Nog nooit dergelijke verhalen gehoord. Wel veel dronken daklozen die zich weer een ongeluk hebben gedaan.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 17 mei 2010 om 17:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() Gastjes we weten al langer dan vandaag dat het zigeuners zijn. Ieder weet al jaar en dag dat die gasten gevaarlijk zijn. Joe kan het niet meer navertellen. De verpleegsters wel. Doodsbang zijn ze van die zigeuners. Ze weten wat er met joe is gebeurd. Nu is het in het nieuws gekomen omdat ze geen moslimvoornaam hadden. gelukkig hebben de juiste mensen de ware toedracht naar voor gebracht. Het waren zigeuners en geen autochtone brave mensen. Als het de moslims weer eens zijn probeert het men met man en macht uit de pers te houden. Vandaar dat je in mijn topic de vuile was mag buiten hangen. De linkse bende moeten we in toom houden. of de verislamisering is een feit. Vergeet niet dat vele van die linkse "gedrochten" bekeerlingen zijn of ertussen werken en wonen.
![]() Laatst gewijzigd door grimbergen : 17 mei 2010 om 18:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |