![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: BUB in de media; goed?! | |||
GO BUB! |
![]() ![]() ![]() |
35 | 57,38% |
"Deprive them of the oxygen of publicity!" |
![]() ![]() ![]() |
26 | 42,62% |
Aantal stemmers: 61. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Maar ik denk dat een andere partij meer recht heeft van klagen daarover ![]()
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Crimineelke, ik kan U alleen gelijk geven, maar als U het Blok bedoelt... die werden toch nog heel wat vriendelijker behandeld door die would-be presentator vandaag...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je bedoelt toch niet De Croo?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach neen!
Hoe kon ik zo dom zijn! Je bedoelt Vlaams Blokker Vanden Brande natuurlijk! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen ik bedoelde Gerolf Annemans.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Kijk eens aan! Nu is Verstrepen ook al een flamingant!!
![]() Het wordt hier nog druk! Kom-er-bij zou ik zeggen! ![]() Tja, wat wil je? Verstrepen is een geleerde journalist die zijn job goed heeft gedaan: de BUB-luchtbel doorprikt. Daar dienen journalisten voor, om het volk te behoeden voor nep-politici. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sorry hoor! Ik hoorde op het forum enkel De Croo, Vanden Brande en jullie voorzitter noemen. ![]() Toch raar dat zoveel Vlamingen zich lieten verleiden door deze ene presentator om voor Vlaanderen te kiezen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Trouwens, een "vriendelijke behandeling" vraag ik niet, gewoon een eerlijke, neutrale, objectieve, kortom een waarlijk "journalistieke" behandeling is al goed genoeg. Maar in dit kloteland natuurlijk teveel gevraagd ![]()
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach ja.
Ik heb altijd gedacht dat Jurgen een diep-blauwe was. Eentje van de partij van De Croo en Verhofstadt dus... |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @ Knuppel
Gerolf Annemans => Telefonische interventie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Vreemdeling
|
![]() is het nog steeds zo dat zijn programma savonds om 10 uur wordt herhaald? Dan zou ik wel eens kijken
![]() |
#92 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar zit De Croo, een medestander van de BUB en Vanden Brande. Nog altijd een goed overwicht vanwege de Belgisch gezinden, denk ik maar. Heeft dat telefoongesprek dan de houding van de presentator zodanig beïnvloed dat ze de hele uitzending domineerde? Waarom hebben ze trouwens niet Annemans langs Vanden Brande gezet in de studio? Dan was er tenminste al sprake geweest van zoiets als een "evenwicht". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En kijk eens aan: als het Belgische kaartenhuisje tegen de vlakte gaat door Verstrepens vragen wordt hij plotseling uitgescholden voor "zevenderangspresentator". Merkwaardig is toch wel dat de heren van BUB (en dames?) ons niet op voorhand hebben gewaarschuwd voor deze "zevenderangspresentator".... Nu het debat echter niet naar hun zin verliep wordt hij plotseling in de verdomhoek geduwd. Van de belgicisten aan de lijn hoorden we trouwens weer de Belgische mythes: het koninkrijk der Verenigde Nederlanden zou een artificiële staat geweest zijn, België echter niet. Hebben die mensen nu echt nog nooit een geschiedenishandboek in de hand genomen? Of beperken ze zich tot de 19e eeuwse schoolboekjes "Vaderlandse geschiedenis"? En met veel spanning wacht ik nog steeds af wat de BUB'ers nu eigenlijk gaan antwoorden op de vraag hoe een "unitaire" (sic) staat met "gemeenschappen" eigenlijk in elkaar zit... Het bleef tot nu toe verdraaid stil. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kunt u dergelijke bewering trouwens staven? Ik vrees dat u dit niet kunt doen en slechts uit loutere frustratie gaat natrappen. Neen, geef maar toe: niemand staat nog te trappelen voor uw unitair België. Enige jaren terug heeft een zekere Coudenberggroep het ook eens geprobeerd. Sedertdien is het zeer stil geworden: we horen er niets meer van. België heeft afgedaan; een zelfstandig Vlaanderen is toekomstiggericht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jan schreef:
Citaat:
Gisteren waren ze nog zo opgetogen dat hun voorzitter in Jurgens' programma mocht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Vreemdeling
|
![]() ze zouden eventueel eens kunnen proberen in "Royalty" op VTM te geraken. De kans op een kritische benadering is daar heel klein
![]()
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan mogen ze al aan de bak komen in een minder bevooroordeeld programma, samen nog wel met de grootste Belgicist van het royale koninkrijk, en dan moeten ook nog de telefoneerders "gezeefd" worden voor het goed is. Ondank is 's werelds loon... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Federalisme= autonomie geven aan deelgebieden (zelfbeschikking) Decentralisatie=de deelgebieden, ic provincies uitvoerende competenties geven met behoud éénheid van wetgeving! Centralisme=alles wordt vanuit het centrum beslist, zonder inspraak onderliggende gebieden BUB combineert een multipolair federalisme (3 taalgemeenschappen met TCOM bevoegdheden) met unitarisme op basis van decentralisatie |
|
![]() |
![]() |