![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Schepen
|
![]() Zoals verwacht:
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Burgemeester
|
![]() Ik op NVA en VLD (gelijk ) . LDD en dan VB , CD1V , SPA en Groen .
Zoals de meeste hier blijkbaar . |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Laatst gewijzigd door bgf324 : 26 mei 2010 om 23:52. |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Europees Commissaris
|
![]() Ja, ik had het ook niet zien aankomen
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij mij N-VA op één.
#87 |
Staatssecretaris
Locatie: in een absurde realiteit van alcohol, sigaretten & werk
|
![]() hoeveel keer heb je daarvoor het testje opnieuw moeten invullen?
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom mag pvda niet mee doen?
|
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Minister
|
![]() Opnieuw zo'n niks zeggende 'akkoord', 'niet akkoord' en 'geen mening' bevraging. Iemand die bijvoorbeeld vindt dat het brugpensioen moet worden afgeschaft en dat de pensioenopbouw moet worden weggetrokken bij de overheid, komt in zo'n bevraging niet aan de bak.
Men moet veel meer mogelijkheden per vraag mogelijk maken (laat ons zeggen een tiental) en men zou tot de eigenaardige vaststelling kunnen komen dat de meeste mensen zeer weinig raakpunten hebben met eender welke partij. Als libertariër kan ik principieel niet stemmen voor partijen die verknocht zijn aan een overheid die de middelen heeft om het leven van elk mens te domineren en te controleren. Ik vind dat een misdaad tegen de menselijkheid.
Let your sympathies and your compassion be always with the under dog in the fight--this is magnanimity; but bet on the other one--this is business. - Mark Twain Laatst gewijzigd door La Chunga : 27 mei 2010 om 12:00. |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() SP.A
Groen! CD&V N-VA Vlaams Belang Open VLD Lijst Dedecker met de N-VA heb ik wel de meeste overeenkomsten die belangrijk voor mij zijn. voor de rest klopt dat wel.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#92 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik had net de Nederlandse stemwijer en het kieskompas in gevuld en dacht kom laat ik deze test ook nog maar even invullen.
![]() Volgens deze test was mijn top drie: 1 VLD (niet verrassend aangezien ik als Nederlander politiek ergens tussen de VVD en D66 in zit), 2 NVA en 3 CD&V...
Laatst gewijzigd door Adam Smith : 27 mei 2010 om 12:08. |
![]() |
![]() |
#93 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#94 |
Europees Commissaris
|
![]() Het waren eigenlijk twee stemtesten, namelijk de stemwijzer en het kieskompas; voor het (Nederlandse) kieskompas: http://www.kieskompas.nl/ en voor de (Nederlandse) stemwijzer: http://www.stemwijzer.nl/TweedeKamer2010/index.html of anders gewoon via http://www.stemwijzer.nl/.
|
![]() |
![]() |
#95 |
Vreemdeling
|
![]() Waar zit die 20 % voor CD&V ?
|
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Minister
|
![]() N-VA, O-VLD, LDD, Vlaams Belang, CD&V,..., SP.A
Klopt als een bus en in Nederland is klaarblijkelijk de PVV mijn partij, en sta ik het verst van de SP verwijderd... conclusie: sossen...brrr
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." Laatst gewijzigd door lollysticky : 27 mei 2010 om 18:41. |
![]() |
![]() |
#98 |
Partijlid
|
![]() Dit is niet echt duidelijk http://www.dewereldmorgen.be/artikel...ik-van-de-pvda
|
![]() |
![]() |
#99 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
unitarisme en ultrabelgicisme zijn niet meer van deze tijd. |
|
![]() |
![]() |
#100 |