![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Vreemde vrachtwagenchauffeurs brengen hun landgenoten ook in diskrediet. Technisch is hun materiaal zelden in orde. Kleinzielig he ? En wat is dan niet controleren? En wanneer is een wet een wet? Laatst gewijzigd door Tejokus : 3 juni 2010 om 22:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#83 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dus, naar uw mening zijn alle Albanezen crimineel?
Rede is niet automatisch, zij die haar ontkennen, worden er niet door overwonnen. Laatst gewijzigd door Torkilson : 3 juni 2010 om 22:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Ik vraag me soms toch af,of al die gebeurtenissen niet georganiseerd worden,om paniek teweeg te brengen bij de mensen,en om ze kalm te houden. Wie daar achter zit,hebben we natuurlijk het raden naar,was dit ook niet zo ten tijde van de bende van Nijvel??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hij zal dus wel Frans verstaan (de taal he ![]() Ik vermoed dat hij het niet eens was met de uitspraak. OF hij zou gedacht hebben dat alles tijdens de zitting in zijn nadeel aan het verlopen was. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De politici, de advocatuur en het gerecht in het algemeen mogen zich nu eens de vraag stellen of het wel verantwoord is dergelijke criminelen kost wat kost, als het even kan door procedurefouten, zo snel mogelijk terug op straat te krijgen. Dit fait divers is niet erger dan de vrouw die haar auto niet snel genoeg gaf en een kogel door het hoofd kreeg. Net als de dood waar niemand kan aan ontsnappen is de magistratuur blijkaar ook niet untouchable voor criminelen, gelukkig maar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Gouverneur
|
![]() Voor criminelen is dat inderdaad zo, voor de meeste zogenaamde buitenlanders zou dat volgens mij geen probleem mogen vormen.
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=N-u9xPN3KK0 Lo-Bo - Mijn Block (190.000 hits) Ultranationalistische Baba Egson: http://www.youtube.com/watch?v=K9c9AD8ovTM BabaEgson-Terror (35.000 hits) Harde pokoes van Franse Albanezen http://www.youtube.com/watch?v=y9MkOP1VnmA Boa - Mafia Albanaise 63 (46.000 hits) De extreem rechtse rapper Rebel: http://www.youtube.com/watch?v=vubc-ZgbU-o Rebel a.k.a Unikkatil - Ju Ha Per Sgjalli (100.000 hits) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Morgen weten we meer.... Ik ben maar enkel een REDEN aan het zoeken waarom die gast is gaan schieten. Stel dat die vol met drugs in die zitting zat... kalm en wat slaperig. Plots schiet die wakker en begint te schieten..., kan ook he. Ik stel me wel de (redelijke) vraag: wie gaat er met een wapen naar zo'n zitting?? De meeste mensen hebben een zakdoek bij en proper ondergoed aan ![]() ![]() (grapje he An) En daarbij komt NU: hoe kan zo iemand in die gerechtszaal binnen (met een wapen). Onze maatschappij is veranderd. De grenzen zijn open, iedereen kan hier binnen, dankzij Europa.... De gewone mensen zijn de dupe van alles en de heren en dames die in Europa zitten en veel centen opstrijken kijken toe. Laatst gewijzigd door Tejokus : 3 juni 2010 om 22:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Gouverneur
|
![]() Wie is ze?
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Gouverneur
|
![]() Over welk feit hebt ge het?
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Veertien dagen terug zo'n debat gevolgd op de Duitse tv. Het is overal hetzelfde Bobke. Integratie is zero. Jong, ik verlang zo terug naar het België van 30 jaar geleden ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Gouverneur
|
![]() relschoppen mag niet hé.
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kom, ik vind dat de achtergrondkennis over de dader (man of vrouw, ouderdom, culturele achtergrond...) wel degelijk bijbrengt. Tenminste als we ons een idee willen vormen van het gebeuren. We zijn toch grote mensen. Hoop ik toch.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |