![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De mensen weten goed genoeg dat Coene een incompetente Ø-VLD zetbaas is, en gewoon aan vuile achterbakse politiek doet. Goed voor N-VA dus.
|
![]() |
![]() |
#82 |
Minister-President
|
![]() Ik vrees dat je de gemiddelde mens overschat...Sommigen zijn in de illusie dat zulke posts niet gekleurd zijn en dat zijn uitspraak dus waar is...
|
![]() |
![]() |
#83 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Inderdaad De onwetendheid van velen is verontrustend ![]() |
|
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik maak me niet ongerust.
De peilingen geven een goede score. Mijn buikgevoel zegt dat het wat minder zal / kan zijn.
#86 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Citaat:
Bedankt voor de uitleg. |
||
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#88 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Nee. Je moet wonen in het gebied waarvoor je in de 'raad' komt. Dus voor een gemeenteraadsverkiezingen moet in de gemeente wonen, voor de provincie in de provincie, voor de gewestverkiezingen in het gewest en voor de kamer in het land.
|
![]() |
![]() |
#89 |
Minister-President
|
![]() Weet ik, ik erger me er vaak mateloos aan...Ik ben bvb. geen fan van Groen! maar als je hun programma kent en er bewust voor kiest dan heb ik er geen (wel, weinig) probleem mee. Als je daarentegen kiest voor een bepaalde partij voor hun ludieke acties maar niet weet waar ze voor staan...Ik ken er zo'n paar die PVDA+ gestemd hebben zonder dat ze wisten dat die semi-communisten zijn...
Laatst gewijzigd door Gwyndion : 13 juni 2010 om 12:48. |
![]() |
![]() |
#90 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat is dan de toekomst van Vlaanderen...
![]() |
![]() |
#91 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |