![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je was fout en moet leren lezen, de rest is zever.
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leg mij eens uit hoe een staat onafhankelijk kan zijn, als ze binnen een Unie zit, van waaruit er wetten en regels worden opgelegd?
De term onafhankelijk word gewoon gebruikt, omdat de term zelfstandig binnen een unie, te moeilijk te vatten is voor de meeste mensen. Ik was dus helemaal niet fout. Jij moet tussen de regels leren lezen, want dat is een noodzaak in de politiek. Laatst gewijzigd door Jantje : 21 juni 2010 om 17:50. |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jezus zeg.
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik moet niets dan verwachten dat er op wat ik zeg zinvolle replieken of constructieve commentaar wordt gegeven en geen loze opmerkingen zoals van jou hand waar je dan nog eens over doorgaat.
![]() |
#85 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jantje, serieus, je gaat iets te ver om maar je gelijk te proberen te redden.
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De NVA is in hetzelfde bedje ziek als de pocolinkies van na mei 1968.
De NVA is een separatistische partij. een jaar later: Neen neen....de NVA is geen separatistische partij...de NVA is volgens haar statuten voor een onafhankelijk Vlaanderen ![]() Nog een jaar later: Neen, neen...de NVA is NIET voor een onafhankelijk Vlaanderen maar voor zelfbestuur ![]() Nu: Neen, neen...de NVA is voor een sterker België met een Vlaams zelfbestuur in een Europese context. ![]() Morgen: ???????
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 21 juni 2010 om 18:07. |
![]() |
![]() |
#89 |
Europees Commissaris
|
![]() Het beste wat Vlaanderen en haar inwoners kan overkomen is een zeer zware nederlaag van de cvp in de gemeenteraadsverkiezingen van 2012, als daar stevige winst voor de NVA voor nodig is vind ik dat niet erg, ik denk dat de NVA op lokaal vlak een waardevolle partij kan zijn.
|
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op lokaal vlak mag er alleszins een stevige scheut ecologie in de politieke wijn (die nu maar al te vaak niet te zuipen is). Ik ben het verder volkomen met u eens: hoe minder CVP, hoe beter (toch minstens totdat een 'oppositie-kuur' de partij 'genezing' heeft gebracht).
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#91 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik zou de 'roden' ook niet onmiddellijk zomaar de OCMW-kas in handen geven ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#93 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'Linkse' NVA-ers bedoelde ik er toch ook niet mee
![]() Ernstiger nu: ik dacht eerder aan mensen uit Meervoud, SFL, V-SB en zo, linksen die zich er allerminst voor schamen dat ze ook Vlaming zijn. Edit: en aangezien er volgens velen ook bij Groen! nogal wat diep-roden rondlopen, ...
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 21 juni 2010 om 19:14. |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat is niet zo erg. Een nog beter verkiezingsresultaat !!
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en het slopen van dorpen.
|
![]() |
![]() |
#98 | |
|
![]() Citaat:
Die gasten zijn op hun kop gevallen. |
|
![]() |
![]() |
#99 | |
|
![]() Citaat:
BDW zal zeggen: de 5 resoluties zijn het minimum. De FR zullen zeggen: die gast is rijp, voor de psychiatrie; nog altijd denken dat onderhandelen betekent: praten maar op het einde de VL eisen 100% inwilligen. |
|
![]() |
![]() |
#100 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |