Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 30 juni 2010, 12:39   #81
The Common Sense
Parlementslid

The Common Sense's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Ja, hé?
Nee, je hebt de uitleg niet begrepen, dat is wat anders. En ik probeer helemaal niet persoonlijk te worden, maar als je dit niet inziet kan ik toch moeilijk zeggen dat je er slimmer op bent geworden...
Oud 30 juni 2010, 12:40   #82
The Common Sense
Parlementslid

Standaard

Of rapporteer mij anders! DOEN!
Oud 30 juni 2010, 15:02   #83
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
feestje met al te opzwepende muziek wsl ...
Dat is wat ik ook denk. Westerse muziek, een paar glaasjes erbij, en dat is al genoeg om de religieuze politie rood te doen zien. En ze dan maar een lesje leren met zweepslagen, dit terwijl de rijke Saoudi's de meest decadente sex, alcohol en drugfeesten houden, met heelder regimenten luxehoeren als ze in het Weste komen logeren in onze allerduurste hotels...
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2010, 15:13   #84
Andy
Minister-President

Andy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Dat is wat ik ook denk. Westerse muziek, een paar glaasjes erbij, en dat is al genoeg om de religieuze politie rood te doen zien. En ze dan maar een lesje leren met zweepslagen, dit terwijl de rijke Saoudi's de meest decadente sex, alcohol en drugfeesten houden, met heelder regimenten luxehoeren als ze in het Weste komen logeren in onze allerduurste hotels...
Ik dacht dat sekstoerisme vooral in de andere richting voorkwam. Westerlingen die de Baltische Staten of Oost-Azië opzoeken dus. Op een enkel voorval na ken ik eigenlijk geen voorbeelden van rijke Arabieren die zich hier met een harem teruggetrokken hebben op een hotel(gang).

Edit: bij nader inzien ken ik toch geen voorval. De Arabieren in het Conradhotel werd uitbuiting van vrouwen/meisjes verweten, en geen seksuele delicten. (KrantenartikelNieuwsblad)

Laatst gewijzigd door Andy : 30 juni 2010 om 15:20.
Andy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2010, 15:14   #85
toccata
Europees Commissaris

toccata's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sodomis Bekijk bericht
Tja, zolang "de vlag op uw profiel" het koningshuis van die schurkenstaat blijft steunen, zal daar niks veranderen...
²

toccata is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2010, 15:24   #86
Francientje
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Bekijk bericht
Ik dacht dat sekstoerisme vooral in de andere richting voorkwam. Westerlingen die de Baltische Staten of Oost-Azië opzoeken dus. Op een enkel voorval na ken ik eigenlijk geen voorbeelden van rijke Arabieren die zich hier met een harem teruggetrokken hebben op een hotel(gang).

Edit: bij nader inzien ken ik toch geen voorval. De Arabieren in het Conradhotel werd uitbuiting van vrouwen/meisjes verweten, en geen seksuele delicten. (KrantenartikelNieuwsblad)
Ik dus wel. Hotels: Negresco in Cannes, Ritz en Meurice in Parijs.
Staan ervoor bekend.
Francientje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2010, 15:35   #87
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:

Het verwonderd mij helemaal niet dat jij dat dacht...
Zowat alle mooie luxehotels in Nice zijn opgekocht door oliesjeiks. Het is zelfs geen geheim meer wat voor feestjes zich daar afspelen...
Oud 30 juni 2010, 18:23   #88
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Nog zo ene.

Lees de twee eerste berichten op pagina 2 van deze draad.
Je steekt jouw hoofd liever nog even in het zand.
porpo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2010, 18:26   #89
The Common Sense
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door porpo Bekijk bericht
Je steekt jouw hoofd liever nog even in het zand.
Nee, hij is gewoon een Amerikaan of alleszins Amerikanofiel
Oud 30 juni 2010, 18:29   #90
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Zowat alle mooie luxehotels in Nice zijn opgekocht door oliesjeiks. Het is zelfs geen geheim meer wat voor feestjes zich daar afspelen...
De saoedische leiders worden recht gehouden door de US..hun spilzucht, drankzucht en ontucht zijn alllang een doorn in het oog van de bevolking..
Helaas is het corrupte koningshuis nog het minste kwaad...moslimfundamentalisten zijn de enige ( verboden) oppositie..

Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 30 juni 2010 om 18:30.
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2010, 18:57   #91
Andy
Minister-President

Andy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De aanwezigheid van oliesjeik-seksfeestjes in Nice weerlegt de stelling dat het grootste deel van het sekstoerisme in de andere richting plaatsvindt niet. Tenzij je natuurlijk een bron kan geven waaruit moet blijken dat de activiteiten in Nice in het niets verdwijnen bij de activiteiten in Pattaya, Phuket, Jamaica, Kenya, Riga,... Daar gaat het om heuse economieën. Hoewel ikzelf geen cijfers heb over het aantal meisjes dat via dat sekstoerisme tewerk gesteld wordt, vermoed ik dat die hotels daarbij in het niets verdwijnen.

Maar au fond is het probleem natuurlijk erg gelijkaardig: rijke mannen doen met veel geld op een ander wat ze in eigen land niet durven, kunnen of mogen doen. Of dat nu Arabieren of Britten zijn maakt daarbij weinig verschil.

Laatst gewijzigd door Andy : 30 juni 2010 om 18:57.
Oud 30 juni 2010, 19:53   #92
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
De aanwezigheid van oliesjeik-seksfeestjes in Nice weerlegt de stelling dat het grootste deel van het sekstoerisme in de andere richting plaatsvindt niet. Tenzij je natuurlijk een bron kan geven waaruit moet blijken dat de activiteiten in Nice in het niets verdwijnen bij de activiteiten in Pattaya, Phuket, Jamaica, Kenya, Riga,... Daar gaat het om heuse economieën. Hoewel ikzelf geen cijfers heb over het aantal meisjes dat via dat sekstoerisme tewerk gesteld wordt, vermoed ik dat die hotels daarbij in het niets verdwijnen.

Maar au fond is het probleem natuurlijk erg gelijkaardig: rijke mannen doen met veel geld op een ander wat ze in eigen land niet durven, kunnen of mogen doen. Of dat nu Arabieren of Britten zijn maakt daarbij weinig verschil.
Feit is dat het in deze topic over feestjes gaat in Saudi Arabië, die met zweepslagen bestraft worden. Daarop werd de hypocrisie van de rijke Saudi's aan de kaak gesteld, die thuis de vrome moslim uithangen, en mensen doen geselen voor het minste of geringste, maar zelf het zwijn uithangen in het buitenland, met alcohol, drugs en hoeren.
Daarop kom jij aandraven met blanke mannen die aan sextoerisme doen ?! Dat kan best waar zijn, maar daar gaat het dus niet over. Stop met zagen en begin daar zelf een topic over als je dat wenst.
Oud 30 juni 2010, 21:46   #93
Andy
Minister-President

Andy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Feit is dat het in deze topic over feestjes gaat in Saudi Arabië, die met zweepslagen bestraft worden. Daarop werd de hypocrisie van de rijke Saudi's aan de kaak gesteld, die thuis de vrome moslim uithangen, en mensen doen geselen voor het minste of geringste, maar zelf het zwijn uithangen in het buitenland, met alcohol, drugs en hoeren.

Daarop kom jij aandraven met blanke mannen die aan sextoerisme doen ?! Dat kan best waar zijn, maar daar gaat het dus niet over. Stop met zagen en begin daar zelf een topic over als je dat wenst.
U stelde inderdaad die hypocrisie aan de kaak. En terecht natuurlijk. Maar, wanneer u een topic over een zedendelict/seksfeestje in Saudi-Arabië verbindt met sekstoerisme 'in onze hotels', wat heeft dat dan nog van doen met zedendelicten in Saudi-Arabië? Of: waarom zou dat seksfeestje wel vergeleken mogen worden met sekstoerisme van Arabieren, maar niet met sekstoerisme van Westerlingen? Me dunkt dat dat sekstoerisme van beide groepen om eenzelfde maatschappelijk fenomeen gaat, nl. mannen met geld en dus macht die op een ander dingen gaan uitsteken die ze in eigen land niet kunnen, willen of durven doen.

Seksfeestjes zijn om zeer voor de hand liggende redenen een totaal andere materie. Daar loop je itt bij sekstoerisme veel meer kans om gezien of geassocieerd te worden met die feestjes. Je kan jezelf bovendien niet (of moeilijker) wijsmaken dat buitenlandse vrouwen nu eenmaal onderdanige sletten zijn waarbij je gelijk wat kan uitsteken. Dat ligt in Thailand (en elders) heel anders.

Laatst gewijzigd door Andy : 30 juni 2010 om 21:48.
Oud 30 juni 2010, 22:52   #94
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
U stelde inderdaad die hypocrisie aan de kaak. En terecht natuurlijk. Maar, wanneer u een topic over een zedendelict/seksfeestje in Saudi-Arabië verbindt met sekstoerisme 'in onze hotels', wat heeft dat dan nog van doen met zedendelicten in Saudi-Arabië? Of: waarom zou dat seksfeestje wel vergeleken mogen worden met sekstoerisme van Arabieren, maar niet met sekstoerisme van Westerlingen? Me dunkt dat dat sekstoerisme van beide groepen om eenzelfde maatschappelijk fenomeen gaat, nl. mannen met geld en dus macht die op een ander dingen gaan uitsteken die ze in eigen land niet kunnen, willen of durven doen.

Seksfeestjes zijn om zeer voor de hand liggende redenen een totaal andere materie. Daar loop je itt bij sekstoerisme veel meer kans om gezien of geassocieerd te worden met die feestjes. Je kan jezelf bovendien niet (of moeilijker) wijsmaken dat buitenlandse vrouwen nu eenmaal onderdanige sletten zijn waarbij je gelijk wat kan uitsteken. Dat ligt in Thailand (en elders) heel anders.
Dat heeft te maken dat het dezelfde mannen zijn die de autoriteit vertegenwoordigen in Saudi Arabië dewelke feestende mensen tot zweepslagen veroordeeld, die hier in luxehotels nog veel erger komen doen.
Een Westerse minister of President die in Thailand of gelijk waar op sex-vakantie gaat, is natuurlijk ook een moreel verwerperlijk man, maar laat in eigen land tenminste geen hoerenlopers geselen, of in een kerker opsluiten.

Laatst gewijzigd door den dinges : 30 juni 2010 om 22:52.
Oud 2 juli 2010, 00:57   #95
styllo_ben
Minister-President

styllo_ben's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hoe zit het nu eigenlijk met de BEWIJZEN dat het om een sexfeest ging ? Waarin dan ook nog een minderjarige betrokken was ?!
de bewijzen kan je terugvinden in mijn pikzwarte hol.

weet je wat, loop de straat op, pak de eerste de beste marokkaan, turk, arabier... vast en vraag hem wat een groep van 4 mannen en 11 vrouwen, die geen familie van elkaar zijn en waarbij de leeftijdverschil tussen de 2 groepen dikke 10 jaar is, en met een minderjarige erbij, ergens samenkomen om te feesten, en dit in Arabie, wat dat kan betekenen.

Ze gaan zeggen:

seksfeest! heel zeker seksfeest.

Weet je waarom?

ik weet waarom. Omdat ze die maatschappij kennen, hun denken kennen.

je denkt te europees, te westers.

Wist je, voor een marokaan is een fles wisky dat gewikkeld is in papier, géén wisky.

Laatst gewijzigd door styllo_ben : 2 juli 2010 om 00:57.
styllo_ben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2010, 09:47   #96
The Common Sense
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door styllo_ben Bekijk bericht

Netjes blijven, he!
Oud 2 juli 2010, 10:58   #97
Andy
Minister-President

Andy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Common Sense Bekijk bericht
Netjes blijven, he!
Zijn hol is netjes. Tot het tegendeel bewezen wordt natuurlijk.
Oud 2 juli 2010, 11:03   #98
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Francientje Bekijk bericht
Trouwens, ik kan ze niet tellen, de mensen die als ze
bestolen zijn geworden, laten horen dat het allemaal voorkomen had kunnen worden
als we hier dezelfde strafwetten als in Saudi Arabie wilden toepassen.
Bwa, het zijn twee extremen. Hier in België laten ze je gewoon spontaan vrij als je bezopen achter het stuur kruipt en mensen doodrijdt, of agenten doodschiet. Daar in die landen zal je het wel geweten hebben. Als ik moet kiezen tussen één van beide extremen, ga ik toch voor het laatste.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2010, 11:06   #99
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door styllo_ben Bekijk bericht

Dat wisten we al, hoor. Ik denk niet dat er iemand was die jouw gezever of je boutades serieus nam in deze thread

Citaat:
weet je wat, loop de straat op, pak de eerste de beste marokkaan, turk, arabier... vast en vraag hem wat een groep van 4 mannen en 11 vrouwen, die geen familie van elkaar zijn en waarbij de leeftijdverschil tussen de 2 groepen dikke 10 jaar is, en met een minderjarige erbij, ergens samenkomen om te feesten, en dit in Arabie, wat dat kan betekenen.
Dat kan zeker. Maar het kan net zo goed een club zijn van postzegelverzamelaars. Allé, ik bedoel maar, als we al met zo'n assumpties moeten beginnen ...
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2010, 11:42   #100
The Common Sense
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Zijn hol is netjes. Tot het tegendeel bewezen wordt natuurlijk.
Laat die webcam maar komen!

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be