Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Bekijk resultaten enquête: Is dewinter populist?
Ja 61 70,93%
Nee 25 29,07%
Aantal stemmers: 86. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 19 mei 2004, 12:07   #81
zarathustra
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zarathustra

even off topic : moet je nu al toestemming hebben om iemand bij naam aan te spreken?

(trouwens, jij was toch tegen anonimiteit op het net? )
Ja, dat moet je. Lees de faq van dit forum er maar op na. Maar nazi Guderian heeft duidelijke bedoelingen met mijn naam zo duidelijk en herhaaldelijk te afficheren, en dat zijn niet van de nobelste. Inderdaad ik ben niet anoniem, maar ik beslis nog altijd zelf wie mijn echte naam kan citeren en daar horen varkens, neonazi's, racisten, Blokkers en mestkevers al zeker niet bij. Daar ben ik thePiano voor.
soit, ik zie dat daar niet echt staan, maar ik kijk er waarschijnlijk over. Iemand nazi noemen is trouwens ook wel laster en dus strafbaar. Maar goed, vrije meningsuiting en zo hé
Oud 19 mei 2004, 12:08   #82
zarathustra
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Wat bedoel je met criminele partij ? Een partij wiens kopstukken veroordeeld werden wegens fraude, oplichting of zo ? Ga je gang ik zal je niet tegenhouden.
Bedoel je nu, door alweer voor de vijf miljoenste keer over de SP.a te zagen, dat het Blok heiliger is dan de paus?
doe jij niet net hetzelfde maar dan in de andere richting?
Oud 19 mei 2004, 12:08   #83
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door "thePiano

Bedoel je nu, door alweer voor de vijf miljoenste keer over de SP.a te zagen, dat het Blok heiliger is dan de paus?
Bedoel je nu, door alweer voorde 15.000.000 ste keer over het Vlaams Blok te zagen, dat je zelf heiliger bent dan de paus ?

Je bent de meest eenzijdige mens die ik ken. Bravo Piano.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2004, 12:38   #84
thePiano

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

Ja, dat moet je. Lees de faq van dit forum er maar op na. Maar nazi Guderian heeft duidelijke bedoelingen met mijn naam zo duidelijk en herhaaldelijk te afficheren, en dat zijn niet van de nobelste. Inderdaad ik ben niet anoniem, maar ik beslis nog altijd zelf wie mijn echte naam kan citeren en daar horen varkens, neonazi's, racisten, Blokkers en mestkevers al zeker niet bij. Daar ben ik thePiano voor.
soit, ik zie dat daar niet echt staan, maar ik kijk er waarschijnlijk over. Iemand nazi noemen is trouwens ook wel laster en dus strafbaar. Maar goed, vrije meningsuiting en zo hé
Ik noem uitdrukkelijk Guderian een neonazi omdat hij dat ook echt is. Hij zou beledigd zijn als jij hem zou zeggen dat hij het niet is. Iemand die de naam (Heinz Guderian) van de Pantzer-Generaal, en de trouwste vriend van Adolf Hitler, gebruikt als nicknaam, wat dacht je dat zo iemand is?

Neem het maar van me aan: voor Guderian is neonazi een eretitel.
Oud 19 mei 2004, 12:43   #85
Tegendradigaard

Standaard

Als GOD piano speelt zwijgt iedereen..
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

Oud 19 mei 2004, 12:44   #86
thePiano

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Als GOD piano speelt zwijgt iedereen..
Als Tegendraad spreekt valt de hele kamer in slaap 8)
Oud 19 mei 2004, 12:46   #87
Tegendradigaard

Standaard

Hebde mij al horen spreken dan ?

Oud 19 mei 2004, 12:47   #88
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President

Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
Frank Vanhecke werd geboren in Brugge op 30 mei 1959. Als scholier was hij actief in het Taalaktiekomitee LEUGEN en bestuurslid van het Jong Studentenverbond en later van de Nationalistische Studentenvereniging. Hij was lid en bestuurslid van VU en VUJO te Assebroek-Brugge tot mei-juni 1977. LEUGENS. Na de goedkeuring echter van het Egmontpakt door de VU sloot hij zich aan bij de V.N.P. en later bij het Vlaams Blok te Brugge en werd arrondissementeel bestuurslid.

Frank Vanhecke werd al snel lid van de Partijraad en in juni 1986 ook lid van het Partijbestuur van het Vlaams Blok als verantwoordelijke voor pers- en mediabeleid. Van 1989 tot 1994 was hij persoonlijk medewerker van Karel Dillen in het Europees Parlement en adjunct-secretaris-generaal van de Technische Fractie Rechts. Bij de Europese verkiezingen van juni 1994 werd hij verkozen in het Europees Parlement. Sinds de verkiezingen van 18 mei 2003 is hij senator.

Van januari 1995 tot juni 1996 was hij ook fractievoorzitter van het Vlaams Blok in de Brugse gemeenteraad.

Op het democratiecongres op 8 juni 1996 maakte Karel Dillen bekend dat hij na 19 jaar ontslag nam als voorzitter van het Vlaams Blok en de leiding van zijn partij toevertrouwde aan Frank Vanhecke.

Op 4 februari 2001 werd Vanhecke herkozen LEUGEN. als voorzitter.
Brugge Veilig en Leefbaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2004, 15:54   #89
zarathustra
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Citaat:

Ik noem uitdrukkelijk Guderian een neonazi omdat hij dat ook echt is. Hij zou beledigd zijn als jij hem zou zeggen dat hij het niet is. Iemand die de naam (Heinz Guderian) van de Pantzer-Generaal, en de trouwste vriend van Adolf Hitler, gebruikt als nicknaam, wat dacht je dat zo iemand is?

in theorie kan je guderian bewonderen omdat hij een goed generaal was, net als rommel of Von Ribbentrop. (of die USSR generaal wiens naam ik hier niet ga typen wegens een te grote kans op verkeerde spelling

Goed, Guderian is een apart geval maar moest je mij bijvoorbeeld neonazi noemen zou i kdaar wel aanstoot aannemen... dus.. niet doen !
Oud 19 mei 2004, 15:58   #90
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Maesschalck
Er is niets verkeerd aan populisme.
zat jij vroeger bij N-VA?
nu weet ik waarom je zonodig wilde overlopen
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2004, 16:02   #91
Guderian
Banneling

Guderian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik noem uitdrukkelijk Guderian een neonazi omdat hij dat ook echt is.
Van Minnenbruggen weet niet wat een neonazi is.
Citaat:
Hij zou beledigd zijn als jij hem zou zeggen dat hij het niet is.
Linksen kunnen mij niet beledigen, Van Minnenbruggen!
Citaat:
Iemand die de naam (Heinz Guderian) van de Pantzer-Generaal, en de trouwste vriend van Adolf Hitler, gebruikt als nicknaam, wat dacht je dat zo iemand is?
Van Minnenbruggen weet niet wie Heinz Guderian was.
Citaat:
Voor mij is alles wat een linkselaar zegt tegen mij een eretitel, beste Van Minnenbruggen!
Allé Van Minnenbruggen, duw nog maar nen keer op de blauwe knop. Lukt het Van Minnenbruggen?
Guderian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2004, 16:06   #92
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Citaat:
Ik noem uitdrukkelijk Guderian een neonazi omdat hij dat ook echt is.
Van Minnenbruggen weet niet wat een neonazi is.
Citaat:
Hij zou beledigd zijn als jij hem zou zeggen dat hij het niet is.
Linksen kunnen mij niet beledigen, Van Minnenbruggen!
Citaat:
Iemand die de naam (Heinz Guderian) van de Pantzer-Generaal, en de trouwste vriend van Adolf Hitler, gebruikt als nicknaam, wat dacht je dat zo iemand is?
Van Minnenbruggen weet niet wie Heinz Guderian was.
Citaat:
Voor mij is alles wat een linkselaar zegt tegen mij een eretitel, beste Van Minnenbruggen!
Allé Van Minnenbruggen, duw nog maar nen keer op de blauwe knop. Lukt het Van Minnenbruggen?
zeg, zijde gij ook bij de gefrustreerde kleinepietjes club dat ge niet anders kunt dan uit uw nek lullen?
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2004, 16:10   #93
Guderian
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke
zeg, zijde gij ook bij de gefrustreerde kleinepietjes club dat ge niet anders kunt dan uit uw nek lullen?
Niet lachen met het KP-syndroom aub! Er zitten hier te veel van die patiënten, nietwaar Van Minnenbruggen? Het is nog altijd beter uit uw nek te lullen dan uw lul te nekken.
Oud 19 mei 2004, 17:02   #94
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President

Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke
Niet lachen met het KP-syndroom aub! Er zitten hier te veel van die patiënten, nietwaar Van Minnenbruggen? Het is nog altijd beter uit uw nek te lullen dan uw lul te nekken.
Gudje, je doet me denken aan de varkens uit "1984" van Orwell, maar je bent bijlange nog geen Napoleon...
Brugge Veilig en Leefbaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2004, 19:24   #95
Jonas Elossov
Europees Commissaris

Jonas Elossov's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jonas Elossov
Standaard

Citaat:
Die Elossov-pummel zou ik overigens ook niet tot de meest verstandige exemplaren van de linkse goegemeente rekenen.
Dat is dan ook een compliment voor de linkse zijde... Want dat zou wel betekenen dat het bewijs geleverd is dat linksen veel intelligenter zijn dan rechtsen...
Overigens vertik ik het een poging tot belediging te aanvaarden in die zin van iemand die een iq heeft dat een derde lager ligt dan het mijne en bovendien een stuk oudere hersencellen heeft... maar soit...

Citaat:
Op 4 februari 2001 werd Vanhecke herkozen als voorzitter.
Allez, is dillen toch voor die gelegenheid dan nog eens uit zijn graf gekomen???

Citaat:
Blijkbaar probeert iedereen hier blijkbaar af te dwalen van de topic... Dewinter is populist... Blijkbaar schijnt iedereen dat te erkennen...

Met slogans als... Minder Lasten, Minder Criminaliteit... kan je moeilijk anders zeggen dan dat ze populisten zijn...

Het vlaams blok is als extreem-rechtse populistische partij, een uitstekend voorbeeld om de verkleutering van de politiek de demonstreren... Een politiek van onmogelijke beloften, leugens verspreiden, de geschiedenis negeren... Populisme is een zwakheid... Namelijk je geen eigen uiting geven aan de mensen van je ideeën... Jezelf zomaar buigen naar de samenleving, ipv hem te proberen veranderen... Zoiets is verachtelijk!!!
Oud 19 mei 2004, 19:40   #96
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

ELOSSOV !

Dewinter is de populairste ! tot spijt van wie het benijdt

stikjaloers zijn helpt u niet verder, integendeel
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2004, 19:54   #97
Jonas Elossov
Europees Commissaris

Jonas Elossov's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jonas Elossov
Standaard

Citaat:
Dewinter is de populairste ! tot spijt van wie het benijdt

stikjaloers zijn helpt u niet verder, integendeel
Kan mij dat wat schelen dat het de populairste is... Het is alleszinds niet de intelligentste, de meest democratische, de meest militante, noch de meest actiefste... en dat zijn kwaliteiten die ik van een politicus verwacht, niet dat hij populair is... Hij is misschien een groot populist, alleszinds geen groot politicus!!!

Trouwens denk jij soms dat ik jaloers ben dat jullie iemand hebben in jullie partij waar ik braakneigingen van krijg... Het spijt me, alleen vind ik het storend dat hij zelfs niet uit kwaliteitsmedia te weren is.(zo die al bestaan...) Het stoort mij dat ik zo'n fascist telkens zie voorgesteld worden als een volks held... terwijl het een Volksverrader is... Waarom gingen ze anders LG gaan groeten op 1 mei... (Hoewel ik dat ook al voordien wist.)

PS: ik vind het trouwens wel grappig dat het Blok verhoughstrate naar onze school stuurt voor een debat... Terwijl zelf zijn fractieleider zegt dat hij niets doet in het parlement... En hij komt als 53-jarige als jongeren verantwoordelijke, nog grappiger
Oud 19 mei 2004, 23:39   #98
Guderian
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar
Citaat:

Gudje, je doet me denken aan de varkens uit "1984" van Orwell, maar je bent bijlange nog geen Napoleon...
Zozo, heb jij Orwell z'n meesterwerkje gelezen?!? Nooit gedacht dat een oen als jij kon lezen, tenzij wat op de verpakkingen van frietvet en frikandellen staat.

Afijn, het is niet echt aan een gefrustreerde Brugse dorpsidioot om aan politiek te doen, maar ja... ge kunt er ook niet aan doen dat niemand u op uw plaats wijst hé?!? De paardenmolen van de Brugse meifoor past u beter dan de gemeenteraadszaal.
Oud 19 mei 2004, 23:47   #99
Guderian
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jonas Elossov
Citaat:
Die Elossov-pummel zou ik overigens ook niet tot de meest verstandige exemplaren van de linkse goegemeente rekenen.
Dat is dan ook een compliment voor de linkse zijde... Want dat zou wel betekenen dat het bewijs geleverd is dat linksen veel intelligenter zijn dan rechtsen...
Maar... Jullie ZIJN véééél intelligenter m'n beste, jullie hebben immers de Waarheid in pacht remember?!? Zo intelligent zelfs dat het 0,15% van de stemmen oplevert!

Citaat:
Citaat:
Blijkbaar probeert iedereen hier blijkbaar af te dwalen van de topic... Dewinter is populist... Blijkbaar schijnt iedereen dat te erkennen...
Populisme is helemaal niet verkeerd, ik heb u al uitgelegd waarom.

Citaat:
Met slogans als... Minder Lasten, Minder Criminaliteit... kan je moeilijk anders zeggen dan dat ze populisten zijn...

Niemand houdt jullie tegen om een campagne te starten met als slogans: Meer Lasten, Meer Criminaliteit,... Doe gerust uw NIET-POPULISTISCHE goesting!
Oud 19 mei 2004, 23:55   #100
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Niemand houdt jullie tegen om een campagne te starten met als slogans: Meer Lasten, Meer Criminaliteit,... Doe gerust uw NIET-POPULISTISCHE goesting!
Treffend antwoord, eigenlijk op heel deze thread.
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be