![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Is dewinter populist? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
61 | 70,93% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
25 | 29,07% |
Aantal stemmers: 86. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#82 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#83 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Je bent de meest eenzijdige mens die ik ken. Bravo Piano.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Neem het maar van me aan: voor Guderian is neonazi een eretitel.
![]() |
![]() |
#85 |
|
![]() Als GOD piano speelt zwijgt iedereen..
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#87 |
|
![]() Hebde mij al horen spreken dan ?
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Goed, Guderian is een apart geval ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() nu weet ik waarom je zonodig wilde overlopen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Allé Van Minnenbruggen, duw nog maar nen keer op de blauwe knop. Lukt het Van Minnenbruggen? ![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Overigens vertik ik het een poging tot belediging te aanvaarden in die zin van iemand die een iq heeft dat een derde lager ligt dan het mijne en bovendien een stuk oudere hersencellen heeft... maar soit... Citaat:
Citaat:
Met slogans als... Minder Lasten, Minder Criminaliteit... kan je moeilijk anders zeggen dan dat ze populisten zijn... Het vlaams blok is als extreem-rechtse populistische partij, een uitstekend voorbeeld om de verkleutering van de politiek de demonstreren... Een politiek van onmogelijke beloften, leugens verspreiden, de geschiedenis negeren... Populisme is een zwakheid... Namelijk je geen eigen uiting geven aan de mensen van je ideeën... Jezelf zomaar buigen naar de samenleving, ipv hem te proberen veranderen... Zoiets is verachtelijk!!!
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ELOSSOV !
Dewinter is de populairste ! tot spijt van wie het benijdt ![]() ![]() ![]() ![]() stikjaloers zijn helpt u niet verder, integendeel ![]() ![]() ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Trouwens denk jij soms dat ik jaloers ben dat jullie iemand hebben in jullie partij waar ik braakneigingen van krijg... Het spijt me, alleen vind ik het storend dat hij zelfs niet uit kwaliteitsmedia te weren is.(zo die al bestaan...) Het stoort mij dat ik zo'n fascist telkens zie voorgesteld worden als een volks held... terwijl het een Volksverrader is... Waarom gingen ze anders LG gaan groeten op 1 mei... (Hoewel ik dat ook al voordien wist.) PS: ik vind het trouwens wel grappig dat het Blok verhoughstrate naar onze school stuurt voor een debat... Terwijl zelf zijn fractieleider zegt dat hij niets doet in het parlement... En hij komt als 53-jarige als jongeren verantwoordelijke, nog grappiger ![]()
![]() |
![]() |
#98 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Afijn, het is niet echt aan een gefrustreerde Brugse dorpsidioot om aan politiek te doen, maar ja... ge kunt er ook niet aan doen dat niemand u op uw plaats wijst hé?!? De paardenmolen van de Brugse meifoor past u beter dan de gemeenteraadszaal. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Niemand houdt jullie tegen om een campagne te starten met als slogans: Meer Lasten, Meer Criminaliteit,... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |