![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Je typt 'jammer dat je zoveel vooroordelen hebt' en reactie's hierboven zeg je dat je mn mening begrijpt en nu vertel je weer dat een mening niet gelijk is aan een vooroordeel. Ik kan dat soort vragen altijd verwachten van jou. Ik ben zeker en vast niet op de hoogte van uw intentie maar ik heb zo een zwaar vermoeden dat jij inderdaad geen zuivere intentie hebt. Verder heb ik niets tegen een vlaming of één of andere nationaliteit maar ik verkies een moslim om mn leven mee te delen, verder maak ik er geen woorden aan vuil.
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
|
![]() Ik heb geen papegaaien en assistentes nodig. Ik heb mn eigen opinies en ben niet op mijn mond gevallen, godzijdank.
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Minister-President
|
![]() Je begrijpt het weer eens niet.
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wanneer dit een gebod is heeft u helemaal geen persoonlijke keuze maar onderwerpt u uzelf aan een gebod, wat voor u wel maar voor uw broerder niet telt, volgens mij heeft u dan geen gelijke rechten en worden uw mensenrechten niet erkent want u kent geen vrije partnerkeuze. Wat is er fout aan mijn redenering? Gezien het onderwerp van de topic zie ik niet in wat u wilt bedoelen met "dit soort vragen" u zit op een discussieforum, dus mag u reactie en vragen verwachten! Doet u voor iemand's nationaliteit er gewoon niet toe omdat vooral het moslim zijn de identiteit bepaalt? Dan komt het er toch op neer dat u enkel kunt ( en wilt) trouwen met een moslim? Is dit geen discriminatie? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
|
![]() EN leeft Moroo nog?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
De klant antwoordde dat het zijn zaak was wat voor voedsel hij at en niemand anders zaak. Hij had daarmee een goed punt. Wie zijn wij om te zeggen wat een Marokkaan mag of niet mag eten ? Wie zijn wij om te zeggen dat een gelovige Rooms-katholiek geen vlees mag eten op een vrijdag ? Iedereen eet wat hij wil, ten allen tijde. Als een Marokkaan een curryworst wil eten, waarom hem daarover ondervragen ? De vraag kwam van iemand die ooit eens iets opgevangen heeft over moslim-geloof, -gebruiken en -gewoonten... Ook moslims passen zich aan aan de maatschappij waarin zij leven. Maar elke keer als zij erover ondervraagd worden, zullen zij terug geneigd worden om zich af te keren van aanpassing. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Heb ik ooit beweerd dat marokkanen geen curryworst mogen eten? Het feit dat je een boek als absolute waarheid beschouwd mag ook van mij, vinden dat ongelovige varkens afgemaakt mogen worden mag ook van mij (staat er zo in he, ik weet het, afgezaagd, maar zo is het. + de Koran wordt niet in twijfel getrokken). Dit zorgt er natuurlijk voor dat die ongelovige varkens zich bedreigd gaan voelen en een zekere haat gaan koesteren jegens de mensen die geloven. Ik heb dan het gevoel dat ik hier alleen nog sta omdat die gelovigen niet bij machte zijn om ons ongelovige varkens allemaal af te maken, dat is de enige reden dat ze het niet doen. Maar wat als ze wel bij machte zijn? Laatst gewijzigd door Snerror : 1 juli 2010 om 11:23. Reden: Typo |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() De hoofddoek is het symbool van onderdrukking. De dragers van die doeken roepen dagelijks hierdoor op dat hun mannelijke helft aan sexueel geweld mag doen tov de niet dragers. Dat is mijn mening. Ik ben niet de enige die deze mening heeft. Moslimas met hoofddoek mogen nog veel gaan bleiten bij de sossen en groenen moderatoren op dit forum. Ik heb recht op mijn mening. Lang leve de vrije meningsuiting. Daaronder valt spijtig genoeg ook het vuile geroep van mannelijke moslims op niet dragers van de hoofddoek. De handtastelijkheden moet men bewijzen. Slachtoffers van de islam hebben weinig in de pap te brokken. Laatst gewijzigd door NOEKIE : 1 juli 2010 om 11:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard moet je je kinderen zelf laten bepalen wat ze doen op dat vlak. Religie is iets zeer persoonlijks en mag door niemand opgedrongen worden aan iemand anders ook niet door de ouders. Dat is de evidentie zelve.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van mij mogen die gasten eten wat ze willen maar ze moeten er niet hypocriet over doen. Ooit heb ik Marc Bousoufa in een frietkot gezien tijdens de Ramadam over de middag. 3 dagen erna zag je hem op tv tijdens de opwarming voor een wedstrijd nog rap een boterhammeke eten met als uitleg dat het Ramadam was en hij niet mocht eten overdag... 2 weken geleden dan liep hij zo zat als een kanon rond in een discotheek in Las Vegas en bij terugkeer vertelt hij de kranten dat hij in LA aan het strand lag. Kom er dan voor uit dat je een salonmoslim bent hé, net zoals de meeste Vlamingen salonkatholieken zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Maar ja papegaai is haar wezenlijke eigenschap en ze kan niet zonder. Alles wat ze kan doen, is de standpunten van extreemrechts en islambashers nazeggen. Al haar 6.681 posts zijn identiek ... en ja, wij moeten haar begrijpen, misschien wordt ze daar gelukkig van, wie weet? Laatst gewijzigd door porpo : 1 juli 2010 om 14:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |