![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe meer "Vlaams" we zouden zien, hoe beter. Maar de manier waarop hij dat formuleert, en de vegen die hij uit de pan geeft aan iemand die nog maar een klein beetje minder doet, dan dat meneer vindt dat wij moeten doen ... is contraproductief. Meneer is een erg onvriendelijke Vlaming. (wat overigens zijn recht is, maar wel vreselijk ambetant om mee samen te leven, mijn gedacht; laat me weten als hij ergens eens deelneemt aan een Vlaamse actie, dan kan ik thuisblijven; ik zal mijn steentje wel bijdragen zonder zijn gezaag aan mijn kop).
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() Ik volg niemand die dweept 'met de kracht van symbolen'..doet me teveel denken aan Nurembergse meetings of Moskouse 1 mei parades..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja, en -elke CD&V er moet elke week naar de kerk -elke VB'er moet per jaar minstens 5 illegalen persoonlijk op een vliegtuig zetten. -elke SPA'er moet minstens 50% van het nettoloon afgeven aan goeie doelen. -elke VLD'er moet verzaken aan zijn recht op sociale zekerheid. -elke GROEN'er moet dagelijks te voet, met de fiets of met het openbaar vervoer naar het werk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar kan ik mij aanmelden ? ![]() Zijn de SP-A-ers ook akkoord ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar aangezien niks menselijks je vreemd is, zou je nog erg verschieten van sommige invloeden ... maar wel akkoord: als het er zo vingerdik opligt, dan hebben we onze Vlaamse anti-overheidsreflex.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En als ik nu als fervente Bilbao-fan de 'B' van Bilbao op mijn auto wil plakken? Ja ja, in Bilbao rijdt redelijk wat volk met een 'B' op de auto rond.
http://www.bilbao.net/nuevobilbao/js...a=E&color=rojo
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wil ook iets doen. Jij discrimineert de nva-sympathisanten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Symbolen zijn enorm krachtig...Je creëert er de sfeer mee dat Vlaanderen onze natie is...Hoe kunnen we ooit onafhankelijk worden als zelfs N-VA leden nog Belgisch denken? Ik heb een goed hart maar een slecht karakter....Hoe vriendelijk werd er gereageerd op deze draad? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je had de discussie anders moeten inleiden. Ik heb die facebook-pagina niet nodig om te weten dat heel wat flaminganten (N-VA, VB of iets anders) rondrijden met leeuw en een B. Dat ze spreken over de Belgische kust enzovoort.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel die mogen het woord Belgie nooit meer gebruiken en die moeten de B op hun auto vervangen door een VL. 1 keer per jaar moeten deze VL'ers hun auto overdag voor het hoofdkwartier van het FDF parkeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ... niet die van een overtuiging?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 29 juni 2010 om 15:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Symbolen zijn belangrijk maar, weet je, diegenen die het gebruiken is nog veel belangrijker. Face it: het Vlaams Belang heeft de Vlaamse zaak 20 jaar kwaad gedaan, juist omwille van de associatie die ze maakten tussen hun controversiele, ondertussen zelfs juridisch-gestaafde racistishe boodschap en hun Vlaamse symbolen. Zeker hun raid op de ijzertoren destijds was een enorm triestig dieptepunt. Nu ben ik echt oprecht blij dat die eigen-volk-eerst geur van onze "fiere" vlaamse leeuw af is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |