![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#23 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
En de leden van TAK krijgen maar zware boetes omdat ze gemeenteraden die in het Frans gehouden worden verstoren en u....U vreest een boete vanwege die B....Lafaard. Hoe sterker de Vlaamse identiteit des te eerder zelfbestuur...En dat begint met een stomme B op de wagen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie zich stoort aan uiterlijke tekens ............
![]() |
![]() |
#26 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
__________________ Nu durven veranderen! denken - durven - doen Ach, de N-VA zet liever een gebelgde dokter op hun lijst dan een Vlaams-republikeinse arbeider....Ze zetten hun eigen kabinetsmedewerkers op de lijst aangevuld door wat bijééngeraapte salonflaminganten en belgisch-denkende goudzoekers... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als je me nog eenmaal lafaard durft noemen meld ik dit aan de moderatie.
![]() |
![]() |
#28 |
Schepen
|
![]() Nogmaals; de Vlaamse identiteit versterken, versterkt de zucht naar zelfbestuur.......Denk je dat ze de verkeerslichten voor de lol geel-zwart hebben geverfd? Denk je dat de Vlaamse regering voor de lol "Vlaanderen Feest" subsidieert? Neen, om de Vlaamse identiteit te versterken...
Rij jij maar rond met je B.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister-President
|
![]() de kleinschaligheid van de vlamingen word hier weer mooi geillustreerd
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]() Onnoembaar....en wat wou je nu bewijzen?
Jij maakt je druk over de B op de nummerplaat van de NVA-ers.... wel ik ben een vlaams belangster en ik heb een Belgische identiteitskaart en er staat een vette B op mijn rijbewijs.....als dat geen verloochening is ! Menslief zeg, van wat jij wakker ligt . ![]() btw...Belgische kust of Vlaamse kust.....ik woon in W-Vl en hier zeggen we gewoon : de zee (of 't zeitje )
![]() ![]() Live! Laugh! Love! If that doesn't work... ...LOAD! AIM! SHOOT! (repeat if you missed) Laatst gewijzigd door Vlaamse Leeuwin : 29 juni 2010 om 11:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Man-man-man....schrik om zonder B te rijden...(ze zullen hem niet temmen, zingen ze dan...) Ze hebben me er nog NOOIT voor tegengehouden! Nergens in Europa! NOG NOOIT en ik heb nooit een B op mijn wagen gehad. Dus Frutspartij is iets anders dan Prutspartij? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ah, en ik heb ook geen B op mijn wagen mocht ge u dat afvragen. Dus komop stoere jongen, ik wacht op je filmpje.
![]() ![]() Live! Laugh! Love! If that doesn't work... ...LOAD! AIM! SHOOT! (repeat if you missed) Laatst gewijzigd door Vlaamse Leeuwin : 29 juni 2010 om 11:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Je rijbewijs is door de belgische autoriteit vervaardigd. Vroeger bracht het VB Vlaamse identiteitskaarten uit als protest... Belgisch of Vlaams is een groot verschil, maar u noemt het maar zoals u wilt. Maar noem jezelf nooit Vlaamsgezind als je het je niet kan schelen of de kust Vlaams of belgisch is. Iedereen kan zich Vlaams Belangster noemen op dit forum. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aan de Zwitserse grens hebben ze mij eens verplicht om in 't winkelke een veel te dure B te gaan kopen.
(volgens mij kregen die douaniers een percentje ... maar soit).
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Minister-President
|
![]() Die BUB is dan ook een enorm rariteitenkabinet. Ga je dat als norm nemen?
![]() |
#36 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nog maar eens herhalen: ik ben een rasechte westvlaamse en hier spreken we over de zee: we gaan naar de zee, we zijn naar de zee geweest,enz... (of moet het nog simplistischer? Kan er altijd een tekeningetje van proberen maken mocht ge dat beter begrijpen.) En sterker nog, elke westvlaming ziet "de kust" als westvlaamse eigendom. Dus ja, eigen volk eerst.
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() mag een echte Vlaams-nationalist in feite een andere taal spreken dan het Nederlands?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
FDW heeft een B-identiteitskaart maar zeker GEEN B OP ZIJN WAGEN! Vraag het eens aan je leider wat hij daarvan vindt, zeker doen! Trouwens, Karel Dillen heeft ooit zijn B-identiteitskaart verscheurt. Maar ik ben geen VB of NVA partijlid, dus wat moet ik jullie bewijzen... Ik heb mijn legerdienst geweigerd in het ABL en ben er zwaar voor gestraft geweest destijds, ik heb al langer geen blanco strafblad meer vanwege mijn Vlaams-republikeinse houding ...(en Voerwandelingen) Ik heb net afstand genomen van partij-politiek vanwege mensen zoals jullie...Ik ben enkel nog bij TAK. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ofwel kom jij niet vanonder je kerktoren, ofwel ben jij slechts ééntalig.
![]() |