![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar bedank ik voor. ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() IK bedoel daar helemaal niks mee, U bent degene die bent komen aandraven met dat brabbeltaaltje - ik heb de gewoonte de taal te spreken van het land waarin ik me bevind!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Europees Commissaris
|
![]() We zien wel het resultaat van al die religieuze onzin, en daar is eigenlijk niets positief aan. Wat is er nu beter aan een religieus land dan een niet religieus land? Zijn mensen er nu echt gelukkiger? Is er minder oorlog? Minder zieke mensen? Minder miserie? Minder criminaliteit? Nee, integendeel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
|
![]() Wie brabbelt er hier eigenlijk zonder enige kennis? Wie begon hier over de hoerie's? Check uw reactie's opnieuw. U oordeelt over zaken waar u geen kaas van gegeten hebt en als ik u een eenvoudige vraag stel dan wilt/kunt u die niet beantwoorden. Niet te geloven.
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 18 juli 2010 om 20:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hoeft de koran & aanverwante geschriften maar te lezen, een klein beetje in te verdiepen en je lacht je een bult - als het niet zo in- en intriest zou zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nonkel Mo heeft destijds namelijk bedachtdat de enige manier voor een vrouw om gegarandeerd in het paradijs te komen, is wanneer haar man tevreden met haar is als ze overlijdt. Perfecte manier natuurlijk om die vrouwen in het leven nog eens extra onderdanig te maken en te houden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Europees Commissaris
|
![]() Suqar beschuldigt anderen ervan niet op haar vragen te antwoorden maar ze doet dat zelf niet...
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Als vrouw ben je dan overgeleverd aan de nukken & grillen van je 'echtgenoot', je zal hem maar net een beetje irriteren op de dag dat hij er de brui aan geeft en 'niet' tevreden met je is, eeuwige folteringen voor het vrouwtje? Je weet overigens toch waar het woord 'hoer' in onze taal vandaan komt, wel; van dat 'hoor' al ayn/hoerie'! Lees even mee van een islamitisch forum, de sloor : Citaat:
![]()
||
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Overigens, wat betreft die hoeries, er staat dus helemaal nergens (althans ik heb het nergens kunnen vinden, ook niet na naarstig zoeken) van welke kunne die zijn. Daar sta je dan als haatbaard zijnde, net jezelf in naam van allah opgeblazen om toch maar zeker van dat paradijs te zijn, en dan staan er 70 botergeile hitsige gaylords klaar om je volgens de regelen der kunst van voor naar achter en van links naar rechts en van boven tot onder helemaal uit te wonen. Ik zou me best wel genaaid voelen dan. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.etymonline.com/index.php?...earchmode=none http://germazope.uni-trier.de/Projec...ern=#GH13629L0 http://wordinfo.info/words/index.php...esults&s=whore Nergens een verwijzing naar een Arabische oorsprong. Indien je een betere vrije bron hebt, post gerust de link. Laatst gewijzigd door filosoof : 18 juli 2010 om 20:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 18 juli 2010 om 21:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
|
![]() Citaat:
72, en ja. Bovendien zijn het "eeuwige" maagden ook, ondanks gebruik ![]()
![]() |
![]() |
#98 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Voor iemand die zich de moeite getroost om eventjes logisch na te denken is het antwoord op die vraag vrij evident.
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Allee moest ik opperwezen zijn dan had ge dit soort humor dus wel aan uwe rekker,... 72 bloedmooie gewillige maagden geven, ... en tegelijk uwe piet voor eeuwig slap laten hangen,... ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |