Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 juli 2010, 19:58   #81
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
'Hij' = 'zij' - en 'zij' weet er meer dan genoeg over, tevèèl zelfs, mèèr dan me lief is - ik wil mn avondeten binnenhouden.

'Zij' weet best wat die 'hoor al 3ayn' betekent - en als 'zij' het niet wist, is er altijd nog 'google'!

Maar zoals 'zij' al aangaf, 'zij' gelooft niet in die 'nonsen-onzin-reli-psychoses'!

'Zij' is geen slaaf van een onbestaand wezen, en al zeker niet van 1 dat zo kwaadaardig is als het verzonnen allah-ding van de roofmoordende pedofeet moh!
Neen hoor, ik heb een groot vermoeden. Maar ik vraag we werkelijk af wat "U" bedoeld met "hoor al 3ayn", zo moeilijk moet dat toch niet zijn voor jou om zo een eenvoudige vraag te beantwoorden.
Oud 18 juli 2010, 20:01   #82
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Als je iets niet wenst te kennen waarom oordeel je dan over dat 'iets'?
Ik 'oordeel' niet liefje, ik zei enkel dat jij kan fluiten naar je 72 hoerie's, jij krijgt een 'schoon, groen kleed' en daar kan je 't mee doen, of dacht jij dat je in jouw hiernamaals ongebreideld mag liggen rollebollen met schone, maagdelijke jongelingen, zelfs d�*e zijn voorbehouden aan de 'heren-mohammedanen', zélfs in de dood, n�* de dood ben je minderwaardig in jouw ideologie!

Daar bedank ik voor.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2010, 20:02   #83
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Neen hoor, ik heb een groot vermoeden. Maar ik vraag we werkelijk af wat "U" bedoeld met "hoor al 3ayn", zo moeilijk moet dat toch niet zijn voor jou om zo een eenvoudige vraag te beantwoorden.
IK bedoel daar helemaal niks mee, U bent degene die bent komen aandraven met dat brabbeltaaltje - ik heb de gewoonte de taal te spreken van het land waarin ik me bevind!
Oud 18 juli 2010, 20:03   #84
Snerror
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Als u wilt ratelen over iets waar u geen kennis over heeft dan ga ik u niet tegenhouden. Ik vind het gewoon: stom, bekrompen en vooral tijdsverspilling maar u doet maar waar u zin in hebt
We zien wel het resultaat van al die religieuze onzin, en daar is eigenlijk niets positief aan. Wat is er nu beter aan een religieus land dan een niet religieus land? Zijn mensen er nu echt gelukkiger? Is er minder oorlog? Minder zieke mensen? Minder miserie? Minder criminaliteit? Nee, integendeel.
Snerror is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2010, 20:05   #85
Moslim!
Parlementslid

Moslim!'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik 'oordeel' niet liefje, ik zei enkel dat jij kan fluiten naar je 72 hoerie's, jij krijgt een 'schoon, groen kleed' en daar kan je 't mee doen, of dacht jij dat je in jouw hiernamaals ongebreideld mag liggen rollebollen met schone, maagdelijke jongelingen, zelfs d�*e zijn voorbehouden aan de 'heren-mohammedanen', zélfs in de dood, n�* de dood ben je minderwaardig in jouw ideologie!

Daar bedank ik voor.
Weet u wel vat voor een onzin u uitslaat? U moet niet zonder kennis van zaken de islam belachelijk proberen te maken omdat u zich daar niet in kan terug vinden.
Moslim! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2010, 20:08   #86
suqar_7loe

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
IK bedoel daar helemaal niks mee, U bent degene die bent komen aandraven met dat brabbeltaaltje - ik heb de gewoonte de taal te spreken van het land waarin ik me bevind!
Wie brabbelt er hier eigenlijk zonder enige kennis? Wie begon hier over de hoerie's? Check uw reactie's opnieuw. U oordeelt over zaken waar u geen kaas van gegeten hebt en als ik u een eenvoudige vraag stel dan wilt/kunt u die niet beantwoorden. Niet te geloven.

Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 18 juli 2010 om 20:09.
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2010, 20:11   #87
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moslim! Bekijk bericht
Weet u wel vat voor een onzin u uitslaat? U moet niet zonder kennis van zaken de islam belachelijk proberen te maken omdat u zich daar niet in kan terug vinden.
Ik hoef echt niet hard mn best te doen om islam belachelijk te maken, daar slaagt islam wonderwel zelf in.

Je hoeft de koran & aanverwante geschriften maar te lezen, een klein beetje in te verdiepen en je lacht je een bult - als het niet zo in- en intriest zou zijn.
Oud 18 juli 2010, 20:22   #88
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Maak je geen illusies zoetje, jij krijgt geen maagdelijke hoerie's hoor, alleen maar een schoon groen kleed, ttz, áls je als martelares de pijp uitgaat...anders moet je eerst nog de 'martelingen van het graf' doorstaan, wat een 'mooi' vooruitzicht voor je.
Volgens mij klopt dat niet helemaal.

Nonkel Mo heeft destijds namelijk bedachtdat de enige manier voor een vrouw om gegarandeerd in het paradijs te komen, is wanneer haar man tevreden met haar is als ze overlijdt.

Perfecte manier natuurlijk om die vrouwen in het leven nog eens extra onderdanig te maken en te houden.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2010, 20:31   #89
Snerror
Europees Commissaris

Standaard

Suqar beschuldigt anderen ervan niet op haar vragen te antwoorden maar ze doet dat zelf niet...
Citaat:
We zien wel het resultaat van al die religieuze onzin, en daar is eigenlijk niets positief aan. Wat is er nu beter aan een religieus land dan een niet religieus land? Zijn mensen er nu echt gelukkiger? Is er minder oorlog? Minder zieke mensen? Minder miserie? Minder criminaliteit?
Snerror is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2010, 20:33   #90
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Volgens mij klopt dat niet helemaal.

Nonkel Mo heeft destijds namelijk bedachtdat de enige manier voor een vrouw om gegarandeerd in het paradijs te komen, is wanneer haar man tevreden met haar is als ze overlijdt.

Perfecte manier natuurlijk om die vrouwen in het leven nog eens extra onderdanig te maken en te houden.
Als je je mohammedaanse man + allah tevreden moet stellen - ben je dan sowieso al geen martelares?

Als vrouw ben je dan overgeleverd aan de nukken & grillen van je 'echtgenoot', je zal hem maar net een beetje irriteren op de dag dat hij er de brui aan geeft en 'niet' tevreden met je is, eeuwige folteringen voor het vrouwtje?

Je weet overigens toch waar het woord 'hoer' in onze taal vandaan komt, wel; van dat 'hoor' al ayn/hoerie'!

Lees even mee van een islamitisch forum, de sloor :
Citaat:
Hoor Al Ayn seem like very kind women. I hope my husband gets lots of beautiful hoor al ayn insha Allaah.
...
Oud 18 juli 2010, 20:44   #91
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Als je je mohammedaanse man + allah tevreden moet stellen - ben je dan sowieso al geen martelares?
U heeft hier een valabel punt.

Citaat:
Als vrouw ben je dan overgeleverd aan de nukken & grillen van je 'echtgenoot', je zal hem maar net een beetje irriteren op de dag dat hij er de brui aan geeft en 'niet' tevreden met je is, eeuwige folteringen voor het vrouwtje?
Correct. Dus als mohamedaanse vrouw gaat men best dood op de dag dat de favoriete kameel van manlief de Saudi-Arabian Open kamelenrace heeft gewonnen. Grote kans dat hij dan goed geluimd is. Heeft zijn favoriete kameel echter veloren, wacht men best even met dood te gaan aangezien dat nare gevolgen voor de eeuwigheid kan hebben.

Citaat:
Je weet overigens toch waar het woord 'hoer' in onze taal vandaan komt, wel; van dat 'hoor' al ayn/hoerie'!

Lees even mee van een islamitisch forum, de sloor :

...
*proest*

Overigens, wat betreft die hoeries, er staat dus helemaal nergens (althans ik heb het nergens kunnen vinden, ook niet na naarstig zoeken) van welke kunne die zijn. Daar sta je dan als haatbaard zijnde, net jezelf in naam van allah opgeblazen om toch maar zeker van dat paradijs te zijn, en dan staan er 70 botergeile hitsige gaylords klaar om je volgens de regelen der kunst van voor naar achter en van links naar rechts en van boven tot onder helemaal uit te wonen.

Ik zou me best wel genaaid voelen dan.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2010, 20:53   #92
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ben daar niet zo zeker van, lees maar waarom:
http://www.etymonline.com/index.php?...earchmode=none
http://germazope.uni-trier.de/Projec...ern=#GH13629L0
http://wordinfo.info/words/index.php...esults&s=whore
Nergens een verwijzing naar een Arabische oorsprong.

Indien je een betere vrije bron hebt, post gerust de link.

Laatst gewijzigd door filosoof : 18 juli 2010 om 20:59.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2010, 20:57   #93
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
U heeft hier een valabel punt.

Correct. Dus als mohamedaanse vrouw gaat men best dood op de dag dat de favoriete kameel van manlief de Saudi-Arabian Open kamelenrace heeft gewonnen. Grote kans dat hij dan goed geluimd is. Heeft zijn favoriete kameel echter veloren, wacht men best even met dood te gaan aangezien dat nare gevolgen voor de eeuwigheid kan hebben.

*proest*

Overigens, wat betreft die hoeries, er staat dus helemaal nergens (althans ik heb het nergens kunnen vinden, ook niet na naarstig zoeken) van welke kunne die zijn. Daar sta je dan als haatbaard zijnde, net jezelf in naam van allah opgeblazen om toch maar zeker van dat paradijs te zijn, en dan staan er 70 botergeile hitsige gaylords klaar om je volgens de regelen der kunst van voor naar achter en van links naar rechts en van boven tot onder helemaal uit te wonen.

Ik zou me best wel genaaid voelen dan.
Jij wel ja, maar...

Oud 18 juli 2010, 21:00   #94
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Ik ben daar niet zo zeker van, lees maar waarom:
http://www.etymonline.com/index.php?...earchmode=none
http://germazope.uni-trier.de/Projec...ern=#GH13629L0
Nergens een verwijzing naar een Arabische oorsprong.
Klinkt verdacht hetzelfde in elk geval.
Oud 18 juli 2010, 21:04   #95
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Klinkt verdacht hetzelfde in elk geval.
Linguisten noemen ziets "volksetymologie" (ongegronde etymologische veronderstelling op basis van een waargenomen similariteit)

Laatst gewijzigd door filosoof : 18 juli 2010 om 21:05.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2010, 21:41   #96
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Correct. Dus als mohamedaanse vrouw gaat men best dood op de dag dat de favoriete kameel van manlief de Saudi-Arabian Open kamelenrace heeft gewonnen.

daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2010, 22:18   #97
Raven

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Snerror Bekijk bericht
Geloven moslims echt dat ze 70 maagen mogen bestijgen in de hemel? Of moeten we dat metaforisch zien?

72, en ja.

Bovendien zijn het "eeuwige" maagden ook, ondanks gebruik
Oud 19 juli 2010, 07:14   #98
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Esperanza's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarom zou dat niet kunnen?
Voor iemand die zich de moeite getroost om eventjes logisch na te denken is het antwoord op die vraag vrij evident.
Oud 19 juli 2010, 07:33   #99
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Snerror Bekijk bericht
Worden die dan alle 72 gestenigd?
Dat is deel van de fun zeker ?
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2010, 07:37   #100
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven Bekijk bericht
72, en ja.

Bovendien zijn het "eeuwige" maagden ook, ondanks gebruik
Misschien is dat juist een ziekelijk grapje van den Allah en kunt ge ze niet gebruiken,... er heeft niemand gezegd dat alles nog marsjeert he, daarboven...

Allee moest ik opperwezen zijn dan had ge dit soort humor dus wel aan uwe rekker,... 72 bloedmooie gewillige maagden geven, ... en tegelijk uwe piet voor eeuwig slap laten hangen,...

Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be