![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die mensen worden daar 3 dagen lang in hun huizen gegijzeld kun je zeggen en nu mogen ze ook hun TV al niet meer buiten zetten. Straks moeten ze die kluchtzagers ook nog gaan betalen als ze cola in hun eigen hof willen drinken, ... zeker als het ne Pepsi is of ne River moeten ze misschien ook nog boete betalen (niet gesponserd) kijk he dat ze op die wei doen wat ze willen maar dat ze de mensen op hun prive met rust laten. Bovendien zouden die 2 flikken in burger hun beter gaan bezighouden, met van alles te gaan vaststellen op die campings, en de weide zelf. ipv burgers te gaan lastig vallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() De zogenaamde politieverordening sloeg op en werd enkel meegedeeld aan de standhouders rond de wei...niet op privéwoningen..
Men mag dus duidelijk stellen dan Dirkje 'verzuurde' Claes er gewoon voor wilde zorgen dat er geen duizenden 'consumenten' buiten de wei gingen verteren... |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn er zelfs die dubieuse "derdenrekeningen" hebben. Maar dat mag van de Vlaams nationalisten. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Henri1 : 5 juli 2010 om 07:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De wetten van de heilige schuur en zijn confraters hebben daar geen fluit mee te maken. De wet van 30 juni 1994 betreffende het auteursrecht en de naburige rechten des te meer. De politieverordening ging uit van de gemeenten Rotselaar en Haacht. Ook daarmee hebben de heilige schuur en zijn confraters weinig of niets te maken.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jawel. Inconsequenter is zowat onmogelijk. Ik weet wel dat het gewoon aandacht zoeken is, maar het blijft wel grappig
Citaat:
Stop met ruziezoeken en ruziemaken. Deze boodschap geldt voor ALLE protagonisten. Laatst gewijzigd door Arnold Layne : 5 juli 2010 om 12:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Zoals ik al zei: persoonlijke aanvallen zijn nergens voor nodig. Ze zijn trouwens tegen het forumreglement.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
het gaat vooralsnog alleen over het politiereglement ... eerst onderzoeken of dat reglement er wel rechtsgeldig kwam (en niet zomaar onder druk van een al te inhalige concertorganisator) daarna onderzoeken of dat reglement geen burgerrechten onrechtmatig schendt, daarna onderzoeken of het reglement wel voldoende en correct openbaar gemaakt werd geduld Laatst gewijzigd door Anna List : 5 juli 2010 om 09:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het feit dat die mensen 1. niet op de hoogte waren (gebracht) van de verordening wordt genegeerd..2. het feit dat de beelden enkel zichtbaar waren vanop een privé domein wordt ook genegeerd 3. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() http://www.missethoreca.nl/1039320/h...reftHoreca.htm
Ik hoop dat ze eens een invalletje doen in het caféetje van Dirk Claes.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, dat hebben ze niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jawel. En achteraf werden de kosten vergoed door de aanwezigen. Dat gaat bij mij ook zo. Als ik kennissen uitnodig om naar het voetbal te kijken dan worden mijn kosten daar voor vergoed door de aanwezigen. Dat doe ik trouwens ook als ik op een ander voetbal ga kijken.
Laatst gewijzigd door fox : 5 juli 2010 om 10:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
da's een heel belangrijk verschil. |
|
![]() |
![]() |
![]() |