Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 juli 2010, 00:18   #81
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Bekijk bericht
Ikzelf ben geciviliseerder dan dat. Ik sta twintigste-eeuwse heropvoedingskampen voor, die tenminste ontsproten aan een filantropische traditie.
Ik vind niet dat u dit die ouwe Noam Chomsky op zo'n hoge leeftijd nog kunt aandoen. Bovendien zou het vergeefse moeite zijn aangezien het nagenoeg onmogelijk is oude mensen nog iets nieuws aan te leren. Zeker als ze al de nodige tekenen van seniliteit vertonen.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2010, 01:30   #82
bruggeman
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Bekijk bericht
De uitspraak [i]S
Ikzelf ben geciviliseerder dan dat. Ik sta twintigste-eeuwse heropvoedingskampen voor, die tenminste ontsproten aan een filantropische traditie.
? graag.
bruggeman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2010, 01:34   #83
Andy
Minister-President

Andy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruggeman Bekijk bericht
? graag.
Ik begrijp je vraag niet goed. Wil je dat ik zeg dat ik heropvoedingen verkies boven een medicalisering van het politieke (en het zwakzinnig verklaren van je politieke tegenstanders)? Misschien kan je - indien nog nodig - je vraag iets uitgebreider herhalen?
Oud 18 juli 2010, 08:02   #84
Francientje
Minister

Standaard

IK zou zo zeggen: ga van start met jezelf herop te voeden. Als je heropvoeden zo nodig
vindt. De rest van de wereld kan dit missen.
Francientje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2010, 08:04   #85
Francientje
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roodhaar Bekijk bericht
dat is een flagrante contradictio in terminis.

zionisten zijn nu eenmaal gepatenteerde leugenaars, bedriegers, dieven en terroristen. De Palestijnen mogen dat sinds 1948 dagelijks ondervinden !
Het is maar zoals je het bekijkt. Voor mij ben jij alles wat je zionisten (voorstanders van een Joodse staat) durft verwijten. Op de koop toe ben je
een antisemiet.
Oud 18 juli 2010, 08:05   #86
Sjaax
Europees Commissaris

Sjaax's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Samuray Bekijk bericht
Als je hulp biedt, zeg dan expliciet bij: jongens wij komen hulp bieden, maar we gaan jullie ook wat indoctrineren in onze christelijke religie.
Indoctrinatie?

Volgens wikipedia:
Citaat:
Een van de kenmerken van indoctrinatie is dat er, in tegenstelling tot leren, vaak straf gezet wordt op het bespreekbaar willen maken van de over te dragen overtuigingen of opvattingen, die straf kan een heel scala beslaan van fysieke straffen tot (stilzwijgende) uitsluiting uit de groep of uit allerlei dreigementen.
Werd er straf toegepast op de leerlingen bij het leren?

Laatst gewijzigd door Sjaax : 18 juli 2010 om 08:06.
Sjaax is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2010, 08:10   #87
Francientje
Minister

Standaard

Ieereen heeft recht op zijn mening. Maar NIEMAND heeft recht om anderen zijn mening
met geweld (heropvoeding etc) te dwingen te delen.
Mensen zijn overal hetzelfde. En iedereen heeft recht op een veilige plaats op deze
aardbol. Zonder dat een andere gemeenschap hem of haar tegen zijn of haar wil regels
op legt.
Oud 18 juli 2010, 08:21   #88
Francientje
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door porpo Bekijk bericht
Weet je wat? Ik zou zeggen je mag geloven wat je wilt, dit zou ik ook tegen een nazit zeggen mocht hij/zij willen geloven dat zijn nazisme geen belediging en geen terrorisme is.
Nazisme was wel een beetje erger dan huis-tuin en keuken terrorisme.
Terug naar school met jou.
Wat jou rechtvaardig lijkt is voor mij onrechtvaardig. Ben je een fanatiekeling
dan ga je mij te lijf. Ik verdedig me , ik doe dat goed. Maar jij blijft aanvallen.
Resultaat: straks zitten we met ik weet niet hoeveel doden opgescheept en
ruines voor de achterblijvenden.
Maar als beide partijen redelijk willen zijn, dan gaan ze met elkaar aan tafel
zitten. En komen ze tot een compromis. Jij krijgt minder dan waarop je
denkt recht ik hebben. Ik behou minder dan waarop ik denk recht te hebben.
Maar uiteindelijk winnen we allebei.
Oud 18 juli 2010, 11:00   #89
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Francientje Bekijk bericht
Ieereen heeft recht op zijn mening. Maar NIEMAND heeft recht om anderen zijn mening
met geweld (heropvoeding etc) te dwingen te delen..
de barbaarse israelieten doen niets anders

Citaat:
Mensen zijn overal hetzelfde. En iedereen heeft recht op een veilige plaats op deze
aardbol. Zonder dat een andere gemeenschap hem of haar tegen zijn of haar wil regels
op legt
ja, die joodse immigranten die de autochtone Palestijnen hun land afpakten en daar nog steeds mee bezig zijn, hebben natuurlijk een "uitverkoren recht" dat boven die regel gaat...
.
roodhaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2010, 11:04   #90
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Francientje Bekijk bericht
Het is maar zoals je het bekijkt. .
nee, zionistische praatjes werken niet meer en jullie voelen dat zeer goed; de kritiek op jullie barbaarse , oorlogsmanipulerende terreurstaat klinkt steeds luider.

Citaat:
Voor mij ben jij alles wat je zionisten (voorstanders van een Joodse staat) durft verwijten. Op de koop toe ben je
een antisemiet
dat antisjemiet verwijtje is zoooo uitgerafeld, dat het geen verf meer pakt. Maar als je weer niet aan het liegen bent, is het toch heel eenvoudig?Antisemitische posters worden conform het reglement geband door de mods hoor. maar tja, je liegt weer he...
.

Laatst gewijzigd door roodhaar : 18 juli 2010 om 11:04.
Oud 18 juli 2010, 11:28   #91
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjaax Bekijk bericht
Ben je het er met andere woorden mee eens dat de christenen Marokko uitgegooid worden?
Waarom zou het dat moeten betekenen?
Indien dat als gevolg zou hebben dat alle moslims onze landen worden uitgegooid zou dat wel een pracht van een oplossing zijn voor veel miserie in de wereld teweeggebracht door dat begrip "godsdienst"! Daarvoor alle "christenen" uit Marokko gooien zou maar een héél kleine prijs zijn die betaald moet worden!
Maar daar gaat het niet om natuurlijk...
In die islamlanden of landen waar ze voldoende aanwezig zijn willen de ze andere godsdiensten buiten of aan banden leggen, wanneer ze zelf de andere landen gaan verpesten hebben ze de mond vol over "godsdienstvrijheid" en "democratie" en "mensenrechten" en gebruiken dat gewoon om zelf alles te doen wat ze willen, langzaam aan de macht te komen, en dan goddienstvrijheid, democratie enz naar het vergeetputje te verbannen...
Pas over een eeuw of langer zal men dat in Europa "weten en vaststellen" natuurlijk. Als het te laat is.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2010, 11:31   #92
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yassine Bekijk bericht
*kuch* Dat is een contradictio in terminis. Een seculiere samenleving is een miserabele samenleving gevuld met depressievelingen, happy mood fakers en marginalen.
Beter moslim zijn en elkaar en een ander uitmoorden, ophangen, onthoofden, doen ontploffen, gevangen zetten,enz als tijdverdrijf.
Je hebt gewoon geen tijd om depressief te worden.
En er zitten geen marginalen tussen, dat is zeker...
Oud 18 juli 2010, 11:36   #93
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door porpo Bekijk bericht
Dat is een recht van een seculier land indien een islamist een illegale weg volgt om de grondwet van het land en vooral scheiding van kerk en staat te schenden; elk land bepaalt op basis van haar eigen identiteit hoe het gevaar van een revolutiedrift werkt.

In sommige landen zoals Zwitserland verbieden ze wat ze als symbool zien wegens "islamisering" en "bedreiging van eigen culturele identiteit" terwijl dit onzin is want een minaret heeft volgens de natuur van seculariteit absoluut geen effect op seculariteit, maar indien deze minaret gebruikt worden om politieke doeleinden en ze hebben daar een bewijs voor, dan is hun volkomen recht om deze te verbieden, zonder discussie, en dit is absoluut niet het geval want ze hebben zelfs geen wettelijke definitie van "islamisering", ze zijn beroep gaan doen op meerderheid en als de moslims dan ook mogen dan hebben we vanaf morgen een kalifaat (=islamitische staat) terug.
Wat een oeverloos gelul allemaal! Moslims in Europa zijn een pest. Meer woorden moeten er niet aan vuil gemaakt worden.

Laatst gewijzigd door andev : 18 juli 2010 om 11:36.
Oud 18 juli 2010, 11:46   #94
Ivan47
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Wat een oeverloos gelul allemaal! Moslims in Europa zijn een pest. Meer woorden moeten er niet aan vuil gemaakt worden.
Jij bedoelt zeker Eurabia.
Ivan47 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2010, 12:07   #95
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
de barbaarse israelieten doen niets anders

ja, die joodse immigranten die de autochtone Palestijnen hun land afpakten en daar nog steeds mee bezig zijn, hebben natuurlijk een "uitverkoren recht" dat boven die regel gaat...
Jouw onzin is zo absurd dat het bijna grappig word...Bijna...
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2010, 12:46   #96
Sjaax
Europees Commissaris

Sjaax's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Indien dat als gevolg zou hebben dat alle moslims onze landen worden uitgegooid zou dat wel een pracht van een oplossing zijn voor veel miserie in de wereld teweeggebracht door dat begrip "godsdienst"! Daarvoor alle "christenen" uit Marokko gooien zou maar een héél kleine prijs zijn die betaald moet worden!
Onrecht met onrecht bestrijden. In zo'n geval wordt er een hoge prijs betaald. Dan sneuvelt de democratische rechtsstaat.
Sjaax is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2010, 13:23   #97
Ivan47
Partijlid

Standaard

Eurabia – Bat Ye’or

Hoe Europese politici akkoord gingen met maatregelen die Europa langzaam zullen veranderen in…. Eurabië!

‘Eurabia: The Euro-Arab Axis’ onderbouwt op onweerlegbare wijze hoe Arabische/Islamitische en Europese politici en intellectuelen na de Oliecrisis in 1973 gezamenlijk een koers uitstippelen voor Europa.

Verlangend naar macht en invloed in de Arabische wereld en een gestage aanvoer van olie, gaan de Europese participanten in deze samenzwering akkoord met maatregelen die Europa langzaam zullen veranderen in… Eurabië!

De samenzweerders komen overeen dat de Europese grenzen moeten worden geopend voor massale migratie van Arabieren en moslims naar Europa. De deelnemende intriganten besluiten dat de verspreiding van de Islam in Europa geen strobreed in de weg mag worden gelegd, en beloven dat zij hun invloed zullen aanwenden om ervoor te zorgen dat de media en het onderwijs in Europa een ‘objectief’ en positief beeld schetsen van de Islam en haar geschiedenis in Europa (het gaat hier niet over vage complottheorieën. Bat Ye’or onderbouwt haar verhaal met officiële documenten). Treffend zijn ook het anti-Amerikanisme en de Israëlofobie waarin de Europese en Islamitische samenzweerders elkaar vinden.

http://mallors.wordpress.com/boeken/eurabia-bat-yeor/
Ivan47 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2010, 14:24   #98
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ivan47 Bekijk bericht
Eurabia – Bat Ye’or

Hoe Europese politici akkoord gingen met maatregelen die Europa langzaam zullen veranderen in…. Eurabië!

‘Eurabia: The Euro-Arab Axis’ onderbouwt op onweerlegbare wijze hoe Arabische/Islamitische en Europese politici en intellectuelen na de Oliecrisis in 1973 gezamenlijk een koers uitstippelen voor Europa.

Verlangend naar macht en invloed in de Arabische wereld en een gestage aanvoer van olie, gaan de Europese participanten in deze samenzwering akkoord met maatregelen die Europa langzaam zullen veranderen in… Eurabië!

De samenzweerders komen overeen dat de Europese grenzen moeten worden geopend voor massale migratie van Arabieren en moslims naar Europa. De deelnemende intriganten besluiten dat de verspreiding van de Islam in Europa geen strobreed in de weg mag worden gelegd, en beloven dat zij hun invloed zullen aanwenden om ervoor te zorgen dat de media en het onderwijs in Europa een ‘objectief’ en positief beeld schetsen van de Islam en haar geschiedenis in Europa (het gaat hier niet over vage complottheorieën. Bat Ye’or onderbouwt haar verhaal met officiële documenten). Treffend zijn ook het anti-Amerikanisme en de Israëlofobie waarin de Europese en Islamitische samenzweerders elkaar vinden.

http://mallors.wordpress.com/boeken/eurabia-bat-yeor/

Bat ye'or een fundamentalistische joodse als bron ???? even ernstig blijven he , denken jullie barbaarse hasbara israelieten nu echt dat als jullie Europa in oorlog zouden kunnen brengen (dat hebben jullie reeds met de USa geprobeerd en is GIGANTISCH tegengeslagen!niet in het minste voor de Usa ) met diegenen waarvan jullie grond hebben gestolen en talloze burgers hebben van afgeslacht en die zich nog steeds na zestig jaar blijven verzetten dat jullie daar kunnen verder kunnen blijven stelen en moorden ?

face it : Zionisten zijn oorlogsmanipulerend, stelend en moordend uitschot. en de zowat gans de wereld is steeds meer die waarheid gaan erkennen. Dat draaien jullie met geen miljoen hasbaraatjes terug. de zionstaat is een doodlopend straatje en zelfs de Us begint dat te beseffen
.

Laatst gewijzigd door roodhaar : 18 juli 2010 om 14:29.
Oud 18 juli 2010, 14:26   #99
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Bat ye'or een fundamentalistische joodse als bron ???? even ernstig blijven he , denken jullie barbaarse hasbara israelieten nu echt dat als jullie Europa in oorlog zouden kunnen brengen (dat hebben jullie reeds met de USa geprobeerd en is GIGANTISCH tegengeslagen!niet in het minste voor de Usa ) met diegenen waarvan jullie grond hebben gestolen en hebben talloze burgers hebben van afgeslacht en die zich nog steeds verzetten dat jullie daar kunnen verder kunnen blijven stelen en moorden ?
U bewijst de stelling die geopperd wordt: ''Treffend zijn ook het anti-Amerikanisme en de Israëlofobie waarin de Europese en Islamitische samenzweerders elkaar vinden.''
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2010, 14:33   #100
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

als de bron wordt onderuit gehaald , gaan joodse fundi natuurlijk op de man spelen.

en anders gaan ze klagen bij de mods om toch maar te bannen.

feiten blijven nu eenmaal feiten. de zionstaat wordt steeds meer wereldwijd aangeklaagd, niet in het minste door joden zelf die niets te doen willen hebben met die aberrante joodse versie van terroristen, de eerste boycots zijn een feit en dat stop je niet meer.
.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be