![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() Ik vind niet dat u dit die ouwe Noam Chomsky op zo'n hoge leeftijd nog kunt aandoen. Bovendien zou het vergeefse moeite zijn aangezien het nagenoeg onmogelijk is oude mensen nog iets nieuws aan te leren. Zeker als ze al de nodige tekenen van seniliteit vertonen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Minister-President
|
![]() Ik begrijp je vraag niet goed. Wil je dat ik zeg dat ik heropvoedingen verkies boven een medicalisering van het politieke (en het zwakzinnig verklaren van je politieke tegenstanders)? Misschien kan je - indien nog nodig - je vraag iets uitgebreider herhalen?
![]() |
#84 |
Minister
|
![]() IK zou zo zeggen: ga van start met jezelf herop te voeden. Als je heropvoeden zo nodig
vindt. De rest van de wereld kan dit missen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Minister
|
![]() Citaat:
een antisemiet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Volgens wikipedia: Citaat:
Laatst gewijzigd door Sjaax : 18 juli 2010 om 08:06. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Minister
|
![]() Ieereen heeft recht op zijn mening. Maar NIEMAND heeft recht om anderen zijn mening
met geweld (heropvoeding etc) te dwingen te delen. Mensen zijn overal hetzelfde. En iedereen heeft recht op een veilige plaats op deze aardbol. Zonder dat een andere gemeenschap hem of haar tegen zijn of haar wil regels op legt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Terug naar school met jou. Wat jou rechtvaardig lijkt is voor mij onrechtvaardig. Ben je een fanatiekeling dan ga je mij te lijf. Ik verdedig me , ik doe dat goed. Maar jij blijft aanvallen. Resultaat: straks zitten we met ik weet niet hoeveel doden opgescheept en ruines voor de achterblijvenden. Maar als beide partijen redelijk willen zijn, dan gaan ze met elkaar aan tafel zitten. En komen ze tot een compromis. Jij krijgt minder dan waarop je denkt recht ik hebben. Ik behou minder dan waarop ik denk recht te hebben. Maar uiteindelijk winnen we allebei. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() nee, zionistische praatjes werken niet meer en jullie voelen dat zeer goed; de kritiek op jullie barbaarse , oorlogsmanipulerende terreurstaat klinkt steeds luider.
Citaat:
![]() ![]()
Laatst gewijzigd door roodhaar : 18 juli 2010 om 11:04. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien dat als gevolg zou hebben dat alle moslims onze landen worden uitgegooid zou dat wel een pracht van een oplossing zijn voor veel miserie in de wereld teweeggebracht door dat begrip "godsdienst"! Daarvoor alle "christenen" uit Marokko gooien zou maar een héél kleine prijs zijn die betaald moet worden! Maar daar gaat het niet om natuurlijk... In die islamlanden of landen waar ze voldoende aanwezig zijn willen de ze andere godsdiensten buiten of aan banden leggen, wanneer ze zelf de andere landen gaan verpesten hebben ze de mond vol over "godsdienstvrijheid" en "democratie" en "mensenrechten" en gebruiken dat gewoon om zelf alles te doen wat ze willen, langzaam aan de macht te komen, en dan goddienstvrijheid, democratie enz naar het vergeetputje te verbannen... Pas over een eeuw of langer zal men dat in Europa "weten en vaststellen" natuurlijk. Als het te laat is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hebt gewoon geen tijd om depressief te worden. En er zitten geen marginalen tussen, dat is zeker... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door andev : 18 juli 2010 om 11:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() Jouw onzin is zo absurd dat het bijna grappig word...Bijna...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Partijlid
|
![]() Eurabia – Bat Ye’or
Hoe Europese politici akkoord gingen met maatregelen die Europa langzaam zullen veranderen in…. Eurabië! ‘Eurabia: The Euro-Arab Axis’ onderbouwt op onweerlegbare wijze hoe Arabische/Islamitische en Europese politici en intellectuelen na de Oliecrisis in 1973 gezamenlijk een koers uitstippelen voor Europa. Verlangend naar macht en invloed in de Arabische wereld en een gestage aanvoer van olie, gaan de Europese participanten in deze samenzwering akkoord met maatregelen die Europa langzaam zullen veranderen in… Eurabië! ![]() De samenzweerders komen overeen dat de Europese grenzen moeten worden geopend voor massale migratie van Arabieren en moslims naar Europa. De deelnemende intriganten besluiten dat de verspreiding van de Islam in Europa geen strobreed in de weg mag worden gelegd, en beloven dat zij hun invloed zullen aanwenden om ervoor te zorgen dat de media en het onderwijs in Europa een ‘objectief’ en positief beeld schetsen van de Islam en haar geschiedenis in Europa (het gaat hier niet over vage complottheorieën. Bat Ye’or onderbouwt haar verhaal met officiële documenten). Treffend zijn ook het anti-Amerikanisme en de Israëlofobie waarin de Europese en Islamitische samenzweerders elkaar vinden. http://mallors.wordpress.com/boeken/eurabia-bat-yeor/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Bat ye'or een fundamentalistische joodse als bron ???? even ernstig blijven he , denken jullie barbaarse hasbara israelieten nu echt dat als jullie Europa in oorlog zouden kunnen brengen (dat hebben jullie reeds met de USa geprobeerd en is GIGANTISCH tegengeslagen!niet in het minste voor de Usa ) met diegenen waarvan jullie grond hebben gestolen en talloze burgers hebben van afgeslacht en die zich nog steeds na zestig jaar blijven verzetten dat jullie daar kunnen verder kunnen blijven stelen en moorden ? ![]() face it : Zionisten zijn oorlogsmanipulerend, stelend en moordend uitschot. en de zowat gans de wereld is steeds meer die waarheid gaan erkennen. Dat draaien jullie met geen miljoen hasbaraatjes terug. de zionstaat is een doodlopend straatje en zelfs de Us begint dat te beseffen ![]()
Laatst gewijzigd door roodhaar : 18 juli 2010 om 14:29. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() ![]() en anders gaan ze klagen bij de mods om toch maar te bannen. ![]() feiten blijven nu eenmaal feiten. de zionstaat wordt steeds meer wereldwijd aangeklaagd, niet in het minste door joden zelf die niets te doen willen hebben met die aberrante joodse versie van terroristen, de eerste boycots zijn een feit en dat stop je niet meer. ![]()
![]() |
![]() |