![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() Laatst gewijzigd door Vuvu Zela : 20 juli 2010 om 19:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Parlementslid
|
![]() Het is niet zo dat 50% van de moslims criminele feiten pleegt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Europees Commissaris
|
![]() Het is de taak van vreedzame moslims zoals jullie, niet vreedzame moslims te overtuigen van de vreedzame aard van de islam (als jullie willen dat discriminatie verdwijnt).
Naar ons Westerlingen luisteren ze uiteraard niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Dus u bent van mening dat een moslim zijn geloof moeten relativeren en de regels van de islam af en toe naast zich neerleggen om integraal een plaats te verdienen in deze maatschappij? Hoe zit het dan met niet moslims die andere gebruiken hebben (joden, hindoes etc) of vegetariers of mensen die gewoon niet drinken? Ik ben geen gematigde moslim want ik leef fundamenteel volgens de islam in welk opzicht botst dat met de maatschappij? In mijn dagelijks leven nooit, maar u denkt daar anders over? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Parlementslid
|
![]() Ik ken geen niet vreedzame moslims, u blijkbaar wel aangezien u zich niet gehoord voelt door hen. U stelt overigens voorwaarden waar u niet kunt voor instaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Europees Commissaris
|
![]() Het lijkt er op dat u niet wil inzien dat er een probleem is met de moslims in dit land. En als u het al inziet dan is de oorzaak ervan de maatschappij die hun discrimineerd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zie criminaliteit.... maar kan daar geen godsdienst opkleven hoor....! Helderziend? Glazen bol? Heb familie in Arendonk (een boerengat voorbij Turnhout aan de Nederlanse grens...) en daar is volgens sommigen ook een 'enorme criminaliteit'... Door Hollanders..... Heb in dat gat nooit iets gezien... maar ja, we moeten bezig blijven hé... HAAT ventileren..... Laatst gewijzigd door Vuvu Zela : 20 juli 2010 om 20:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben geboren en getogen in een 'katholiek' dorp en herinner me géén enkele kerkganger die alle voorschriften tot op de letter heeft gevolgd..zelfs geen enkele pastor...ik heb zelfs nooit een bijbel gezien,laat staan gelezen net als de meerderheid van de vlamingen Enkel jehova's getuigen draaien hier in hun enggeestige bijbelse cirkeltje rond Vegetariers of niet drinkers..geen probleem mee als ze hun voorkeur in de persoonlijke sfeer houden of indien ze verplicht zijn van zo te leven wegens medische redenen... Helaas zijn verscheidene niet-drinkers en vegetariers principiele radicalen die het niet kunnen laten van hun suprimatie te verkondigen en vleeseters dierenmoordenaars te noemen en een sociale drinker een verslaafde... Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 20 juli 2010 om 20:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zelfkennis eigenzinnig??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Europees Commissaris
|
![]() Zolang we de problemen ontkennen, of zolang we de schuld in de schoenen van 'de maatschappij' gaan leggen gaat er geen oplossing komen.
|
![]() |
![]() |