![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Doet toch niet zo boertig garry'ke, je haalt jezelf naar beneden.
![]()
![]() |
#82 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als de familie vSCG uit L niet enkel op de troon zit omdat er nog teveel mensen ze gedogen - zoals een zatte iritante nonkel op een trouwfeest ook niet wordt buitengezet omdat het nu eenmaal familie is - waarop was Boke met de abortuscrisis dan zo bang dat de monarchie zou vallen?
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Minister
|
![]() Zucht... koningshuis...
Ik heb me al veel afgevraagd wat soort mensen echt pro-koningshuis zijn en het maar normaal vinden dat we ons voor die idioten blauw betalen. Je ziet soms een glimp van dat soort mensen bij bijvoorbeeld zo'n toespraken met een Belgisch vlaggetje te zwaaien. Vreemd volkje, gelukkig worden ze elk jaar minder en minder talrijk |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vrij goed, zover ik weet. Maar dat is compleet irrelevant, gezien de meerderheid van de Nederlanders niet Franstalig is.
![]() |
#92 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Minister-President
|
![]() Die drukken zich veel beter uit in de taal van de meerderheid van het land waar ze sprookjesfiguur mogen spelen, dan de Saksen-Cobuchtjes.
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou het niet weten,
maar jij weet wel hoe Maxima zich uitdrukt in het Nederlands.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sommige mensen hebben nog steeds de behoefte om dat tuig als goden te aanbidden. Nochtans, die hun drek beland in de zelfde riool als de onze en is niet te herkennen als koninklijke hoogheidskak. 't Is gewoonweg stront zoals al de andere. Laatst gewijzigd door Garry : 24 juli 2010 om 20:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heel juist, en daar mag vooral ons Italiaanse' madam eens een puntje aan zuigen. Die kan, na meer dan 3/4 van haar leven, hier op onze zak te teren zelfs in het Nederlands nog geen drie korte zinnetjes van een papiertje lezen die andere voor haar hebben opgeschreven. God weet hoelang ze er dan al zal op hebben zitten studeren alvorens er mee in het publiek te verschijnen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zij (onze Italiaanse madam) heeft al een leven..... hihi... Jij nog niet blijkbaar, of bent nog op zoek... Ik weet wel wie het beste leven heeft!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() (en dat ben jij gezien je tussenkomsten hier zeker niet) De Paola lacht een goed met u!!!! Laatst gewijzigd door Vuvu Zela : 24 juli 2010 om 21:03. |
|
![]() |
![]() |