![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Graag gedaan. Als u nog vragen, opmerkingen hebt dan roept u maar.
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 29 juli 2010 om 22:42. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Aangezien u zelf andere holebi's kent zijn er wellicht aspecten die herkenbaar zijn vanuit hun verhalen (met andere details natuurlijk) Als ik door mijn verhaal te vertellen maar 1 iemand heb kunnen in zien dat achter het woord "homo" ook er persoon schuilt met gevoelens zoals iedereen, of als ik maar 1 persoon heb kunnen doen in zien dat het geen "keuze" is (zoals ook niemand bewust er voor kiest om hetero te zijn), of 1 persoon daarmee zijn eigen anti-holebi-uitspraken/-daden in vraag stelt of (wat mij betreft het allerbelangrijkste) 1 holebi-jongere die met zichzelf in de knoop ligt heb geholpen op zijn weg naar zelfaanvaarding,... wel dan wil ik het gerust nog 1000 keer vertellen (forum is dan wel handiger, gewoon copy-paste ![]() Ik heb vroeger in mijn moeilijke periode veel steun gehad van andere holebi's, door op mijn beurt andere holebi's te helpen betaal ik mijn "schuld" terug.
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik ben in ieder geval geen egoïst, hetgeen ik voor mezelf of mijn kinderen niet wil, wil ik ook niet voor anderen. Ik vind veel liberale dames schijnheilig, hypocriet en arrogant. "Je mag mij geen hoer noemen, nee; ik ben geen hoer", schreeuwen ze, maar tegelijk roepen ze dat "hoer zijn een persoonlijke keuze moet blijven", dus als een meisje in prostitutie wil werken, dan is dit haar keuze. Nee! Wat gij voor u zelf niet wilt, moet je voor een andere ook niet willen. Je kan die vrouw inderdaad niet dwingen om geen hoer te zijn, maar je kan nog steeds een milieu en omgeving creëren waarin een hoer zich niet thuis/goed voelt, waarin ze beseft dat ze verkeerd bezig is, waarin ze veel andere dingen beseft. Dit kan je doen door een revolutie in je cultuur, evolutie in de normen zoals "minderwaardigheid van een hoer" als normaal beleven zodat het een nieuwe norm wordt, een aanpassing in de wet enzovoorts enz.. Laatst gewijzigd door porpo : 30 juli 2010 om 19:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Waarom zou er een milieu of omgeving moeten gecreëerd worden waa een holebi of prostitue zich niet thuis of goed voelt? Waarom zou een holebi moeten beseffen dat hij/zij "verkeerd" bezig is? Is er iets verkeerds aan holebi zijn dan? Wat je voor jezelf niet wil, moet je voor een andere ook niet willen. Volledig mee akkoord. Dus waarom zou er een milieu of omgeving moeten gecreëerd worden waa een holebi/moslim/prostitué(e) zich niet thuis of goed voelt? Waarom zou een holebi/moslim/prostitué(e) moeten beseffen dat hij/zij "verkeerd" bezig is? Is er iets verkeerds of minderwaardig aan holebi/moslim/hoer zijn dan? Aan welke aanpassingen in de wet dacht je dan. Be carefull for what you wish for, wat jij holebi's toe wenst kan ook perfect toegepast worden op moslims. Voordat je nog iets post over holebi's, vervang eens telkens het woord "holebi" door "moslim" of "porpo". Als je dan nog akkoord gaat, dan mag je het posten, anders zeg je dingen die in strijd zijn met je eigen stelling "wat je voor jezelf niet wil, moet je voor een andere ook niet willen". Of misschien iets simpelder: al het negatieve dat jij holebi's toe wenst (mijzelf incluis) dat wens ik jou ook toe. Al het positieve dat jij holebi's toe wenst wens ik jou en alle andere moslims toe.
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ook in de bijbel staat iets van 'de andere wang aanbieden' , een regel die 0% van de bijbelvretende christenen volgt...religie versterkt het groepsgevoel , de kleingeestigheid en de verzuring tegen het anders zijn, ook al staan er mischien nobeler regeltjes in die boekjes, zo goed als geen volgelingen geraken zo ' verlicht'... Het siert u dat u dit afkeurt maar ...Er zijn miljoenen moslims die uw 'tolerantie' tegenover homo's afkeuren... Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 2 augustus 2010 om 09:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, lang leve de multiculturele verrijking he ...
De meeste homo's hier op het forum zie ik enkel voor nog meer islamisering pleiten. Ze moeten het maar weten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Veel homo's zijn aan de progressieve kant van het politieke spectrum te vinden, omdat zij het meest hun belangen behartigen vanuit principiële standpunten. Helaas hoeren die partijen zich ook uit aan agressieve migrantengemeenschappen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | ||
|
![]() Citaat:
De jonge vlaamse, mannelijke moslims die denken daar ook zo over denk ik/hoop ik? De (mannelijke) allochtoon die kan er anders over denken.. Ik heb trouwens nog nooit meegemaakt dat een moslima verbaal geweld gebruikt tegenover een andere groep.
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 2 augustus 2010 om 14:36. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nog nooit een betoging van BOEH meegemaakt blijkbaar ...
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is een test... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | ||
|
![]() Citaat:
Was er dan sprake van verbaal geweld?
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 2 augustus 2010 om 14:44. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
|
![]() De schepper schept en test. Het gevoel is geen probleem. Toegeven aan de holebi gevoelens en handelen naar deze gevoelens is een zonde.
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
|
![]() Der is zoiets als 'intellect'
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
mensen proberen altijd hun eigen wandaden en wereldbeelden te rechtvaardigen door iets anders.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Dus hoe intelligenter hoe minder homo men mag zijn? Waar staat die wet geschreven? Is dat een natuurwet of eentje van onze genus?
En vanaf welk niveau wordt je als diersoort intelligent bestempeld? Of zie je het simpel (mens = slim, de rest = dom)? |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
|
![]() Ik bezie dat inderdaad simpel. Hetgeen mij onderscheid van een dier/beest is het intellect.
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Morgen beslis je ineens dat "gamen" niet in je kraam past (hee wacht, heb ik zoiets niet onlangs gelezen in de pers? lol!). En ineens, omdat het jou niet past, vind je dat je de anderen ook moet ontmoedigen om te gamen. Bah! J. |
|
![]() |
![]() |