![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik mag geen persoonlijke voorkeur hebben, nee? Of ik moet die voor mezelf houden?
![]() |
#83 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
U moet uw mening helemaal niet voor uzelf houden, net zoals wij onze mening over uw mening ook niet voor onszelf moeten houden. Prefereert u ook een man die een vrouw in elkaar klopt boven een man die zijn liefde aan zijn vrouw toont?
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " Laatst gewijzigd door Fozzie : 30 juli 2010 om 23:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Minister-President
|
![]() Yeps, wasn't realy my cup of tea
![]() ![]()
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Af en toe kwam het wel tot een klacht en zelfs veroordeling: Xavier Buisseret (Vlaams Belang-mandataris) werd in 1989 veroordeeld voor opzettelijke slagen en verwondingen aan holebi's http://books.google.be/books?id=Vg0M...20homo&f=false
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Europees Commissaris
|
![]() Hier gaat het dus over:
Eén op tien Nederlanders vindt anno 2010 nog steeds dat "gevangenschap homoseksuelen tot inkeer zal brengen" en dat "de formele rechten van homo's moeten worden afgepakt. Vijf pagina's posts later is het alweer duidelijk dat nogal wat mensen hier geen graten in zien. Als hetero die het geen lor kan schelen welke seksuele voorkeur mijn medemens er op nahoudt, kan ik dit enkel betreuren. Het is niet bepaald een troost dat sommigen (mogelijk ook diezelfden die de eersten zullen zijn om de onveiligheid in de maatschappij aan te klagen) eerder twee mannen elkaar de harses willen zien inslaan, dan twee mannen te zien kussen. Het tweede blijkt immers onkieser te zijn voor deze neanderthalers. Zien jullie zelf niet in wat een duistere, inquisitoire opvattingen jullie er op nahouden? What the fuck is wrong with you people?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 31 juli 2010 om 04:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Minister-President
|
![]() Ik kan enkel maar instemmen met de post boven mij.
![]() |
#91 | |
|
![]() Citaat:
10% van de Nederlanders zijn achterlijk.
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 31 juli 2010 om 08:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het bewijst alleen dat de Nederlands helemaal niet zo tolerant zijn dan ze de buitenwereld willen laten geloven ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | ||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
*kuch* ![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door roodhaar : 31 juli 2010 om 09:46. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
|
![]() Misschien dat de mens homoseksualiteit instinctief aanvoelt als een mentaal onherstelbare afwijking die zich kan uiten in gevaar voor de kinderen (ontvoering, verkrachting of zelfs moord ) waardoor men geneigd is deze bevolkingscategorie te mijden of zelfs afkeurend te bejegenen. Ons gedrag moet immers in de evolutie worden gezocht... dat er zoveel zich toch negatief opstellen tegenover homoseksualiteit heeft mogelijks een bijzonder valabele reden?
![]() |
#97 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Wou je de prijs voor de hatelijkste post? Je post zal scoren, da's zeker. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn het nu dan wèl alleen moslims? Waaruit blijkt dat, pray tell?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |