![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() http://images.fanpop.com/images/imag...66_960_720.jpg http://www.google.com/images?hl=en&q...iw=800&bih=391 En binnenin: http://www.youtube.com/watch?v=I-MimunZijM In Mekka of Medina was ik niet, in Kairouan (Tu) wél, de Aqba (Uqba?) moskee bezocht. http://en.wikipedia.org/wiki/Kairouan De Dome of the Rock ook : Jeruzalem Laatst gewijzigd door filosoof : 1 augustus 2010 om 15:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij nader inzien is dat grappig, want ze zijn het in zekere zin wel, maar ik zou hen daarom niet zo noemen.
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hebben jullie de originele Mona Lisa kunnen zien door al die dikke Amerikanen door? En die mini-Japjes met hun camerapollen in de lucht?
Ik zat gezellig uit te blazen in de kapel iets verder hoor.
![]() |
![]() |
#87 | |
|
![]() Helaas, het zal bij een foto moeten blijven.
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
|
![]() Dat was een van de redenen dat het een dikke teleurstelling was. De Sixtijnse Kapel was dat ook, vooral om de redenen die lombas aanhaalt.
Laatst gewijzigd door Steve_M : 1 augustus 2010 om 15:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb ik de islamieten fundamentalisten genoemd?
![]() |
#91 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Asl dat ginder niet mag volgens uw cultuur, waarom moet ik hier dan aanvaarden wat niet past in mijn cultuur? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Vreemdeling
|
![]() en dan nog eentje over het feit dat de criminazliteit enkel te wijten zou zijn aan socio-economische redenen.
Wel ja, wij zijn een dikke bende dommeriken al dat volk hier laten binnenkomen en nu moeten wij nog betalen om HUN socio-economische achterstand op te krikken. Doen moslims dat ook allemaal voor mij als ik naar Mekka verhuis? |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
|
![]() Als ge zelf niet ziet waar die vergelijking mank loopt, dan moet ge mss toch eens wat aan introspectie doen.
![]() |
#97 |
Vreemdeling
|
![]() Uiteraard loopt ze mank. Ook al was er moord en geknars van tanden, de romeinen probeerden nog onze heidense cultuur te integreren in hun imperialisme. Dat zie ik zelfs niet in de veroveringszucht van de islam.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
|
![]() ![]()
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() Ik zat bij de Vlaamsche Meestersch. ML was een teleurstelling, opgeblazen hype, niet eens mooi.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Nu, een deel van onze mensen hun oogkleppen nog. (maar daar zorgen jullie wel voor, de zonen van P Janssens, Staes e.d. indachtig...) Maar btw hèèl het artikel gelezen? Ik denk het niet. Noch het artikel, noch ikzelf praten over een holocaust. Neenee, het pro-islamklimaat dat nu heerst zal omslaan volgens hun prognose in een anti-islamklimaat. je hebt maar 2 goede ministers nodig, BZ en Just, die ineens op het lumineuze idee komen om bvb Poetin eens voor een paar 100.000euro's aan te spreken om in 1 gigantische klap de overbevolking van de belgische gevangenissen eens aan te pakken... ![]() Moslims zullen bvb ineens geen kindergeld meer krijgen, zonder dat ze zelf hebben bijdragen aan het sociaal vangnet. Maw ze zullen oa zelf moeten gaan werken om hun 8-koppige kroost te voeden. ![]() ![]() Een hele hoop gaat direkt vertrekken, een andere hoop zal hun kinderen nog meer aanzetten tot het stelen van en overvallen der kefirs... Wat natuurlijk -gezien en indien de voorspelling juist is, de harde economische crisis, de verhoudingen nog mèèr zal verzuren... Waarna ze zullen moèten vertrekken. En wat ze logiserwijs ook zullen doen, want het vet is van de soep voor die parasieten. En zoals het parasieten betaamt, vliegen ze gewoon naar de volgende 'gemakkelijke' plek, die minder weerstand biedt. Want, u kan natuurlijk stoer doen, van "wij slagen toch elk belgje met z'n 4en goed op z'n muil" als het er op aan komt zijn er voor elke moslim nog wel 20 of meer Belgen, Denen, Sweden en Duitsers -laten we die vooral niet vergeten- en ! Britten... Ik zou zo zeker nog niet zijn van mijn zaak. je kent toch dat gezegde van die beer, en z'n vel dat al verkocht was nog voordat....?
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 3 augustus 2010 om 20:33. |
|
![]() |
![]() |