![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() Zeer juist. Blijf al maar eens ergens in een kamer opgesloten zitten met iemand die je echt graag ziet gedurende een paar weken en je zal zien dat er al heibel van komt. En stel je dan voor dat je maandenlang opgesloten moet zitten met mensen waarvor je niet de minste sympatie hebt en/of die je van haar noch pluim kent...Dat is om zot te worden.
Laatst gewijzigd door den dinges : 1 augustus 2010 om 23:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() he ik ook, we doen het zogezegd uit vrije wil, terwijl ik langs geen kanten akkoord ben hoe die geslepen bende omgaat met mijn geld die ik moet afdragen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je moet wel van zeer slechte wil zijn om te ontkennen dat we een klassenjustitie hebben en dat je vooral achter de tralies geraakt als je dom of geestelijk gehandicapt bent. In bijna niets verschilt de huidige maatschappij van de middeleeuwen. Enkel wat uiterlijkheden, materialistische kenmerken verschillen waar iedereen zich dan op blind staart en waardoor we denken dat onze huidige maatschappij zoveel vooruitstrevender is. Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 2 augustus 2010 om 07:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als een politieker door het rood rijdt, dan is dat ook niet fair zeker dat hij zijn boete kan betalen en die sukkelaar zijn boete niet kan betalen ? De enige klasses die ik zie zijn deze 1° de klasse van de ambtenaren, die ons in het gareel houden met 80% lasten op onze dienstenarbeid , terwijl zij daarvoor het dubbeldik pensioen krijgen dan ik (21%btw+45%belasting+33%socialelasten+12%sociale lastenbis) 2° de klasse ondernemers die volledig op kosten van hun firma leven, en elke euro drie keer royaler kunnen laten rollen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Brother Paul hoe kom je er toch bij van zulk een voorbeeld te gebruiken. Natuurlijk is een winkelier die per ongeluk verkeerd terug geeft geen crimineel. Waar insinueer of zeg ik zoiets belachelijk ? Over de verkeersboete van politici ga ik zwijgen want het is niet de eerste en laatste keer dat zoiets toch gebeurd. Er zijn genoeg flikken die in zulke gevallen aan zelfcorrectie doen. Al geef ik toe dat van tijd een flik dat eens niet doet en dan een politieker of andere flik in benauwde schoentjes weet te brengen (cfr Gent). Dat van die ambtenaren. Wel Ik zie niet in wat dat er mee te maken heeft. Er zijn ongetwijfeld departementen waar er inderdaad op uw kosten wordt gelanterfanterd maar en dat wordt altijd dood gezwegen die heb je in de privé evengoed. Postjes voor bewezen diensten. En een pak van de nieuwe ambtenaren zijn ofwel straatvegers, klusjesmannen, ... mensen die anders zouden doppen omdat ze door de private markt werden uitgestoten ofwel hoog opgeleide mensen die wel degelijk de maatschappij draaiende houden achter de schermen. Dat van sommige ondernemers kan ik alleen maar onderschrijven al wil ik daar bij toe voegen dat het misschien toch vooral om kaders gaat en minder over ondernemers met een eigen zaak. Maar al bij al begrijp ik niet goed wat uw argumenten bij deze discussie komen doen. Dat zijn inderdaad dingen die beter zouden kunnen in de onze samenleving maar die weinig of niets te zien hebben met klasse justitie of niet. En die mijn argument (ttz voorbeelden) dat er wel degelijk sprake is van klassenjustitie niet ontkrachten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Gebeurt vaak genoeg ze |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ondertussen 3 cipiers die werkonbekwaam geslagen zijn.
![]() |
#91 |
Minister-President
|
![]() Als de cipiers geen seks hebben met hun gevangen worden ze in elkaar geklopt. Wat zal er gebeuren met die crimineel? Nog vroeger vrijlaten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik schrijf nergens dat ......
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat zijn paar man die gevangene tegen muur duwen en buiten dragen. AMATEURS, schuld van het gevangeniswezen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk niet dat ze die nog mayonaise bij zijn frieten gaan geven...
ik vraag mij trouwens af of die de komende 6 maand nog friet gaat krijgen... Nu ja de cipiers kunnen eens in zijn soep pissen, ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of ze worden verkracht, of ze worden afgeklopt, al dan niet in die volgorde, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() man, allochtoon en slaat de cipier in elkaar voor een potje mayo, in feite tochwel goed belg geworden vind je niet ? Hij gaat voor de belgische keuken in al zijn details.
|
![]() |
![]() |