![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Slaap lekker en draai nog wat rondjes... Argumentatie? Je zou nog geen argumentatie herkennen als die op je schoot zat. ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#82 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Pijnlijk, erg pijnlijk. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
SPIJTIG, dat twee forumgebruikers van wie ik de commentaren en bijdragen bij de meest intelligente op het forum reken en ten zeerste apprecieer, hier zo te keer gaan tegen mekaar... Kan ik bemiddelen? ![]()
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mensen willen vrij zijn om zichzelf te kunnen ontplooien. Wie nu de sterkste is en wie niet is van geen enkel belang. Het enige wat van belang is, is dat mensen kunnen leven zoals ze dat wensen, eten op hun bord hebben, zichzelf kunnen amuseren zoals ze willen, hun talenten en ambities kunnen bevestigen en hun steentje kunnen bijdragen in de maatschappij. Nationalisme, een of andere hiërarchische rangorde, raciale of culturele trots of wat dan ook, zijn van geen enkel belang. Een mens heeft die kunstmatige ingebeelde ideeën niet nodig om gelukkig te zijn. Ik zou zelfs meer zeggen, die ideeën leiden tot conflicten en miserie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() Ik ben het hier zo goed als volledig eens met headinajar; alleen 'culturele trots' vind ik niet per definitie een negatief concept. Trots zijn op de cultuur waar je uit voortkomt, hoeft toch niet per se slecht of bedreigend voor anderen te zijn? Ik bedoel, men heeft het toch ook altijd over het 'respecteren' van de andersoortige culturen.
En wat betreft 'het recht van de sterkste'... ik pleit voor het 'recht van de zwakste'. De geschiedenis leert dat de hegemonie van de 'sterken' dikwijls leidt tot velerlei miserie. Waarom dan niet eens een hegemonie van de 'zwakkeren'? Misschien hebben 'zwakkere' mensen (bijv. overgevoeligen, depressieven, ongevaarlijke en aangename gekken) wel meer oog voor de pure menselijkheid, zonder bijgedachten aan macht of geld... Misschien zijn zij psychologisch labiel, maar emotioneel eerlijker en loyaler, misschien zijn ze ook niet zo stom als ze er soms uitzien. Wie weet... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik zal in de toekomst geen tweede keer de fout maken om met mijnheer Dorus nog in discussie te treden. It's simply beneath myself, dear sir.
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
wat een schaamteloze aanslag op de realiteit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik heb ook de indruk dat Volksstormer, Mitgard en zeker Cynicus mensen meer als biologische machines aanzien dan emotionele zelfbewuste en intelligente wezens. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
de Vexille, Je hebt je als een ridder opgesteld en jezelf niks te verwijten. Ik verwijt jou niks, hoor. Voor mij zijn uw stukken en uw benaderingsmethode, zelfs indien het tegengestelde visies betreft, nog steeds een voorbeeld voor het forum!! Tot later nog maar eens!
![]() |
![]() |
#93 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() heb je aan de weed gezeten ofzo? qua hippie-love & peace- gezever konden je vorige posts wel tellen anders. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Damned communist hippies! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
en als jij een beetje intelligenter was, hoefde ik zoveel moeite niet te doen om jou dat alles duidelijk te maken. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() U wil de mensheid helpen door hun fundamentele biologische vrijheden af te nemen. Wat je schijft is voor mij trouwens zeer duidelijk hoor. En ik ben er absoluut tegen! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |